323 BF B6 Turbo
MODEL: 323 GTX FWD BF1, 1989, hatchback, 3d
SILNIK: 1.6 DOHC TURBO, B6T
MOC: seria @ 0.4 bar – 150 KM @ 6.000 rpm, 195 Nm @ 5.000 rpm, aktualnie 1,2 bar (peak 1,4, pod odcinką 1.0), 215 KM @ 5,900 rpm, 303 Nm @ 4,300 rpm
UKLAD PALIWOWY: wtryski 326 cc z Probe 2.2T, ciśnienie na listwie 4,0 bar podniesione przez FPR Autogauge, Walbro 255 lph
UKLAD DOLOTOWY: turbina IHI VJ-11 z Probe 2.2T, FMIC od Iveco TD 2.5, BOV Greddy RS style, stożek Simota, MBC ProPerfekt
UKLAD WYDECHOWY: custom made DP z osobnym kanałem 40 mm na wastegate + wydech 2,5" pełen przelot z nierdzewki, tłumik środkowy przelotowy VEGA
ELEKTRONIKA: wskaźniki boosta, temp. oleju, ciśnienia oleju i woltomierz, Ecumaster DET II
UKLAD NAPĘDOWY: spiek 4-ro łopatkowy by MWIT, shortshifter
ZAWIESZENIE: obniżone, utwardzone, rozpórka przednia górna D&W
KOŁA: Toyo R888 205/50R15 przód, R888 195/50R15 tył, białe 15" z Escorta RS (?)
UKLAD HAMULCOWY: przewody Goodridge, ATE Blue Racing 280'C + przod: tarcze Mikoda GT 266 mm do Galanta, klocki Ferodo Premier, tyl: tarcze ATE + klocki Bosch
BODY-KIT: dokładki i spoiler GTX, maska w czarnym macie, zapinki, wycięty przedni zderzak pod IC
ŚRODEK: Momo Corse 32 cm, naba Momo, 2 x Bimarco C, 4-pkt. pasy LUKE, noname gała skórzana, pełna wydmuszka
CAR-AUDIO: nie istotne
WAGA: zważone 1015 kg bez tylnej kanapy i z 1/3 baku, 950 kg przy pełnym pruciu
INNE:
PLANY: na ten sezon koniec modow, zalozenia osiagniete w 110%, na przyszły jest kilka kolejnych pomysłów
Jeździ to teraz mniej więcej tak:
Czas na 1/4 – 14.004
ZDJECIA:
SILNIK: 1.6 DOHC TURBO, B6T
MOC: seria @ 0.4 bar – 150 KM @ 6.000 rpm, 195 Nm @ 5.000 rpm, aktualnie 1,2 bar (peak 1,4, pod odcinką 1.0), 215 KM @ 5,900 rpm, 303 Nm @ 4,300 rpm
UKLAD PALIWOWY: wtryski 326 cc z Probe 2.2T, ciśnienie na listwie 4,0 bar podniesione przez FPR Autogauge, Walbro 255 lph
UKLAD DOLOTOWY: turbina IHI VJ-11 z Probe 2.2T, FMIC od Iveco TD 2.5, BOV Greddy RS style, stożek Simota, MBC ProPerfekt
UKLAD WYDECHOWY: custom made DP z osobnym kanałem 40 mm na wastegate + wydech 2,5" pełen przelot z nierdzewki, tłumik środkowy przelotowy VEGA
ELEKTRONIKA: wskaźniki boosta, temp. oleju, ciśnienia oleju i woltomierz, Ecumaster DET II
UKLAD NAPĘDOWY: spiek 4-ro łopatkowy by MWIT, shortshifter
ZAWIESZENIE: obniżone, utwardzone, rozpórka przednia górna D&W
KOŁA: Toyo R888 205/50R15 przód, R888 195/50R15 tył, białe 15" z Escorta RS (?)
UKLAD HAMULCOWY: przewody Goodridge, ATE Blue Racing 280'C + przod: tarcze Mikoda GT 266 mm do Galanta, klocki Ferodo Premier, tyl: tarcze ATE + klocki Bosch
BODY-KIT: dokładki i spoiler GTX, maska w czarnym macie, zapinki, wycięty przedni zderzak pod IC
ŚRODEK: Momo Corse 32 cm, naba Momo, 2 x Bimarco C, 4-pkt. pasy LUKE, noname gała skórzana, pełna wydmuszka
CAR-AUDIO: nie istotne
WAGA: zważone 1015 kg bez tylnej kanapy i z 1/3 baku, 950 kg przy pełnym pruciu
INNE:
PLANY: na ten sezon koniec modow, zalozenia osiagniete w 110%, na przyszły jest kilka kolejnych pomysłów
Jeździ to teraz mniej więcej tak:
Czas na 1/4 – 14.004
ZDJECIA:
Ostatnio edytowano 5 paź 2010, 17:47 przez Adriano_4G, łącznie edytowano 12 razy
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Kolejna BF'ka B6T
, ładny białasek w moim ulubionym kolorze! 

www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Cukierek napisał(a):Kolejna BF'ka B6T, ładny białasek w moim ulubionym kolorze!
miałeś już spać !

- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Adriano_4G
ja śpię, nie róbmy OT bo dostaniemy bany
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Kocham te auta – dobrze że są ludzie co mają chęć dbać o nie. Gratulacje i do spotkania na zlotach.
- Od: 11 lip 2007, 21:40
- Posty: 215
- Skąd: Iława
- Auto: mx-3 1.8V6
A gdzie podpis "I love my Hon... Mazda ?!
"
Albo zapomnisz o pierdzących śmietnikach hondziarzu albo w Koninie z dziewczynami zrobimy ci komisyjne kręcenie wora
Działaj, działaj. Ten sezon będzie sponsorowany przez literkę "M"
Działaj, działaj. Ten sezon będzie sponsorowany przez literkę "M"
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Zdecydowanie malowanie a'la AE86 zrobi autku na plus
. Ale ja bym maskę pomalował na połysk



RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

1050kg? tak masz nawet w dowodzie?
ja mam w dowodzie od mojej bg b3 965kg masa własna
ja mam w dowodzie od mojej bg b3 965kg masa własna
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Jedyny youngtimer bardziej pdoobajacy mi sie od tego to BF Cabrio
Swietne autko, ale pewnie sterowanych amorkow nie zalozysz?
Swietne autko, ale pewnie sterowanych amorkow nie zalozysz?
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
jeszcze bardziej cichociemna niz moja
uwielbiam sleepery, moje marzenie motoryzacyjne to łada 2107 z napędami i silnikiem z subaru, kiedyś to zbuduję!
przemasi napisał(a):Fajnie burczy i jeździ
burczy strasznie, moim zdaniem dźwięk na żywo jest póki co do kitu

przemek323h napisał(a):Kocham te auta – dobrze że są ludzie co mają chęć dbać o nie. Gratulacje i do spotkania na zlotach.
widać tą pasję w Twoim GTX'ie, robi wrażenie.
w Koninie oczywiście będę.
Luki1010 napisał(a):A gdzie podpis "I love my Hon... Mazda ?! " Albo zapomnisz o pierdzących śmietnikach hondziarzu albo w Koninie z dziewczynami zrobimy ci komisyjne kręcenie wora
Działaj, działaj. Ten sezon będzie sponsorowany przez literkę "M"
Na konin przyjadę z lepą "I love my Honda", która już czeka na ten moment z utęsknieniem.

OOO pamiętam te zdjęcia. Miałem jechać ją oglądać, ale za długo myślałem widać
Fajna fura
Podobno po tym jak zaklepałem Mazdę i powiedziałem że kupuję (przy okazji jeszcze raz dzięki Spoon za obejrzenie białasa) zaczęły się telefony urywać, na szczęście poprzedni właściciel był słowny i czekał 5 dni aż będę miał czas po nią przyjechać.
Swoją drogą podróż wisiała na włosku – samochód był w Rzeszowie, ja jestem z Gdyni, a dzień przed wyjazdem prognoza mówiła o jednej, wielkiej gołoledzi połączonej z opadami śniegu na drogach, na szczęście ekipa mnie przekonała i pojechaliśmy, 24h w 2 strony przy temp. 0'C, miejscami w sniegu, bez snu, a na koniec jeszcze na spot wpadliśmy narobić hałasu.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Zdecydowanie malowanie a'la AE86 zrobi autku na plus . Ale ja bym maskę pomalował na połysk
Mat jest o tyle fajny, że sam mogę ogarnąć lakierowanie, a na połysk musiałbym już oddać do kogoś, zobaczę jeszcze, ale fakt że źle to nie wygląda.
BratCukierka napisał(a):1050kg? tak masz nawet w dowodzie?
w dowodzie to ja mam 63 kW

nie wierzę w dowód, jadę na skład budowlany zważyć auto wkrótce to się dowiem, ale wg. tego co sprawdziłem w necie to gtx fwd waży koło 1000-1050 kg, ile w tym prawdy to nie wiem.
Swietne autko, ale pewnie sterowanych amorkow nie zalozysz?
raczej nie, i tak bym jeździł na najtwardszym ustawieniu non-stop.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
wronx napisał(a):Nie to co żelazko.
Civiki z tych lat rdzewieją tak samo jak 323, i tu i tu można dobrze trafić, chociaż fakt że Mazda blachy ma nieco grubsze i trochę bezpieczniejsza się wydaje z racji większej masy.
wronx napisał(a):A poza tym to czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy modów.
Ja też.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
ravo napisał(a):powodzenia w modach
dzięki, mam nadzieję, że jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to powalczymy w Koninie.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
wronx napisał(a):Adriano_4G napisał(a):rdzy poza progami za które zamierzam się przed sezonem zabrać prawie nie ma
Nie to co żelazko.
A poza tym to czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy modów.
Skoro o korozji mowa... mam doskonały przykład
Mazda 323 BF 1986
Honda Civic EF 1990
Opel Kadett 1986
kadet juz na wylot przeżarty jest
Natomiast mazda stała 2 lata nieruszana z miejsca pod gołym niebiem
i wcala bardzo przezarta niebyła napewno nie jak kadett
-
BS3S
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości