Wymiana silnika.

Postprzez xXx » 23 cze 2008, 14:30

Pasty nie dawałem, bo jest nawet przedmuch...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez bazakbal » 23 cze 2008, 17:21

myślę, że raczej nie jest to kwestia wypalania oleju zalegającego w wydechu. w moim przypadku po wymianie silnika w xedosie, który brał nnnnnnaprawdę duże ilości oleju pierwsze odpalenie nowego silnika objawiło się brakiem jakiegokolwiek niebieskiego dymku i zapachu oleju. po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach i po jezdzie probnej od samego początku nie puscił żadnego dymka i tak zostało po dziś dzień.
a tak z ciekawości czy zmieniłeś olej po zamontowaniu silnika?
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 12:36
Posty: 204
Auto: xedos 6 V6

Postprzez Hazu » 23 cze 2008, 18:23

xXx napisał(a):Pytanie czy spotkał się ktoś kiedyś z przypadkiem


W silnikach normalnie zużytych to normalne przecież. (na zimnym chodzą ładnie a jak się rozgrzeją to zaczynają puszczać dymka).

Może coś z odpowietrzeniem silnika niewporządku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez xXx » 24 cze 2008, 17:28

Rozbieram jutro bydlaka...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez qbass » 24 cze 2008, 17:59

Ile oleju żre? Sprawdziłeś? :)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez xXx » 28 cze 2008, 08:40

Przejechałem 500km i pobrało 0,5 litra, w tym momencie silnik już rozebrany, wszystko wygląda elegancko, problemem jak zwykle są pierścienie olejowe...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez samurajpiotr1 » 12 lut 2009, 23:54

Mój xedos kopci i bierze duuuużo oleju, remont Japończyka, to raczej kiepski pomysł, jedno zrobisz, drugi wyskoczy itd., mam do kupienia silnik z 1999 roku, moja mazda jest z 1994, czy musze brać z tamtej kompa i stacyjke?
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2008, 18:46
Posty: 82
Skąd: Poznan
Auto: Xedos 2.0 V6

Postprzez waldii » 13 lut 2009, 00:02

samurajpiotr1 napisał(a):mam do kupienia silnik z 1999 roku, moja mazda jest z 1994, czy musze brać z tamtej kompa i stacyjke?

chyba nie przejdzie ten numer.W 99r byl juz OBD II takze nie dosc,ze immo u siebie nie masz to jeszcze w tym nowszym jest pewnie inna wiazka
waldii
 

Postprzez Hazu » 13 lut 2009, 00:10

Jeszcze ciekawe czy masz wersję z przed 94 czy po ?
Bo to też poważna różnica.

Ale nie musisz brać ani sterownika ani wiązki
zostawiasz sobie stary graty: kolektory, czyjniki itp. i wszystko będzie pasoać bo sam silnik jest taki sam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez waldii » 13 lut 2009, 00:14

Hazu a w 99 nie bylo juz obd II??
waldii
 

Postprzez Hazu » 13 lut 2009, 00:23

waldii napisał(a):Hazu a w 99 nie bylo juz obd II??


Pewnie to było ale co to ma do bloku silnika wału tłoków głowic itd.
przecież fizycznie za daną jednostkę K... mona włożyc każdą inną K ... nie ważne czy ma ona 1.8 czy 2,5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez waldii » 13 lut 2009, 00:27

a co z wiazką?Kompem ??
waldii
 

Postprzez Hazu » 13 lut 2009, 00:31

waldii napisał(a):a co z wiazką?Kompem

Nie rozumiem?

Jak przełożysz tylko sam silnik bez żadnego osprzętu cały stary osprzęt z kolektorami zostawiasz to po co Ci wiązka i komputer skoro wkładasz taki sam silnik.

jak wkładałbyś zamiast KF => KL
To niewątpliwie zmiana wiązki oraz sterownika była by uzasadniona
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez waldii » 13 lut 2009, 00:45

Hazu napisał(a):Jak przełożysz tylko sam silnik bez żadnego osprzętu cały stary osprzęt z kolektorami zostawiasz to po co Ci wiązka i komputer skoro wkładasz taki sam silnik.

moze byc roznica w np kostkach.Ale tez nie wiadomo jak z czujnikami,bo nie koniecznie musza byc takie same.Kosmetyka ;) zwroc uwage,ze jakies zmiany byly,bo np rurka od odp komory korbowej w KF po lifcie w xedzie ginie.Takie pierdulki a jednak
waldii
 

Postprzez samurajpiotr1 » 13 lut 2009, 07:16

Wersja jest z 09.94. Generalnie tak mi namięszali wszyscy "znawcy", że niedługo brałbym nawet nakretki na wentyle :|
Czyli jeżeli jest to identyczna jednostka, to zostawiam swój osprzęt i można przekładać?
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2008, 18:46
Posty: 82
Skąd: Poznan
Auto: Xedos 2.0 V6

Postprzez Hazu » 13 lut 2009, 07:55

waldii Skoro wszystkie czujniki i inne elementy które są różne przełożysz ze starego silnika to ja nie widze problemu aby taki silnik zamontować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez wiesiek5 » 13 lut 2009, 09:33

A za ile kupisz motor.
Bo u mnie remont 2.5 tys. z gwarancją .
Mam KF i KL parę szt.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Postprzez sq2jul » 13 lut 2009, 14:21

wiesiek5 napisał(a):A za ile kupisz motor.
Bo u mnie remont 2.5 tys. z gwarancją .
Mam KF i KL parę szt.


Z ciekawosci – co wchodzi w sklad tego remontu? I na jakich podzespolach?
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez samurajpiotr1 » 13 lut 2009, 19:09

silnik dostane za 1900zł, przekładka 500zł, transport silnika wyjdzie jakies 200zł, pewnie jakies uszczelki, olej i inne [tiiit], rok 99, przebieg 160kkm, z rozbitego auta, rozbity tył, przód bez skazy.
Takie pytanko, czy napinacz paska można założyć powtórnie? pytam, bo w tym padniętym silniku mam cały nowy rzrząd, łącznie z pompą wody.
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2008, 18:46
Posty: 82
Skąd: Poznan
Auto: Xedos 2.0 V6

Postprzez wiesiek5 » 13 lut 2009, 20:31

To więcej niż u mnie po remoncie.
Można przełożyć wszystko.
Ale ten przebieg i gwarancja czy nie będzie brał oleju?
Wiesiek.
sq2jul napisał(a):Z ciekawosci – co wchodzi w sklad tego remontu? I na jakich podzespolach?

Pisałem co wchodzi w skład remontu ale moge jeszcze raz napisać.
Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6