W/w opis dotyczy jakiego auta ?wojowniczek napisał(a):To co sprawdził:
– świece – są OK,
– kable WN – są OK,
– zawór zwrotny – jest OK,
– "odpowietrzanie baku" – sprawne,
– zapowietrzanie układu paliwowego – nie ma takiej opcji,
– wtryski – są OK,
– rozrząd – jest OK,
– błędy kompa – nie występują.
Ciężko zapala – dlaczego? JUŻ WIEM! :) znowu NIE wiem :(
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa GW '99 DiTD 101KM RF2A
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Misiu, od kiedy diesel ma przewody WN ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
xANDy już pisał
hehe, nie będę ściemniał, że "znam się"
zwrotu WN użył "styczniowy mechanik" – dostałem to na kartce (nie wiem tylko wg jakiej kolejności sprawdzał).
hehe, nie będę ściemniał, że "znam się"
zwrotu WN użył "styczniowy mechanik" – dostałem to na kartce (nie wiem tylko wg jakiej kolejności sprawdzał).
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
a próbowałeś podpompować paliwo ręczną pomką na filtrze, przed porannym rozruchem ?
Może masz jakąś nieszczelność na wejściu do pompy i zapowietrza się przewód łączący filtr z pompą – i dlatego gaśnie zanim nie zaciągnie paliwa do pompy. Widze że mechanik pisał że nie ma możliwości zapowietrzenia się układu – ale z czystej przekory nie wierze w takie zapewnienia
.
Może masz jakąś nieszczelność na wejściu do pompy i zapowietrza się przewód łączący filtr z pompą – i dlatego gaśnie zanim nie zaciągnie paliwa do pompy. Widze że mechanik pisał że nie ma możliwości zapowietrzenia się układu – ale z czystej przekory nie wierze w takie zapewnienia
- Od: 29 paź 2004, 12:42
- Posty: 19
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 1998
pompowałem – nie ma różnicy
jak podgrzeję świece 2-3 razy – noooo jakby było lepiej (autosugestia?), ale i tak gaśnie...
jak podgrzeję świece 2-3 razy – noooo jakby było lepiej (autosugestia?), ale i tak gaśnie...
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
gwoli relacji z moich przypadków: do rzeszowa nie dojechałem – zimno było, silnik nie chciał zaskoczyć. ostatnio cieplej: wózek pojechał do warsztatu we wrocku na nasypowej (serwis diesli). dałem pełny opis, nawet film chciałem zostawić (z nagraniem jak się go odpala), ale usłyszałem, że nie trzeba: wystarczy sam zapis w karci napraw "problemy z odpalaniem".
wg kodów: P0380 – uszkodzony przekaźnik świec żarowych. teraz mam nowy (używany za 100 pln) przekaźnik, kod "nie mruga". odpala? taaaak: tak jak przed usterką z "mrugającym" kodem.
ale silnik chodzi jakoś inaczej –> trzesie się na wolnych obrotach i przy ~1000 przestaje (tak nie było zanim oddawałem auto).
zastanawiam się: ostatnio na allegro znalazłem "mój" silnik z całym osprzętem za 3500 (za 3000 do wzięcia) – hehehe.
dam znać.
w sobotę jadę albo do mabi albo do hoffmana – może głosowanie? kto gdzie by oddał?
ps: warsztatu na nasypowej nie polecam – chyba że do "hamulców, amortyzatorów i wyważania kół".
wg kodów: P0380 – uszkodzony przekaźnik świec żarowych. teraz mam nowy (używany za 100 pln) przekaźnik, kod "nie mruga". odpala? taaaak: tak jak przed usterką z "mrugającym" kodem.
ale silnik chodzi jakoś inaczej –> trzesie się na wolnych obrotach i przy ~1000 przestaje (tak nie było zanim oddawałem auto).
zastanawiam się: ostatnio na allegro znalazłem "mój" silnik z całym osprzętem za 3500 (za 3000 do wzięcia) – hehehe.
dam znać.
w sobotę jadę albo do mabi albo do hoffmana – może głosowanie? kto gdzie by oddał?
ps: warsztatu na nasypowej nie polecam – chyba że do "hamulców, amortyzatorów i wyważania kół".
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Ja robiłem pompę u hoffmana w Rzeszowie jakieś 2 latka temu zrobiłem około 30 tyś. i jak na razie autko hula perfekt.
-
magdek
3 IV 2009 – nowe narodziny mojego gw, w pewnych kręgach znanego jako "byczy chwost"...
przyczyną wszystkich problemów (poza kodem 0380) był/była:
A klątwa sąsiada, który był zwyczajnie zazdrosny o mazdę?
B tasiemiec w przewodzie paliwowym pochłaniający część ropy?
C pompa wtryskowa?
odpowiedź prawidłowa: C! kto wygrał? Jaksa!!! (ukłony, szacunek i deklaracja, że auto będzie robione zawsze u Ciebie)
obecnie auto się dobrze zbiera, zero problemów z odpalaniem, chodzi ciszej, jest bardziej "zrywne", przy zmianie biegów nie ma już efektu jakby "lekkiego przymulenia" – ogólnie: radość z jazdy.
do 150 km doszedł bez najmniejszego problemu, więcej nie chciałem "cisnąć", dlaczego? bo: byłem na zimowych oponach, bo: przed sobą miałem znak "ostry zakręt w lewo", bo: mi więcej nie potrzeba
ale czuć było, że gdybym nie zdjął nogi z gazu to szedłby dalej, dalej i dalej...
co mogę poradzić? diagnozę u Jaksy.
mnie ta wyprawa kosztowała dzień urlopu, dwie nieprzespane noce (1: jazda i 2: spotkałem przyjaciół z Wawy). efekt? jak powyżej. chłopak, który robił auto był przeze mnie zasypywany pytaniami: a co to? ze stoickim spokojem wszystko mi opowiadał.
w razie pytań: zapraszam (tu w wątku, na pw i tel).
przyczyną wszystkich problemów (poza kodem 0380) był/była:
A klątwa sąsiada, który był zwyczajnie zazdrosny o mazdę?
B tasiemiec w przewodzie paliwowym pochłaniający część ropy?
C pompa wtryskowa?
odpowiedź prawidłowa: C! kto wygrał? Jaksa!!! (ukłony, szacunek i deklaracja, że auto będzie robione zawsze u Ciebie)
obecnie auto się dobrze zbiera, zero problemów z odpalaniem, chodzi ciszej, jest bardziej "zrywne", przy zmianie biegów nie ma już efektu jakby "lekkiego przymulenia" – ogólnie: radość z jazdy.
do 150 km doszedł bez najmniejszego problemu, więcej nie chciałem "cisnąć", dlaczego? bo: byłem na zimowych oponach, bo: przed sobą miałem znak "ostry zakręt w lewo", bo: mi więcej nie potrzeba
ale czuć było, że gdybym nie zdjął nogi z gazu to szedłby dalej, dalej i dalej...
co mogę poradzić? diagnozę u Jaksy.
mnie ta wyprawa kosztowała dzień urlopu, dwie nieprzespane noce (1: jazda i 2: spotkałem przyjaciół z Wawy). efekt? jak powyżej. chłopak, który robił auto był przeze mnie zasypywany pytaniami: a co to? ze stoickim spokojem wszystko mi opowiadał.
w razie pytań: zapraszam (tu w wątku, na pw i tel).
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
kierownik napisał(a):co było z pompą?
kupiłem pompę z gwarancją po pełnej regeneracji i oddałem swoją. co w niej było walnięte? nie wiem.
podpis już zmieniłem
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Paweł M.
i tu z żalem, ale nie powiem. nie mogę – "zobowiązałem się do milczenia..."
i tu z żalem, ale nie powiem. nie mogę – "zobowiązałem się do milczenia..."
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
skoro nei mozesz poweidzec co bylo zle, bo sie zobowiazales do milczenia to chociaz powiedz co bylo dobre. Bo jak sadze to mozesz powiedziec.
Szczelnosc pompy?
Zawor SPV?
Zawor TCV?
Filtry?
Zawor przelewowy?
Prosze wypisz wszystko co wiesz ze bylo dobre ..i tym sposobem nie zlamiesz slowa :–)
M.
Szczelnosc pompy?
Zawor SPV?
Zawor TCV?
Filtry?
Zawor przelewowy?
Prosze wypisz wszystko co wiesz ze bylo dobre ..i tym sposobem nie zlamiesz slowa :–)
M.
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
to nie tak: napisałem, że nie powiem ile zapłaciłem za zregenerowaną pompę, a nie: "nie powiem co było dobre/złe"MarekW napisał(a):skoro nei mozesz poweidzec co bylo zle, bo sie zobowiazales do milczenia
ja problem z odpalaniem miałem od "zawsze" – ale w grudniu nasiliło się to tak bardzo, że trzeba było "naprawić usterkę". całe drążenie tematu (od grudnia to 4 mce!) trochę mnie zmęczyło – miałem już nawet zalążek myśli: "sprzedam GW z uszkodzoną pompą...".
dlatego gdy "znalazłem" pompę po regeneracji z 6 miesięczną gwarancją (ze starych części był tylko korpus) to po prostu ją kupiłem – nie interesowało mnie co było nie-tak z moją pompą.
optycznie moja pompa nie była mokra/wilgotna – nie było wycieków paliwa. tcv nie ciekł. zworki na tcv i spv były czyste. filtry i zawór: nie wiem...
auto z moim przebiegiem (~230 tys) i tak potrzebowało "nowej" pompy – no i ją ma. co było ze starą: przyznam, że nie wiem. mogę jedynie zakładać, że "kończyła się kopułka".
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Paweł M. 
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6