Stukanie przy skręcaniu | Przegub

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez anonimka » 13 mar 2008, 17:06

Podpinam się, mam do wymiany łożyska mcpersonów obydwa...

i jest to to magiczne pyk pyk pyk przy ruszaniu kierownicą na postoju i w czasie wolnej jazdy – potem nie slychac bo glosniej w samochodzie...

ja juz potwierdziłam byłam na szarpakach i kontoroli...

może ktoś mi coś poleci jakie kupić te łożyska...

dodam, że pilne bo chce oddać szybko na robienie zawiechy...
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2007, 15:10
Posty: 2013
Skąd: cebullandia...
Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...

Postprzez Riki » 13 mar 2008, 17:39

anonimka napisał(a):jakie kupić te łożyska


z tego co pamiętam oryginalne są dobrej cenie więc ja bym takie kupił... (ale nie pamiętam ceny z głowy, sprawdzę i napiszę)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez grzywkin » 14 mar 2008, 08:27

Witam
Ja wymieniałem łozysko McPhersona jakoś w grudniu, kupiłem w JC za ok 40 zł. W moim autku miałem takie objawy:
Jak jechałem prosto lub skręcałem w prawo nic się nie działo.
Przy lekkich skrętach w lewo również nic się nie działo, dopiero gdy odbijałem kierownicą po maksymalnych lub prawie maksymalnych skrętach w lewo miałm takie pojedyńcze "uderzenie-puknięcie". Jak stałem w miejscu było ledwosłyszalne, jak jechałem na luzie było głośniejsze, a jak skręcałem i dodawałem gazu stuk był bardzo głośny.
pozdr.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2007, 08:21
Posty: 41
Skąd: Kraków
Auto: 323f 1.5 (LPG- BRC) 96r.

Postprzez fufiol » 19 mar 2008, 14:14

Koledzy mi na nierównym terenie niemiłosciernie stukał sforzeń wahacza! Po wymianie cisza...koszt 50 zł a rok jezdziłem z tym i nie wiedziałem co to mogło być....Moja rada wymienić sforzeń, koszt niewielki a efekt? miał.....;)
fufiol
 

Postprzez lukaaass » 28 mar 2008, 12:13

Witam jestem tu swierzakiem :D Miałem ten sam problem co grzywkin wymienilem łożysko w pazdzierniku ale znowu wystapil ten sam problem.Wymienialem wtedy pare innych rzeczy i nie skomentuje mojej stacji obslugi bo wszysto zostalo spartolone porazka...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lut 2008, 23:53
Posty: 41
Skąd: Suwałki
Auto: mx3 1.6 16v

Postprzez Rico » 27 gru 2008, 11:59

Witam. Mialem do wymiany przeguby w mojej mazidzioszce ;) , wiec zostaly wymienione na firmy Pascal (250zł szt.). Po okolo trzech miesiacach zaczelo chrupac ponownie, pomyslalem ze nie mozliwe zeby to byly te same przeguby. Przeciez nie dawno wymieniane, moze to te przy skrzyni?. (zaznaczam ze nie katowalem maszyny na skreconych kolach) Z lewej strony wymieniony zostal zewnetrzny ponownie ale na firmy NKN (350zł. szt.) i skrecajac w prawo jest cisza. Bede reklamowal te przeguby, tylko problem jest ze demontujac przegub jesli nie bedzie chcial zejsc trzeba bedzie go przeciac a wtedy moga marudzic ze nie przyjma reklamacji. Dlatego tez drugiego przegubu nie demontowalem aby w razie koniecznosci zaprezentowac doznania akustuczne sprzedawcy i najwyzej <killer>
Rico
 

Postprzez sps-snipers » 27 gru 2008, 15:20

Kolego wpierdzieliłes sie jak śliwka w kompot :) Minąl rok od kiedy wymieniałem wtedy przeguby jak widac w postach i przez ten rok jeszcze ronbiłem 4x przeguby. Tak tym razem wymieniłem dwie porrządne osłony Japońskie :P Do tego przegub z Maxgear jakies badziewie ale jezdzi jeszcze noi jakis tam przegub z Japan line ehh. Narazie wsio ok. Ale koledzy niekupujcie tego gówna z Pascala a ty kolego raczej bedzies zmusiał kątówką ciąć . Mi sie 2 miechy temu rozleciał ten z Pascala i półośki nieszło wyciągnąc. Mówie ci jak mechanik si enaklnął to porażka :P Dlatego wszystkim radze kupic ze Spidana przeguby i tyle. Ja tez niekreciłem kołami i i dupa ;) To ponoć $maxy z Intercarsu taka szajsowata firma a ponoć są dobre :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez logimen » 27 gru 2008, 23:12

czy te przegubu stukaja tylko przy ruszaniu czy ogolnie przy jezdzie na skreconych (prawie) na maxa kolach ? Bo u mnie cos stuka wlasnie przy skrecaniu, ale TYLKO jak kola sa skrecone na fulla. To tez przeguby ?
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2005, 23:34
Posty: 361 (1/0)
Skąd: Warszawa Rembertów
Auto: Mazda6 GH 2.5L 2008r.

Postprzez phantombas » 28 gru 2008, 01:57

Sokool napisał(a):Spidan, NKN...


za te przeguby zaplace ok 175zl/szt. polecil mi je ktos z tego forum. przyjada to zobacze ile czasu wytrzymaja. ale czytalem o nich opinie na innych forach i tez ludzie polecali.

btw. oryginalne kosztuja 190zl/szt.
tu jest temat, ktory sam zalożylem.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=65388
jest tam opisane co trzeba i nawet tresc oferty sklepu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2008, 23:29
Posty: 73
Skąd: Wrocław
Auto: mx-3 1,6 DOHC

Postprzez sps-snipers » 28 gru 2008, 12:43

phantombas napisał(a):Sokool napisał:
Spidan, NKN...



za te przeguby zaplace ok 175zl/szt. polecil mi je ktos z tego forum. przyjada to zobacze ile czasu wytrzymaja. ale czytalem o nich opinie na innych forach i tez ludzie polecali.

btw. oryginalne kosztuja 190zl/szt.
One właśnie są robione pod ori :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Rico » 6 sty 2009, 21:24

logimen napisał(a):czy te przegubu stukaja tylko przy ruszaniu czy ogolnie przy jezdzie na skreconych (prawie) na maxa kolach ? Bo u mnie cos stuka wlasnie przy skrecaniu, ale TYLKO jak kola sa skrecone na fulla. To tez przeguby ?


Przewaznie stukaja przy skreconych kolach. W zaleznosci od uszkodzen przegubow i czasu uzywania juz uszkodzonych, beda sia odzywaly przy coraz mniejszym skrecie kol. Chyba ze sie myle, ale tak to mniej wiecej bylo u mnie.Powodzenia z wymiana przegubow. Ja proponuje dolozyc pieniedze, kupic pozadne i cieszyc sie jazda mazidzioszkami <tazz> , a nie ryzykowac w nie dlugim czasie kolejna wymiane i koszty. Pozdrawiam.
Rico
 

Postprzez jediusz » 7 sty 2009, 00:13

mam podobny problem tylko, ze u mnie dzieje sie tak tylko w ciagu dwoch ostatnich dni i wyglada to tak, ze zaraz po odpaleniu silnika, kiedy ruszam i skrecam kola czuje taki lekki opor w kierownicy i przez chwile trzeszczy, problem zanika juz po paru minutach od rozpoczecia jazdy. czy przyczyna moze byc plyn do wspomagania? czy jest mozliwosc, ze w obecnych warunkach pogodowych on zamarza?
Początkujący
 
Od: 28 gru 2008, 23:49
Posty: 5
Skąd: Lublin/Jawidz
Auto: Mazda 323F BA 1.8 BP '96r

Postprzez krst_j » 7 sty 2009, 01:28

również mam podobny problem choć nie wiem czy dobrze się wpasowałem w temat, otóż wczoraj wszystko było ok a dziś rano jak wyjeżdżałem zauważyłem ze coś stuka i puka (odgłos i wibracje są podobne do jazdy na niedokręconych nakrętkach od kół) podczas przyśpieszania niezależnie czy koła są skręcone czy nie niema też różnicy który mam bieg ani jakie są obroty cały czas podczas przyspieszania coś tłucze się tak samo.
jeśli ktoś mam jakiś pomysł lub podobny problem i natrafił na właściwy temat proszę o info
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2008, 16:32
Posty: 258
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda 323f BA 1,5dohc

Postprzez DrGhostRider » 13 lut 2009, 20:27

jabłko drążka tez to nie bedzie u siebie wymieniałem koncowki z drazkami i tez jak stoi nie odpalona i ruszam kiera raz w lewo raz w prawo to słychac takie pukanie . Moze wada fabryczna <lol>
DrGhostRider
 

Postprzez DrGhostRider » 13 lut 2009, 20:41

hehe w innych autach tez stuka puka na zgaszonym silniku bo nie ma cisnienia w ukl wspomagania
pozdro
DrGhostRider
 

Postprzez kris76 » 23 mar 2009, 14:33

Na 100% lozysko mcpersona mam ten sam problem :)
Sprzedam czesci MX-3 1.8 V6 i 1.6 B6 alu 16 cali AZEV 4x100 rozstaw. Ewentualnie zamienie alu na skrzynie z zamachem od silnika z seri B3 323bg,323c itd.[ FOTKA FELG ] http://img266.imageshack.us/img266/598/mazdamx3felgiazev16.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 22:25
Posty: 172
Skąd: Bialystok
Auto: MX-3 B6 93r ,(sprzedany i smiga w teraz w Siematyczach FSO POLONEZ 92r 1.6 GLE LPG ) wzamian Mercedes Benz (W201)190D 2.0D 87r oraz kolejny japonczyk Kawasaki KX 125 2T 96r

Postprzez kociak » 24 mar 2009, 12:21

a ja mam taki problem ze jak jade z wieksza predkoscia np 80km/h i wchodze w delikatny zakret z ta predkoscia samochod sobie jedzie bez wcisnietego gazu ale na wrzuconym biegu to slychac takie stukamie i delikatnie odbija sie to na kierownicy. Co to moze byc bo coraz bardziej sie to nasila?
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2008, 16:31
Posty: 257
Skąd: Łowicz/Warszawa
Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6

Postprzez SponeR » 24 mar 2009, 17:03

mam to samo
tylko przeguby wymienione i stabilizatory też (miesiąc dwa temu)
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez markus12 » 24 mar 2009, 20:38

Witam
A czasami mi pukało ale zimą jak skręcałem w prawo to pukało a w lewo nie ,byłem na przeglądzie i okazało sie że mam luz ,ale kolega mnie postraszył że może być to też maglownica
Co wy na to panowie ?
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 08:43
Posty: 72
Skąd: krotoszyn
Auto: mazda 323F BJ 1,6 16v rok 2003

Postprzez zbychu28 » 6 kwi 2009, 18:48

TO WINA KOLUMNY
Początkujący
 
Od: 11 mar 2009, 22:23
Posty: 26
Skąd: nowa ruda
Auto: mazda 323f 1.6 16v 92r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323