Kills on Road & Street

Postprzez Marekkk » 19 lut 2009, 15:10

Fajny temacik :) Trzeba się pochwalić że Mazda 626 2.0i 136KM GF wycina:
– VW Passat 2.0TDi 140KM
– Volvo S60 2.4 140KM
– BMW 520i i d 170KM
– BMW 730dL 218KM <lol>
– Audi A6 2,5TDi 150KM Quattro
– Saab 9-5 2.2 TiTd 120KM
– Mazda 626 2.0i GE :D
– Skoda Octavia 2.0TDi 140KM
i jeszcze parę innych :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2007, 12:13
Posty: 75
Skąd: P-ń
Auto: GF

Postprzez Lukano » 19 lut 2009, 15:36

Marekkk napisał(a):Volvo S60 2.4 140KM

heh z 2,4 d5 już by łatwo nie było;)
Marekkk napisał(a):– Saab 9-5 2.2 TiTd 120KM

Bo kto saaba kupuje z dieslem :P
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Gib » 19 lut 2009, 17:14

Marekkk
ładnie ładnie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Grzyby » 19 lut 2009, 17:21

Lukano napisał(a):Bo kto saaba kupuje z dieslem

i na dodatek Oplowskim <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Marekkk » 19 lut 2009, 19:19

Ten oplowski diesel to jest jakaś masakra, czasem myślę że jedzie stary Transit, a tu sąsiad podjeżdża Saab-em <lol> Miał wcześniej Saaba 900 z 97' z silniczkiem 2.3 benzyna to teraz narzeka <glupek2>

A co do BMW 730dL to był załadowany mocno, więc pewnie dlatego nie dał rady :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2007, 12:13
Posty: 75
Skąd: P-ń
Auto: GF

Postprzez Fiveopac » 19 lut 2009, 23:55

Marekkk zrob cos ze swoim podpisem, bo troche przesadziles z jego dlugoscia.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Marekkk » 20 lut 2009, 00:35

Oki, przynajmniej wszyscy widzą :D Zaraz będzie zrobione ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2007, 12:13
Posty: 75
Skąd: P-ń
Auto: GF

Postprzez Lukano » 20 lut 2009, 09:27

Grzyby napisał(a):i na dodatek Oplowskim łoł

A konstrukcji Isuzu jeszcze ;)
Marekkk napisał(a):Ten oplowski diesel to jest jakaś masakra

heheh kolega ma 9-3 z tym silnikiem. Wcale mało nie pali, a chodzi tak, że najpierw go słyszę potem widzę. :P
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez xXx » 20 lut 2009, 13:52

radekkm napisał(a):
Luki1010 napisał(a):m powery w trójmieście są szybsze niż na wyspach

jak dwa samochody majace podobna moc moga miec podobne czasy skoro jeden wazy ok tony a drugi poltorej ??
mysle ze ten ktory pogonil civica nie byl seryjny,moze bmw bylo wybebeszone,slyszalem ze z m-ki e36 mozna zrzucic 200 kg
znam goscia ktory ma taka e36 evo jak bedzie okazja to z nim stane i nagram
wiem ze polegne tylko nie wiem ile,te e36 sa szybsze niz e46 w cabrio


Radek, gwarantuję Ci że nie masz zadnych szans z seryjnym E46 M-Power, bo takie auto to może objadę z rolki Silvią, ale nie KL-ZE, bo to jest przepaść.
Jeden gość z Lublina E46 Coupe 3,2 M-Power 320 KM robił ze startu zatrzymanego na pewno znane wam Audi RS 4 z rejestracją W2 SPEED, tylko 420 KM, więc gdzie tu wcisnąć KL-ZE...

E36 w cabrio z M-Power 280 KM to będzie dla każdego KL-ZE też wielki problem, wiem po sobie ponieważ kolega, który jeździ S14A około 270 KM jedzie z tą Betty łeb w łeb, a ja od tego nissana dostałem na 400 ponad trzy długosci, dlatego zejdzmy na ziemię...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Gib » 20 lut 2009, 18:27

w te E46 M3 (343 KM a nie 320 KM) vs RS4 W2 SPEED które nota bene miało chyba ciut ponad te 420 fabrycznych koni to sie wierzyć nie chce z kreski, z rolki być może.
http://www.youtube.com/watch?v=iZmS8rjWCjc
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Adaś » 20 lut 2009, 22:32

A ja dziś skillowałem kilku narciarzy i snowboardzistów na Szczęśliwicach :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez radekkm » 20 lut 2009, 23:32

xXx napisał(a):E36 w cabrio z M-Power 280 KM to będzie dla każdego KL-ZE też wielki problem, wiem po sobie
ponieważ kolega, który jeździ S14A około 270 KM jedzie z tą Betty łeb w łeb, a ja od tego nissana dostałem na 400 ponad trzy długosci, dlatego zejdzmy na ziemię

potwierdzasz to ze pomiedzy naszymi autami jest przepasc
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez yiabol » 21 lut 2009, 09:38

Tak więc widać że wszystkie SWAPy KL-ZE jeżdżące po polsce ostro niedomagają...
mało który ma 180 koni.. nie mówiąc już o 200 jak u Ciebie.
Między innymi dlatego nie widziałem sensu pakowania się w zmiane silnika w swojej MX-3
za mało fachowców :P
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez noucamp » 21 lut 2009, 09:45

yiabol napisał(a):Między innymi dlatego nie widziałem sensu pakowania się w zmiane silnika w swojej MX-3
za mało fachowców język

ale jest to najlepszy tuning jaki występuje w tym aucie, ale faktycznie lepiej kupić coś ze ślimakiem :D
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez lukster » 21 lut 2009, 11:06

yiabol napisał(a):Tak więc widać że wszystkie SWAPy KL-ZE jeżdżące po polsce ostro niedomagają...
mało który ma 180 koni.. nie mówiąc już o 200 jak u Ciebie.
Między innymi dlatego nie widziałem sensu pakowania się w zmiane silnika w swojej MX-3
za mało fachowców język

Za to ty jak widać jesteś fachowcem pierwszej próby skoro wysnuwasz takie wnioski. <lol>
Nie wiem czy pamiętasz ale niedorobione, ledwo zipiące klze było najszybszym autem dwóch zlotów mazdaspeed w ubiegłym roku, mam na myśli oczywiście markę Mazda :P To co zrobił Radek to po prostu dalej posunięty tuning NA tego silnika i gwarantuję ci, że za chwil kilka na jego wykresie będzie kilka KM ponad 200. Życzę abyś swoja a3 z dłubniętym 1,8T spotkał mx3 z klze pod maską, może zweryfikujesz poglądy ;) Ja spotkałem na swej drodze kilka dłubanych niemieckich 1,8T i poległem dopiero z Golfem MKII wydmuszką, skrzynia z lsd i 230km/340Nm. A3 1,8T wciągam ziewając. Nie chciałbym zostać odebrany jako napufany burak ale takie wypociny jak twoje mocno mnie irytują.

Nie wiem co jest cięte ale Radek zrobił 196KM z klze i nagle wszyscy krzyczą że klze jest do bani i nie trzyma serii. Tak nie trzyma ale zastanówcie się dlaczego :) a dopiero wysuwajcie wnioski drodzy eksperci :D Żadna v6 nie trzyma czy to k8 czy to kf czy KL. Jak zerknąć w topic z wykresami to chyba tylko kilkuletnie diesle pokazują wyniki zbliżone do serii he he
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Gib » 21 lut 2009, 11:27

Luki1010 napisał(a):Żadna v6 nie trzyma czy to k8 czy to kf czy KL

true.

Luki1010 napisał(a):Jak zerknąć w topic z wykresami to chyba tylko kilkuletnie diesle pokazują wyniki zbliżone do serii he he


false. Nie tylko turbodiesele w których gifty są na porządku dziennym. Mój 16 letni FS dawał radę.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez radekkm » 21 lut 2009, 11:38

Luki1010 napisał(a):ledwo zipiące klze było najszybszym autem dwóch zlotów mazdaspeed w ubiegłym roku, mam na myśli oczywiście markę Mazda

mysle ze w duzej mierze to zasluga kierowcy
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Riki » 21 lut 2009, 12:39

Gibsong napisał(a):. Nie tylko turbodiesele w których gifty są na porządku dziennym. Mój 16 letni FS dawał radę.


Dodam tylko ze 99% turbodiesli Mazdy trzyma moc ponad serię na poziomie 10-15% i co ciekawe te z większymi przebiegami (ok 200tys.km i więcej) mają zazwyczaj więcej mocy od "świeżynek"
Świadczy to o doskonałej trwałości nie tylko samej jednostki napędowej ale i osprzętu na czele z turbiną i układem wtryskowym.
Szkoda, że V-ki często (właściwie to zawsze) nie trzymają nawet serii... co nie zmienia faktu, że odpowiednio "przygotowane" zapitalają aż miło <diabełek>

Luki1010 <spoko>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez yiabol » 21 lut 2009, 13:37

Luki1010 napisał(a):Za to ty jak widać jesteś fachowcem pierwszej próby skoro wysnuwasz takie wnioski. <lol>
Nie wiem czy pamiętasz ale niedorobione, ledwo zipiące klze było najszybszym autem dwóch zlotów mazdaspeed w ubiegłym roku, mam na myśli oczywiście markę Mazda :P To co zrobił Radek to po prostu dalej posunięty tuning NA tego silnika i gwarantuję ci, że za chwil kilka na jego wykresie będzie kilka KM ponad 200. Życzę abyś swoja a3 z dłubniętym 1,8T spotkał mx3 z klze pod maską, może zweryfikujesz poglądy ;) Ja spotkałem na swej drodze kilka dłubanych niemieckich 1,8T i poległem dopiero z Golfem MKII wydmuszką, skrzynia z lsd i 230km/340Nm. A3 1,8T wciągam ziewając. Nie chciałbym zostać odebrany jako napufany burak ale takie wypociny jak twoje mocno mnie irytują.


Chyba wjechałem Ci na ambicje <lol>
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez Udesky » 21 lut 2009, 13:47

Panowie czy my nie odbiegamy trochę od tematu wątku?
Każdy chwali to co ma, bo włożył w to masę kasy, pracy i chce się tym chwalić i co więcej, być z tego dumny, więc nie widzę sensu abyśmy się licytowali tym co [jakie?], co gorsze, co z czego można zrobić, kto kogo może czy powinien pojechać.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje