Słabe hamulce,miekki pedał...

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Murray » 21 wrz 2007, 11:38

Mam problem po wymienie klocków i odpowietrzenia w aso pedał jest miękki jak docisne do oporu hamuje ale to tez jakoś nie bardzo agresywnie w ASO mowiłi że to pompka.Bojąc się jechać 60 km z takim hamulcami do aso pojechałem u siebie do mechanikow.Wcześniej otrzmałem pompke hamulcową od aso [Cilinderek nie miał wypustu białego do jakiegoś tam przewodu od sprzegła czy coś takiegona dole cylinderka ale przelożyli cylindereki wpasowali i oki].Zalali plyn odpowietrzali pedał dalej miękki i te same objawy w hamowaniu :( .Co to może być nie wiem.Aha wcześniej pedał był twardszy ale wolniej hamował koła toczyły,zanim pojechałem do ASO myślałem że to klocki są starte.W czym przyczyna POMOCY!!
Ostatnio edytowano 21 wrz 2007, 18:13 przez Murray, łącznie edytowano 1 raz
....... BP ........
„Killswitch Engage – My Curse”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 23:40
Posty: 344
Skąd: Białystok, Wa-wa
Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM

Postprzez polnik@studio » 21 wrz 2007, 12:00

Witam.
Proszę o poprawienie tematu zgodnie z obowiązującym regulaminem działu

<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=4302

Następnie proszę zapoznać się z :

<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/search.php

pozdrawiam Krzysiek

PS. Nie ukrywam, że podobne tematy są u Nas dostępne i pewnie Twój temat powędruje do kosza ....

np:

<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27359
<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=2376
<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=7516
<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25279
<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=22591

itp itd :)
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez MariuS » 17 lut 2009, 17:13

mam podobny problem, u mnie jeszcze niedawno było raz lepiej raz gorzej – raz hamulce ostre raz gorsze, jednak z czasem zrobiły się zbyt słabe i muszę coś z tym zrobić, tarcze wymieniane były pół roku temu, teraz chcę dokonać takiego zabiegu jak regeneracja zacisków. Próbował ktoś tego?

http://moto.allegro.pl/item552701142_ze ... bg_ba.html

warto zrobić?
i co w bębnach należałoby przy okazji wymienić jak już się zabierać za hamulce?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Kluska » 21 lut 2009, 17:04

hmm
z taki zestaw mechanik w okolicy skasował mnie 40 zeta, już nie pojadę do niego
zastaw przydatny gdy masz zapieczone sworznie, lub gumki popękały
Kluska
Obrazek Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2008, 19:41
Posty: 116
Skąd: Ziemia Sieradzka
Auto: MZADA 323F BA Z5 1996 1,5

Postprzez sps-snipers » 21 lut 2009, 18:43

Mariusz Sti-Ja ostatnio rozbierałem bębny ,bo sie grzały. Tam jak sciągniesz bęben to bedziesz widział w jakim stanie są szczęki. Dobrze jest wszystko rozebrac w drobny mak i rozpierak dać w imadło bo on sie zapieka i linki nie puszczają a potem sie bębny grzeją. Cóz jak ci zbywa kasa to wymień sobie zestaw na prawczy szczęk czyli te wszystkie sprężynki itd.. szczęki wymień ,cylinderek. A z przodu to trzeba sciągnąć zacisk i zobaczyc czy tłoczek pracuje. Rozruszac go ewentualnie powymieniać reperaturki ale jak są dobre to po co. Dobrze jest odpowietrzyć układ jak pedał stoi nisko. Co do wymiany klocków polecam Kashiyame. Mam je juz rok . Zrobiłem 17 tys,km i połowa zużycia a większośc to jazda miejska :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez magda 323 » 22 lut 2009, 14:05

Sory że się w trącam chłopaki mam mazdę 323 od 3 miesięcy i też mi się wydaje że mam słabe hamulce tarcze z przodu mam 19mm a słyszałem że minimum jest 20mm.To ile mają grubości nowe? Bo chce wymienić tarcze i klocki.Jakiej firmy byś cie oferowali tarcze i klocki.Jaki płyn hamulcowy za stosować w Mazdzie 1.5 16v 1995r DOT 3 czy DOT 4 ? I czy przy kupnie nowych klocków są w komplecie te sprężnki co trzymają klocki,wiecie o co mi chodzi te co są założone na bolcach. Pierwszy raz mam Mazdę proszę o podpowiedzi.Dzięki z góry.
guma
Początkujący
 
Od: 11 sty 2009, 23:07
Posty: 9
Skąd: Jawor
Auto: mazda 323F 1.5 16v 1995r

Postprzez MariuS » 22 lut 2009, 18:06

sps-snipers dzienx, się zobaczy co to da..
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323