Myślę, że tak optymalnie zrobic ok. 150-160KM i ok. 400 niutków?
To jest w końcu tylko napęd na przód
www.mazdaspeed.pl
Wieszczu napisał(a):No musze dwumas wymienicMoże przy okazji zrobie sprzęgło, jak wyjme skrzynie to bedzie wiadomo czy trzeba robic czy nie. Przebieg jest oryginalny.
Myślę, że tak optymalnie zrobic ok. 150-160KM i ok. 400 niutków?
To jest w końcu tylko napęd na przódLepiej rozłożyć lepiej chyba moment i moc na wyższe obroty żeby był większy zakres mocy, prawda?
Gibsong napisał(a):Ten wykres jakiś dziwny. Ile ładuje ta turbina że wyciąga 500 Nm? 5 barów, wogóle co to za turbo siedzi? Opis też niczego sobie: Mazda 626, Diesel bez doładowania.
Do tego jakie straty 180 KM na silniku niecałe 130 na kołach.
JanekCX7 napisał(a):Wieszczu napisał(a):No musze dwumas wymienicMoże przy okazji zrobie sprzęgło, jak wyjme skrzynie to bedzie wiadomo czy trzeba robic czy nie. Przebieg jest oryginalny.
Myślę, że tak optymalnie zrobic ok. 150-160KM i ok. 400 niutków?
To jest w końcu tylko napęd na przódLepiej rozłożyć lepiej chyba moment i moc na wyższe obroty żeby był większy zakres mocy, prawda?
Ten Twój wykres wygląda jakby Twoja Madzia się kończyła, chyba także silnik, albo kolega miał racje jakiś tani box założyłeś, przecież szanujący się tuner nie wypuści takiego samochodu z warsztatu, kto to robił , to jakaś tandeta chyba
Zidik napisał(a):Spec od skody: "Widać, że nie jest to profesjonalny chip, tylko box. Jakieś poszarpane te kreski."
Ameryki kolego nie odkryłeś... juz na poczatku pisałem, że to BOX.
Zidik napisał(a):ale gwarancja chyba nie wytrzyma tego? Box odczepić można i po spraiw, no chyba, że się mylę.
Riki napisał(a):kulca napisał:
co Wy na to?
odpuść.
j32 napisał(a):A propos nowej 6-ki. Właśnie rozmawialem z miłym Panem z KreatorMocy, który jest dealerem V-tech i powiedział mi, że można zrobić tuning za pomocą kabelka, albo Boxem. Zdecydowanie poleca "kabelek", bo m.in. nie ma śladów w logach w komputerze i praktycznie tuning jest nie do wykrycia (no chyba, że na hamowni). Mimo to, dla tych co się obawiają, przed serwisowaniem można do nich podjechać i przywracają ustawienia fabryczne. Przyrost mocy min. 20%, spalanie przy ostrej jeździe o 10% większe, przy spokojnej 15% niższe.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje