Polerowanie, malowanie i renowacja felg
Tak myślałem.
Czy ciężko schodził wam lakier z oryginalnych felg Mazdy po użyciu SCANSOLu?
Czy ciężko schodził wam lakier z oryginalnych felg Mazdy po użyciu SCANSOLu?
Ja SCANSOLu nigdy nie używałem
Zawsze były to Paint-Ex lub Paint Remover z APP i Inter Troton 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
ja usuwałem lakier z moich momo, bo chciałem je wypolerować potem plany się zmieniły
no powiem że lakier był gruby
ale walkę wygrały środki do usuwania powłok lakierniczych i szpachelka
zbyt grubej warstwy nie nanosiłem bo jak dla mnie nie ma to sensu, 2-3 cieńsze warstwy i po lakierze nie ma śladu
Usuwanie lakieru na felgach Camille Gotti które jeździły na efce Cukierka (teraz w posiadaniu Maniek5511) było dużo łatwiejsze niż na MOMO – również ze względu na wzór. Oryginałów Mazdy nie robiłem.
Ja różnicy między APP i Intertroton nie zauważyłem.
Ja różnicy między APP i Intertroton nie zauważyłem.
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
A szpachelka to chyba jakaś z tworzywa?
U mnie lakier schodził szpachelką, żadnej chemii
A szpachelka metalowa o zaokrąglonych brzegach
A szpachelka metalowa o zaokrąglonych brzegach
Wszystko zalezy od felgi i ile razy byla malowana . Ostatnio robiłem na zamówienie felgi z pierwsza ori warstwa lakieru to scansol zdarł naprawde pięknie i poźniej już normalny proces polerski
. Ale były też felgi z 3-4 warstwami lakieru to wole Sobie nie przypomninać tego .
Do usuwania dobry też jest produkt Nobiles'u i nazywa się Zdrapka .
Do usuwania dobry też jest produkt Nobiles'u i nazywa się Zdrapka .
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
a ja mam takie pytanie, co ile trzeba później przepolerować takie felgi, żeby nie utracic efektu? za każdym razem jak się wybrudzą trzeba przepolerować pastą? polerowałem już kika elementów, ale one są pod maską, więc nie sa tak narażone na zabrudzenia..
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
damian ja felgi poleruje pastą 1-2 razy w sezonie . A tak to po umyciu wycieram tylko do sucha ręcznikami papierowymi i tyle . Aha i myje je tylko myjką ciśnieniową bez żadej piany itp tylko woda żeby spłukać piach itp .
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Pajko czy mógłbyś rzucić okiem czy ten efekt to już to co ma być czy troche bardziej lustrzany jeszcze się uzyska? Narazie przeleciałem tak na szybko autosolem bo po malowaniu chcę przed założeniem jeszcze raz porządnie autosolem zrobić. Ale czy polerować do jeszcze lepszego efektu czy to już max


- Od: 6 paź 2007, 15:11
- Posty: 106
- Skąd: Koszalin
- Auto: 323 C
a jakbym chciał wypolerować sam rant
(jak dla mnie to tam nie ma farby) to wystarczy od razu jechać papirami ściernymi (od 500 w górę)?

(jak dla mnie to tam nie ma farby) to wystarczy od razu jechać papirami ściernymi (od 500 w górę)?

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Jeżeli Ci już pęka to znaczy że będzie łatwo odchodził, może nawet bez chemii.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje