Kills on Road & Street
a no własnie. zapomniałem przecież mi jacol mówił
TORUŃ – miasto upadłych aniołów
www.mazda-torun.fotosik.pl
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
www.mazda-torun.fotosik.pl
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
- Od: 30 wrz 2007, 20:53
- Posty: 803
- Skąd: Upadłych Aniołów (TORUŃ)
- Auto: mazda 323f z5/96-speedkosiara
peugeot 1.6 118KM+NITRO
Dzięki uprzejmości dziś na lekko wilgotnym asfalcie mieliśmy z kolegą okazję zobaczyć jak wychodzi ze startu S4 V8. Wywalił z tych swoich 4 łap jak z katapulty. Dostaliśmy z 10 długości ale wrażenie zrobiło na mnie to auto. A to tylko 340 KM.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):A to tylko 340 KM.
nie moge znalezc danych wersji 340 ale 280KM jedzie podobnie jak dobrze zlozone klze wiec nie wiem, czy tylko jest dobrym stwierdzeniem. Ja niestety jestem inny i dla mnie duze auta i ciezke o duzych mocach kompletnie nie oddaja tego ducha, ktory powienien towarzyszyc przyspieszaniu.
ravo napisał(a):dla mnie duze auta i ciezke o duzych mocach kompletnie nie oddaja tego ducha, ktory powienien towarzyszyc przyspieszaniu
switnie to ujales,dokladnie tak jest,nie czuc tej adrenaliny co w 200 km wydmuszce,dlatego wole dlubniete jednotonowce,czuc podczas przyspieszania ze cos sie dzieje
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Ravo tu nie chodziło o to że jakoś niesamowicie szybko to zrobił tylko o brak laga mimo dość śliskiego asfaltu.
Chyba żadna ośka tego tak spektakularnie nie zrobiłaby.
dane ze stanów więc mogą być nieco bardziej optymistyczne ale testowe:
0-60 – 5.0
0-100 – 12,7
1/4 – 13,4
fabryka deklarowała chyba 5,5 czy 5,6 do setki.
Chyba żadna ośka tego tak spektakularnie nie zrobiłaby.
dane ze stanów więc mogą być nieco bardziej optymistyczne ale testowe:
0-60 – 5.0
0-100 – 12,7
1/4 – 13,4
fabryka deklarowała chyba 5,5 czy 5,6 do setki.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Wczoraj na trasie skillowany bez większego wysiłku Lexus is200. Pan bardzo się starał ale auto nie dawało rady.
Później w Wa-wie na światłach stanęło obok mnie Ferrari 360. Stwierdziłem że nie będę go objeżdżał żeby mu wstydu nie narobić
Ale popatrzyłem się na jego hamulce
Najbardziej zdziwiło mnie że miła po dwa zaciski na każdym kole. Jeden taki ogromny, chyba z pół metra, i drugi taki malutki z drugiej strony tarczy.
Później w Wa-wie na światłach stanęło obok mnie Ferrari 360. Stwierdziłem że nie będę go objeżdżał żeby mu wstydu nie narobić
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
nie są to czasy z zawodów tylko z testów w gazecie.
Jestem pewny że 60 mph robi jeszcze na dwójce a 100 kmh już niestety trzeci bieg, stąd różnica. Czas jak najbardziej prawdopodobny. Evo nie jest wyznacznikiem osiągów wszystkich aut choćby z tego powodu że pewnie ma skrzynię 5b.
Zresztą nie moje auto co go będę bronić. Poszukajcie takiego na ulicach i niech się sam broni.
Jestem pewny że 60 mph robi jeszcze na dwójce a 100 kmh już niestety trzeci bieg, stąd różnica. Czas jak najbardziej prawdopodobny. Evo nie jest wyznacznikiem osiągów wszystkich aut choćby z tego powodu że pewnie ma skrzynię 5b.
Zresztą nie moje auto co go będę bronić. Poszukajcie takiego na ulicach i niech się sam broni.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Nie wiem czy o tym pisac, ale wczoraj wracajac przelotówką w godzinach nocnych miałem sparing S14A, vs Impreza WRX Kombi, nie wiem czy seria, widziałem tylko dodatkowe zegary na słupku bocznym.
Jadę sobie spokojnie, wyprzedzam subaru koło 80-90km/h i oddalam sie lekko, nagle patrze ze subaru zaczyna za mna gonic, w takim razie redukcja do trzeciegu biegu, ladowanko 1,2 bara i subaru nie zdazylo sie nawet zrownac, cisnalem do konca trzeciego biegu 175km/h, potem do konca czwartego, 235km/h i doszedlem do wniosku, ze chyba sie chlopcy w subaru zdziwili....
Zastanawialem sie czy o tym pisac, bo to przeciwnik dla mazdy, a nie dla nissana...
Jadę sobie spokojnie, wyprzedzam subaru koło 80-90km/h i oddalam sie lekko, nagle patrze ze subaru zaczyna za mna gonic, w takim razie redukcja do trzeciegu biegu, ladowanko 1,2 bara i subaru nie zdazylo sie nawet zrownac, cisnalem do konca trzeciego biegu 175km/h, potem do konca czwartego, 235km/h i doszedlem do wniosku, ze chyba sie chlopcy w subaru zdziwili....
Zastanawialem sie czy o tym pisac, bo to przeciwnik dla mazdy, a nie dla nissana...
Kolego xXx i tu masz przykład że samochód samochodowi nie równy...
tak jak ktoś już tu powiedział liczy się "łącznik"
Poniżej film przedstawiający a4 1.8t i s14a
http://www.youtube.com/watch?v=Jjl2IOpoDZk
tak jak ktoś już tu powiedział liczy się "łącznik"
Poniżej film przedstawiający a4 1.8t i s14a
http://www.youtube.com/watch?v=Jjl2IOpoDZk
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
dzis stoje sobie a na prawy pas zajezdza infiniti g35
tak se mysle 4x4 3,5l 275KM. Mowie sobie podpuszcze Maestra zobacze jak szybko mi zniknie jak bede Cisnął swojego
to wam powiem ze zniknął szybciej niz myslalem xD jak wrzuciłem na 3b to ja juz go prawie nie widziałem
maskarycznie szybko sie zebrał 
Kilka dni temu jechalem sobie w sieradzu. Dogoniłem czerwone F BA. jak mnie zobaczył ze za nim jade to chyba wlaczyl mu sie Kubica bo zaczal strasznie szalec i wyprzedzać co se da. Potem sie uspokoil i go dogoniłem. Ciemne szybki, wydech na obydwie strony. Chcialem go normalnie wyprzedzić a on redukcja i but. Takiego ryku narobił ze ja w swoim aucie gdzie mam mugena i niewiele słysze poza nim, słyszałem jego wydech tak pałował. Więc redukcja na 3 i .... Musze czyścić dolot bo gdzieś mi go wessało
Smigłem obok niego i dziękowałem awaryjnymi on mrugnal dlugimi i dalej grzecznie 70 km/h jechał za mną 

- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
pawlak32 napisał(a):Kilka dni temu jechalem sobie w sieradzu. Dogoniłem czerwone F BA. jak mnie zobaczył ze za nim jade to chyba wlaczyl mu sie Kubica bo zaczal strasznie szalec i wyprzedzać co se da. Potem sie uspokoil i go dogoniłem. Ciemne szybki, wydech na obydwie strony. Chcialem go normalnie wyprzedzić a on redukcja i but. Takiego ryku narobił ze ja w swoim aucie gdzie mam mugena i niewiele słysze poza nim, słyszałem jego wydech tak pałował. Więc redukcja na 3 i .... Musze czyścić dolot bo gdzieś mi go wessałoSmigłem obok niego i dziękowałem awaryjnymi on mrugnal dlugimi i dalej grzecznie 70 km/h jechał za mną
Kubutek?
Stała pod ścianą prężąc kakao
yiabol napisał(a):Kolego xXx i tu masz przykład że samochód samochodowi nie równy...
tak jak ktoś już tu powiedział liczy się "łącznik"
Poniżej film przedstawiający a4 1.8t i s14a
http://www.youtube.com/watch?v=Jjl2IOpoDZk
Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzilo... Szkoda, ze nie wiemy po jakich modach byly auta...
Seryjne 200SX S14A jest szybkie, w koncu 200 KM oraz moment obrotowy przy turbo robi swoje...
My Nysa to stage 3, ponad 300 KM...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje