Dodatkowo komputer wywala błąd 36, w Mitsubishi to jest błąd:
Ignition timing adjuster, co z resztą by się zgadzało...
tylko jak tego się pozbyć...
www.mazdaspeed.pl
steven napisał(a):Przy podnoszeniu obrótów, powinien być na poziomie do 31 stopni, tak przynajmniej wyczytałem na jakimś anglojęzycznym forum
steven napisał(a):no to tak TPS mam ustawiony prawidłowo
steven napisał(a):jak zaczynam przesuwać aparatem zapłonowym, to w momencie regulacji obroty się zmieniają
steven napisał(a):momencie dodawania gazu powinien być chyba wcześniejszy a nie późniejszy?
wojtek4ws napisał(a):mam podobny problem, wszystko ustawione jak należy tps, obroty, wymieniony czujnik spalania stukowego, w trybie serwisowym kąt ustawiony jak ma byc na 10 stopni silnik rowno pracuje a po wyjeciu zworki zaczyna sie sieczkarnia, na wolnych zaplon ustawia sie na około 20 stopni slychac spalanie stukowe nie chce myslec co sie dzieje na wyzszych... chyba po wyjeciu zworki serwisu nie powinien sie przestawiac o 10 stopni do przodu??????
robertlodz napisał(a):pomiar odbywa się na podstawie czasu jaki upływa między sygnałami z tych urządzeń.
robertlodz napisał(a):A powiedz mi ile przewodów idzie do tego aparatu?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6