CHIP Tuning – DIESEL
No musze dwumas wymienic Może przy okazji zrobie sprzęgło, jak wyjme skrzynie to bedzie wiadomo czy trzeba robic czy nie. Przebieg jest oryginalny.
Myślę, że tak optymalnie zrobic ok. 150-160KM i ok. 400 niutków?
To jest w końcu tylko napęd na przód Lepiej rozłożyć lepiej chyba moment i moc na wyższe obroty żeby był większy zakres mocy, prawda?
Myślę, że tak optymalnie zrobic ok. 150-160KM i ok. 400 niutków?
To jest w końcu tylko napęd na przód Lepiej rozłożyć lepiej chyba moment i moc na wyższe obroty żeby był większy zakres mocy, prawda?
- Od: 18 paź 2008, 19:48
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM
Wieszczu napisał(a):No musze dwumas wymienic Może przy okazji zrobie sprzęgło, jak wyjme skrzynie to bedzie wiadomo czy trzeba robic czy nie. Przebieg jest oryginalny.
Myślę, że tak optymalnie zrobic ok. 150-160KM i ok. 400 niutków?
To jest w końcu tylko napęd na przód Lepiej rozłożyć lepiej chyba moment i moc na wyższe obroty żeby był większy zakres mocy, prawda?
Ten Twój wykres wygląda jakby Twoja Madzia się kończyła, chyba także silnik, albo kolega miał racje jakiś tani box założyłeś, przecież szanujący się tuner nie wypuści takiego samochodu z warsztatu, kto to robił , to jakaś tandeta chyba
CX7 2.3 DISI TURBO – USA automat – after tuning by http://www.44tuning.pl/ – 275 HP
- Od: 9 lut 2009, 00:10
- Posty: 5
- Skąd: Soest
- Auto: Mazda CX 7 DISI Turbo automat
Ten wykres jakiś dziwny. Ile ładuje ta turbina że wyciąga 500 Nm? 5 barów, wogóle co to za turbo siedzi? Opis też niczego sobie: Mazda 626, Diesel bez doładowania.
Do tego jakie straty 180 KM na silniku niecałe 130 na kołach.
Do tego jakie straty 180 KM na silniku niecałe 130 na kołach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):Ten wykres jakiś dziwny. Ile ładuje ta turbina że wyciąga 500 Nm? 5 barów, wogóle co to za turbo siedzi? Opis też niczego sobie: Mazda 626, Diesel bez doładowania.
Do tego jakie straty 180 KM na silniku niecałe 130 na kołach.
Sam tego wykresu nie rozumiem. W sumie nie znam się na tym, ale pocieszam się tym, że samochód jeździ jak chcę i z efektu jestem zadowolony. I nie chodzi mi o objeżdżanie TDI czy innych tylko popostu o zadowolenie większe niż wcześniej.
Spec od skody: "Widać, że nie jest to profesjonalny chip, tylko box. Jakieś poszarpane te kreski."
Ameryki kolego nie odkryłeś... juz na poczatku pisałem, że to BOX.
- Od: 9 cze 2008, 14:13
- Posty: 8
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 – 2008
JanekCX7 napisał(a):Wieszczu napisał(a):No musze dwumas wymienic Może przy okazji zrobie sprzęgło, jak wyjme skrzynie to bedzie wiadomo czy trzeba robic czy nie. Przebieg jest oryginalny.
Myślę, że tak optymalnie zrobic ok. 150-160KM i ok. 400 niutków?
To jest w końcu tylko napęd na przód Lepiej rozłożyć lepiej chyba moment i moc na wyższe obroty żeby był większy zakres mocy, prawda?
Ten Twój wykres wygląda jakby Twoja Madzia się kończyła, chyba także silnik, albo kolega miał racje jakiś tani box założyłeś, przecież szanujący się tuner nie wypuści takiego samochodu z warsztatu, kto to robił , to jakaś tandeta chyba
Wydaje mi się, ze hamownia na której byłem to chyba pomyłka. Box jest chyba OK, firma gdzie kupowałem to nie amatorstwo mam nadzieję? Nie znam opinii na jej temat niegatywnych.
- Od: 9 cze 2008, 14:13
- Posty: 8
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 – 2008
Zidik napisał(a):Spec od skody: "Widać, że nie jest to profesjonalny chip, tylko box. Jakieś poszarpane te kreski."
Ameryki kolego nie odkryłeś... juz na poczatku pisałem, że to BOX.
Ale przecież, o tym wiem. Podkreśliłem tylko fakt, że co indywidualny soft to soft, a boxy, to jedynie alternatywa z musu dobra.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Soft wierzę że jest lepszy... ale gwarancja chyba nie wytrzyma tego? Box odczepić można i po spraiw, no chyba, że się mylę. Ale teraz już musztarda po obiedzie.
Co do hamowni to sam nie rozumiem tego co tam zrobili.... Na wykresie inne dane, w opisie inne...
Co do hamowni to sam nie rozumiem tego co tam zrobili.... Na wykresie inne dane, w opisie inne...
- Od: 9 cze 2008, 14:13
- Posty: 8
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 – 2008
Zidik napisał(a):ale gwarancja chyba nie wytrzyma tego? Box odczepić można i po spraiw, no chyba, że się mylę.
Tu masz racje. Dla aut na gwarancji obok softu wgrywanego w ASO – jeśli tak owy posiadają – box jest jedynym wyjściem.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Riki napisał(a):kulca napisał:
co Wy na to?
odpuść.
Riki dobrze mówi, daj sobie spokój. Wiem, że po forach krążą opinie o jakimś kolesiu z Wrocławia który właśnie robi softy, za 500-600zl i występuje na allegro, niestety nie wiem czy ten z aukcji który podałeś i o tym co ja myślę to dwie te same osoby, ponieważ nie pamiętam nicka tamtej osoby. Bynajmniej koleś jest samoukiem i u jednych jego softy dobrze się sprawowały, a u innych się wysrały turbiny, bądź koła dwumasowe. A mówię tu o TDI, do którego program napisać można z palcem w ....., a ty masz nowy model M6. To by była jedna sprawa.
Druga to taka, że podczas rozmowy z ludźmi z Dynosoftu o dieslach w Maździe, powiedzieli że ich nie robią ponieważ sprzęt do tego jest drogi, a tak mało jest zapytań o nią, że jego zakup jest nieopłacalny. A więc odpowiedź sobie na pytanie czy to z allegro jest na ori programie i sprzęcie czy na piratach z netu.
Po za tym powód tak niskiej ceny, o jakiej mowa w aukcji, jest śmieszny.
Na gwarancje bym nie liczył, jest na paru forach mowa o tych gwarancjach. Jeśli ci się coś wysra a ty pojedziesz z gwarancją, że to z powodu programie, a zapewne wysra się nie od razu tylko po czasie, to mniej udciwi, powiedzą że to twoja wina, bo źle użytkowałeś samochód, bądź znajdą setkę innych powodów.
Obdzwoń firmy zajmujące się chiptuningiem, ewentualnie przejrzyj fora o podobnej tematyce. Choć z tym może być trudno, z pewnością więcej info udzieli ci w tym zakresie Riki. Tak więc jedynym rozwiązaniem dla ciebie jest BOX
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
widze ze ten z vtech jest najbardziej polecany, a nie wiecie czy jest mozliwosc np. zalozenia boxa na probe, zeby sprawdzic czy roznica w mocy i spalaniu jest duza?
a ten box?
http://allegro.pl/item562100004_tuning_ ... cy_ss.html
a ten box?
http://allegro.pl/item562100004_tuning_ ... cy_ss.html
Gawro57 tez jestem z glogowa interesi mnie podniesienie momentu i mocy moglibysmy sie spotkac i pogada o tym???
- Od: 15 sie 2008, 09:17
- Posty: 15
- Skąd: Głogów
- Auto: mazda 6 GY 2.0 CITD 16v 136KM 2005r
laguna II 1.9dCi 120KM 2001r
mazda 6 GY 2.0 16V 141KM 2003 aut LPG LOVATO EASY FAST SMART
Cześć,
przeczytałem cały post ale mam kilka pytań odnosnie mocy i mozliwosci jej zwiekszania dla 323f BJ 2003
Piszecie o 90KM dla 323f (niektorzy osiagneli nawet gorsze wyniki na hamowni).
Rozumiem ze po 2001 moc 2.0 DiTD dla tego auta to juz 101KM?
Jak w takim razie wyglada mozliwosc podniesienia mocy w takim aucie,
co lepiej box / chip?
Na jakie efekty można liczyć dla każdej z tych opcji.
Ostanie pytanie
Subiektywne odczucia osob ktore zdecydowaly sie na taka modyfikacje beda bardzo mile widziane.
Dzieki i pozdrawiam.
przeczytałem cały post ale mam kilka pytań odnosnie mocy i mozliwosci jej zwiekszania dla 323f BJ 2003
Piszecie o 90KM dla 323f (niektorzy osiagneli nawet gorsze wyniki na hamowni).
Rozumiem ze po 2001 moc 2.0 DiTD dla tego auta to juz 101KM?
Jak w takim razie wyglada mozliwosc podniesienia mocy w takim aucie,
co lepiej box / chip?
Na jakie efekty można liczyć dla każdej z tych opcji.
Ostanie pytanie
Subiektywne odczucia osob ktore zdecydowaly sie na taka modyfikacje beda bardzo mile widziane.
Dzieki i pozdrawiam.
- Od: 16 mar 2009, 01:36
- Posty: 22
- Skąd: Łódź
- Auto: szukam 323f BJ 2002-2003 2.0FS
emr proszę uzupełnij profil.... skad jestes? jak masz pytania to wal do mnie na tel. bo napisać można o tym kilka stronic a i tak pozostanie wiele pytań.. w necie do DiTD nie znajdziesz nic a ludzie w PL, ktorzy zajmują sie tym na co dzień nie znają tego motoru (z całym szacunkiem dla tych ktorych jeszcze nie spotkalem) nr masz w podpisie. Pozdrawiam i powodzenia...
Witam,
z racji tego ze na początku marca br wgrałem program do swojej trójcyny. Moge zabrać głos w tym temacie.
Auto na gwarancji co nie przeszkadza w tym żeby wgrać program zamiast boxa. ( na program daja tez gwarancje)
Ja zdecydowałem sie na soft z V-tech (wawa), Szału w liczbach nie ma, ale różnica odczuwalna jest, wgrali mi soft łączący Green Boxa z Red Boxem, działa to na zasadzie "prawej stopy"
fabrycznie jak wiadomo 109KM i 240Nm
To Seria z hamowni:
Młodnicka 115,7KM@4290rpm i 258Nm@2237rpm
Po programie:
134KM@4351rpm i 291Nm@2315rpm
Faktycznie jest możliwość założyć boxa pojeździć ok 2 dni i ocenić ( to za Free z tego co mnie mówił), to chyba miły gest, ale już wypożyczanie za te 100zł i spłacanie to tylko w Krakowie.
Dokładnie to samo u mnie zrobił. To jest właśnie ta zasada "prawej stopy" jesli chodzi o spalanie.
z racji tego ze na początku marca br wgrałem program do swojej trójcyny. Moge zabrać głos w tym temacie.
Auto na gwarancji co nie przeszkadza w tym żeby wgrać program zamiast boxa. ( na program daja tez gwarancje)
Ja zdecydowałem sie na soft z V-tech (wawa), Szału w liczbach nie ma, ale różnica odczuwalna jest, wgrali mi soft łączący Green Boxa z Red Boxem, działa to na zasadzie "prawej stopy"
fabrycznie jak wiadomo 109KM i 240Nm
To Seria z hamowni:
Młodnicka 115,7KM@4290rpm i 258Nm@2237rpm
Po programie:
134KM@4351rpm i 291Nm@2315rpm
Faktycznie jest możliwość założyć boxa pojeździć ok 2 dni i ocenić ( to za Free z tego co mnie mówił), to chyba miły gest, ale już wypożyczanie za te 100zł i spłacanie to tylko w Krakowie.
j32 napisał(a):A propos nowej 6-ki. Właśnie rozmawialem z miłym Panem z KreatorMocy, który jest dealerem V-tech i powiedział mi, że można zrobić tuning za pomocą kabelka, albo Boxem. Zdecydowanie poleca "kabelek", bo m.in. nie ma śladów w logach w komputerze i praktycznie tuning jest nie do wykrycia (no chyba, że na hamowni). Mimo to, dla tych co się obawiają, przed serwisowaniem można do nich podjechać i przywracają ustawienia fabryczne. Przyrost mocy min. 20%, spalanie przy ostrej jeździe o 10% większe, przy spokojnej 15% niższe.
Dokładnie to samo u mnie zrobił. To jest właśnie ta zasada "prawej stopy" jesli chodzi o spalanie.
A ja właśnie się zastanawiam nad wyborem tuningu w 44tuning lub w KreatorMocy. Pewnie osiągają porównywalne efekty, ale różnica w cenie jest na korzyść KM (1300 zł) z tym, że 44tuning daje o rok dłuższą gwarancję.
- Od: 2 gru 2008, 17:10
- Posty: 45
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GH Sedan 2.0 MZR-CD 140KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje