Kills on Road & Street

Postprzez marecky » 23 lut 2009, 17:54

a no własnie. zapomniałem przecież mi jacol mówił
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2007, 20:53
Posty: 803
Skąd: Upadłych Aniołów (TORUŃ)
Auto: mazda 323f z5/96-speedkosiara
peugeot 1.6 118KM+NITRO

Postprzez pawlak32 » 23 lut 2009, 22:38

Ten MX-6 o którym mowa to sie chyba z Adasiem mocował. Ciekawe czy juz licznik im działa <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Gib » 24 lut 2009, 23:18

Dzięki uprzejmości dziś na lekko wilgotnym asfalcie mieliśmy z kolegą okazję zobaczyć jak wychodzi ze startu S4 V8. Wywalił z tych swoich 4 łap jak z katapulty. Dostaliśmy z 10 długości ale wrażenie zrobiło na mnie to auto. A to tylko 340 KM.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 25 lut 2009, 00:10

Gibsong napisał(a):A to tylko 340 KM.

nie moge znalezc danych wersji 340 ale 280KM jedzie podobnie jak dobrze zlozone klze wiec nie wiem, czy tylko jest dobrym stwierdzeniem. Ja niestety jestem inny i dla mnie duze auta i ciezke o duzych mocach kompletnie nie oddaja tego ducha, ktory powienien towarzyszyc przyspieszaniu.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez radekkm » 25 lut 2009, 00:23

ravo napisał(a):dla mnie duze auta i ciezke o duzych mocach kompletnie nie oddaja tego ducha, ktory powienien towarzyszyc przyspieszaniu

switnie to ujales,dokladnie tak jest,nie czuc tej adrenaliny co w 200 km wydmuszce,dlatego wole dlubniete jednotonowce,czuc podczas przyspieszania ze cos sie dzieje
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Gib » 25 lut 2009, 00:27

Ravo tu nie chodziło o to że jakoś niesamowicie szybko to zrobił tylko o brak laga mimo dość śliskiego asfaltu.
Chyba żadna ośka tego tak spektakularnie nie zrobiłaby.
dane ze stanów więc mogą być nieco bardziej optymistyczne ale testowe:
0-60 – 5.0
0-100 – 12,7
1/4 – 13,4

fabryka deklarowała chyba 5,5 czy 5,6 do setki.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 25 lut 2009, 00:31

ee to ten ma ladne czasy :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez radekkm » 25 lut 2009, 09:57

Gibsong napisał(a):fabryka deklarowała chyba 5,5 czy 5,6 do setki
1/4 – 13,4

raczej malo prawdopodobne 13.4 na 1/4 przy 4x4 i czasie do setki 5.5
to evo 3 ma wysokie 13 przy czasie do setki 4.9
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Jacek176 » 25 lut 2009, 10:07

Wczoraj na trasie skillowany bez większego wysiłku Lexus is200. Pan bardzo się starał ale auto nie dawało rady.
Później w Wa-wie na światłach stanęło obok mnie Ferrari 360. Stwierdziłem że nie będę go objeżdżał żeby mu wstydu nie narobić :P Ale popatrzyłem się na jego hamulce <wow> Najbardziej zdziwiło mnie że miła po dwa zaciski na każdym kole. Jeden taki ogromny, chyba z pół metra, i drugi taki malutki z drugiej strony tarczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 25 lut 2009, 10:08

nie są to czasy z zawodów tylko z testów w gazecie.
Jestem pewny że 60 mph robi jeszcze na dwójce a 100 kmh już niestety trzeci bieg, stąd różnica. Czas jak najbardziej prawdopodobny. Evo nie jest wyznacznikiem osiągów wszystkich aut choćby z tego powodu że pewnie ma skrzynię 5b.
Zresztą nie moje auto co go będę bronić. Poszukajcie takiego na ulicach i niech się sam broni.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez xXx » 25 lut 2009, 11:47

Nie wiem czy o tym pisac, ale wczoraj wracajac przelotówką w godzinach nocnych miałem sparing S14A, vs Impreza WRX Kombi, nie wiem czy seria, widziałem tylko dodatkowe zegary na słupku bocznym.

Jadę sobie spokojnie, wyprzedzam subaru koło 80-90km/h i oddalam sie lekko, nagle patrze ze subaru zaczyna za mna gonic, w takim razie redukcja do trzeciegu biegu, ladowanko 1,2 bara i subaru nie zdazylo sie nawet zrownac, cisnalem do konca trzeciego biegu 175km/h, potem do konca czwartego, 235km/h i doszedlem do wniosku, ze chyba sie chlopcy w subaru zdziwili....


Zastanawialem sie czy o tym pisac, bo to przeciwnik dla mazdy, a nie dla nissana...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez yiabol » 27 lut 2009, 09:46

Kolego xXx i tu masz przykład że samochód samochodowi nie równy...
tak jak ktoś już tu powiedział liczy się "łącznik"
Poniżej film przedstawiający a4 1.8t i s14a

http://www.youtube.com/watch?v=Jjl2IOpoDZk
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez People_Hate_Me » 27 lut 2009, 11:54

dzis stoje sobie a na prawy pas zajezdza infiniti g35 :P tak se mysle 4x4 3,5l 275KM. Mowie sobie podpuszcze Maestra zobacze jak szybko mi zniknie jak bede Cisnął swojego :P to wam powiem ze zniknął szybciej niz myslalem xD jak wrzuciłem na 3b to ja juz go prawie nie widziałem :P maskarycznie szybko sie zebrał :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez pawlak32 » 27 lut 2009, 12:06

Kilka dni temu jechalem sobie w sieradzu. Dogoniłem czerwone F BA. jak mnie zobaczył ze za nim jade to chyba wlaczyl mu sie Kubica bo zaczal strasznie szalec i wyprzedzać co se da. Potem sie uspokoil i go dogoniłem. Ciemne szybki, wydech na obydwie strony. Chcialem go normalnie wyprzedzić a on redukcja i but. Takiego ryku narobił ze ja w swoim aucie gdzie mam mugena i niewiele słysze poza nim, słyszałem jego wydech tak pałował. Więc redukcja na 3 i .... Musze czyścić dolot bo gdzieś mi go wessało <lol> Smigłem obok niego i dziękowałem awaryjnymi on mrugnal dlugimi i dalej grzecznie 70 km/h jechał za mną :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Udesky » 27 lut 2009, 12:12

yiabol napisał(a):Poniżej film przedstawiający a4 1.8t i s14a

Pytanie ile mocy miały te samochody, bo zrobienie z 1.8T 3xxKM to też nie jakaś super rzeźba.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Gib » 27 lut 2009, 12:55

pawlak32 napisał(a):Kilka dni temu jechalem sobie w sieradzu. Dogoniłem czerwone F BA. jak mnie zobaczył ze za nim jade to chyba wlaczyl mu sie Kubica bo zaczal strasznie szalec i wyprzedzać co se da. Potem sie uspokoil i go dogoniłem. Ciemne szybki, wydech na obydwie strony. Chcialem go normalnie wyprzedzić a on redukcja i but. Takiego ryku narobił ze ja w swoim aucie gdzie mam mugena i niewiele słysze poza nim, słyszałem jego wydech tak pałował. Więc redukcja na 3 i .... Musze czyścić dolot bo gdzieś mi go wessało <lol> Smigłem obok niego i dziękowałem awaryjnymi on mrugnal dlugimi i dalej grzecznie 70 km/h jechał za mną :D


Kubutek? :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Gib » 27 lut 2009, 13:00

co zostaje seryjnego w 1.8T przy wejściu na 300KM? No i pamiętać trzeba że w A4 seria to 190 KM max.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pawlak32 » 27 lut 2009, 13:44

Kubutek chyba by sie do mojego dolotu nie zmieścił <lol> Ale ja do jego z pewnością tak :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez xXx » 27 lut 2009, 18:36

yiabol napisał(a):Kolego xXx i tu masz przykład że samochód samochodowi nie równy...
tak jak ktoś już tu powiedział liczy się "łącznik"
Poniżej film przedstawiający a4 1.8t i s14a

http://www.youtube.com/watch?v=Jjl2IOpoDZk


Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzilo... Szkoda, ze nie wiemy po jakich modach byly auta...


Seryjne 200SX S14A jest szybkie, w koncu 200 KM oraz moment obrotowy przy turbo robi swoje...

My Nysa to stage 3, ponad 300 KM...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez pawlak32 » 27 lut 2009, 19:05

Wystarczy zobaczyć czasy z borska jakie miał Marek swoim 200SX i porównać z KL-ZE by stwierdzić ze Nysa jest szybka juz w serii...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje