Stukanie przy skręcaniu | Przegub
Podpinam się, mam do wymiany łożyska mcpersonów obydwa...
i jest to to magiczne pyk pyk pyk przy ruszaniu kierownicą na postoju i w czasie wolnej jazdy – potem nie slychac bo glosniej w samochodzie...
ja juz potwierdziłam byłam na szarpakach i kontoroli...
może ktoś mi coś poleci jakie kupić te łożyska...
dodam, że pilne bo chce oddać szybko na robienie zawiechy...
i jest to to magiczne pyk pyk pyk przy ruszaniu kierownicą na postoju i w czasie wolnej jazdy – potem nie slychac bo glosniej w samochodzie...
ja juz potwierdziłam byłam na szarpakach i kontoroli...
może ktoś mi coś poleci jakie kupić te łożyska...
dodam, że pilne bo chce oddać szybko na robienie zawiechy...
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
Witam
Ja wymieniałem łozysko McPhersona jakoś w grudniu, kupiłem w JC za ok 40 zł. W moim autku miałem takie objawy:
Jak jechałem prosto lub skręcałem w prawo nic się nie działo.
Przy lekkich skrętach w lewo również nic się nie działo, dopiero gdy odbijałem kierownicą po maksymalnych lub prawie maksymalnych skrętach w lewo miałm takie pojedyńcze "uderzenie-puknięcie". Jak stałem w miejscu było ledwosłyszalne, jak jechałem na luzie było głośniejsze, a jak skręcałem i dodawałem gazu stuk był bardzo głośny.
pozdr.
Ja wymieniałem łozysko McPhersona jakoś w grudniu, kupiłem w JC za ok 40 zł. W moim autku miałem takie objawy:
Jak jechałem prosto lub skręcałem w prawo nic się nie działo.
Przy lekkich skrętach w lewo również nic się nie działo, dopiero gdy odbijałem kierownicą po maksymalnych lub prawie maksymalnych skrętach w lewo miałm takie pojedyńcze "uderzenie-puknięcie". Jak stałem w miejscu było ledwosłyszalne, jak jechałem na luzie było głośniejsze, a jak skręcałem i dodawałem gazu stuk był bardzo głośny.
pozdr.
- Od: 30 sie 2007, 08:21
- Posty: 41
- Skąd: Kraków
- Auto: 323f 1.5 (LPG- BRC) 96r.
Koledzy mi na nierównym terenie niemiłosciernie stukał sforzeń wahacza! Po wymianie cisza...koszt 50 zł a rok jezdziłem z tym i nie wiedziałem co to mogło być....Moja rada wymienić sforzeń, koszt niewielki a efekt? miał.....
-
fufiol
Witam jestem tu swierzakiem
Miałem ten sam problem co grzywkin wymienilem łożysko w pazdzierniku ale znowu wystapil ten sam problem.Wymienialem wtedy pare innych rzeczy i nie skomentuje mojej stacji obslugi bo wszysto zostalo spartolone porazka...
- Od: 18 lut 2008, 23:53
- Posty: 41
- Skąd: Suwałki
- Auto: mx3 1.6 16v
Witam. Mialem do wymiany przeguby w mojej mazidzioszce
, wiec zostaly wymienione na firmy Pascal (250zł szt.). Po okolo trzech miesiacach zaczelo chrupac ponownie, pomyslalem ze nie mozliwe zeby to byly te same przeguby. Przeciez nie dawno wymieniane, moze to te przy skrzyni?. (zaznaczam ze nie katowalem maszyny na skreconych kolach) Z lewej strony wymieniony zostal zewnetrzny ponownie ale na firmy NKN (350zł. szt.) i skrecajac w prawo jest cisza. Bede reklamowal te przeguby, tylko problem jest ze demontujac przegub jesli nie bedzie chcial zejsc trzeba bedzie go przeciac a wtedy moga marudzic ze nie przyjma reklamacji. Dlatego tez drugiego przegubu nie demontowalem aby w razie koniecznosci zaprezentowac doznania akustuczne sprzedawcy i najwyzej 

-
Rico
Kolego wpierdzieliłes sie jak śliwka w kompot
Minąl rok od kiedy wymieniałem wtedy przeguby jak widac w postach i przez ten rok jeszcze ronbiłem 4x przeguby. Tak tym razem wymieniłem dwie porrządne osłony Japońskie
Do tego przegub z Maxgear jakies badziewie ale jezdzi jeszcze noi jakis tam przegub z Japan line ehh. Narazie wsio ok. Ale koledzy niekupujcie tego gówna z Pascala a ty kolego raczej bedzies zmusiał kątówką ciąć . Mi sie 2 miechy temu rozleciał ten z Pascala i półośki nieszło wyciągnąc. Mówie ci jak mechanik si enaklnął to porażka
Dlatego wszystkim radze kupic ze Spidana przeguby i tyle. Ja tez niekreciłem kołami i i dupa
To ponoć $maxy z Intercarsu taka szajsowata firma a ponoć są dobre 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
czy te przegubu stukaja tylko przy ruszaniu czy ogolnie przy jezdzie na skreconych (prawie) na maxa kolach ? Bo u mnie cos stuka wlasnie przy skrecaniu, ale TYLKO jak kola sa skrecone na fulla. To tez przeguby ?
Sokool napisał(a):Spidan, NKN...
za te przeguby zaplace ok 175zl/szt. polecil mi je ktos z tego forum. przyjada to zobacze ile czasu wytrzymaja. ale czytalem o nich opinie na innych forach i tez ludzie polecali.
btw. oryginalne kosztuja 190zl/szt.
tu jest temat, ktory sam zalożylem.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=65388
jest tam opisane co trzeba i nawet tresc oferty sklepu.
- Od: 15 gru 2008, 23:29
- Posty: 73
- Skąd: Wrocław
- Auto: mx-3 1,6 DOHC
One właśnie są robione pod oriphantombas napisał(a):Sokool napisał:
Spidan, NKN...
za te przeguby zaplace ok 175zl/szt. polecil mi je ktos z tego forum. przyjada to zobacze ile czasu wytrzymaja. ale czytalem o nich opinie na innych forach i tez ludzie polecali.
btw. oryginalne kosztuja 190zl/szt.
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
logimen napisał(a):czy te przegubu stukaja tylko przy ruszaniu czy ogolnie przy jezdzie na skreconych (prawie) na maxa kolach ? Bo u mnie cos stuka wlasnie przy skrecaniu, ale TYLKO jak kola sa skrecone na fulla. To tez przeguby ?
Przewaznie stukaja przy skreconych kolach. W zaleznosci od uszkodzen przegubow i czasu uzywania juz uszkodzonych, beda sia odzywaly przy coraz mniejszym skrecie kol. Chyba ze sie myle, ale tak to mniej wiecej bylo u mnie.Powodzenia z wymiana przegubow. Ja proponuje dolozyc pieniedze, kupic pozadne i cieszyc sie jazda mazidzioszkami

-
Rico
mam podobny problem tylko, ze u mnie dzieje sie tak tylko w ciagu dwoch ostatnich dni i wyglada to tak, ze zaraz po odpaleniu silnika, kiedy ruszam i skrecam kola czuje taki lekki opor w kierownicy i przez chwile trzeszczy, problem zanika juz po paru minutach od rozpoczecia jazdy. czy przyczyna moze byc plyn do wspomagania? czy jest mozliwosc, ze w obecnych warunkach pogodowych on zamarza?
- Od: 28 gru 2008, 23:49
- Posty: 5
- Skąd: Lublin/Jawidz
- Auto: Mazda 323F BA 1.8 BP '96r
również mam podobny problem choć nie wiem czy dobrze się wpasowałem w temat, otóż wczoraj wszystko było ok a dziś rano jak wyjeżdżałem zauważyłem ze coś stuka i puka (odgłos i wibracje są podobne do jazdy na niedokręconych nakrętkach od kół) podczas przyśpieszania niezależnie czy koła są skręcone czy nie niema też różnicy który mam bieg ani jakie są obroty cały czas podczas przyspieszania coś tłucze się tak samo.
jeśli ktoś mam jakiś pomysł lub podobny problem i natrafił na właściwy temat proszę o info
jeśli ktoś mam jakiś pomysł lub podobny problem i natrafił na właściwy temat proszę o info
- Od: 13 cze 2008, 16:32
- Posty: 258
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda 323f BA 1,5dohc
jabłko drążka tez to nie bedzie u siebie wymieniałem koncowki z drazkami i tez jak stoi nie odpalona i ruszam kiera raz w lewo raz w prawo to słychac takie pukanie . Moze wada fabryczna 

-
DrGhostRider
hehe w innych autach tez stuka puka na zgaszonym silniku bo nie ma cisnienia w ukl wspomagania
pozdro
pozdro
-
DrGhostRider
Na 100% lozysko mcpersona mam ten sam problem 
Sprzedam czesci MX-3 1.8 V6 i 1.6 B6 alu 16 cali AZEV 4x100 rozstaw. Ewentualnie zamienie alu na skrzynie z zamachem od silnika z seri B3 323bg,323c itd.[ FOTKA FELG ] http://img266.imageshack.us/img266/598/mazdamx3felgiazev16.jpg
- Od: 27 sty 2009, 22:25
- Posty: 172
- Skąd: Bialystok
- Auto: MX-3 B6 93r ,(sprzedany i smiga w teraz w Siematyczach FSO POLONEZ 92r 1.6 GLE LPG ) wzamian Mercedes Benz (W201)190D 2.0D 87r oraz kolejny japonczyk Kawasaki KX 125 2T 96r
a ja mam taki problem ze jak jade z wieksza predkoscia np 80km/h i wchodze w delikatny zakret z ta predkoscia samochod sobie jedzie bez wcisnietego gazu ale na wrzuconym biegu to slychac takie stukamie i delikatnie odbija sie to na kierownicy. Co to moze byc bo coraz bardziej sie to nasila?
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
www.323-klub.pl
- Od: 30 sie 2008, 16:31
- Posty: 257
- Skąd: Łowicz/Warszawa
- Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6
Witam
A czasami mi pukało ale zimą jak skręcałem w prawo to pukało a w lewo nie ,byłem na przeglądzie i okazało sie że mam luz ,ale kolega mnie postraszył że może być to też maglownica
Co wy na to panowie ?
A czasami mi pukało ale zimą jak skręcałem w prawo to pukało a w lewo nie ,byłem na przeglądzie i okazało sie że mam luz ,ale kolega mnie postraszył że może być to też maglownica
Co wy na to panowie ?
- Od: 17 maja 2008, 08:43
- Posty: 72
- Skąd: krotoszyn
- Auto: mazda 323F BJ 1,6 16v rok 2003
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości