Wymiana silnika.
myślę, że raczej nie jest to kwestia wypalania oleju zalegającego w wydechu. w moim przypadku po wymianie silnika w xedosie, który brał nnnnnnaprawdę duże ilości oleju pierwsze odpalenie nowego silnika objawiło się brakiem jakiegokolwiek niebieskiego dymku i zapachu oleju. po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach i po jezdzie probnej od samego początku nie puscił żadnego dymka i tak zostało po dziś dzień.
a tak z ciekawości czy zmieniłeś olej po zamontowaniu silnika?
a tak z ciekawości czy zmieniłeś olej po zamontowaniu silnika?
- Od: 13 sty 2006, 12:36
- Posty: 204
- Auto: xedos 6 V6
xXx napisał(a):Pytanie czy spotkał się ktoś kiedyś z przypadkiem
W silnikach normalnie zużytych to normalne przecież. (na zimnym chodzą ładnie a jak się rozgrzeją to zaczynają puszczać dymka).
Może coś z odpowietrzeniem silnika niewporządku.
Mój xedos kopci i bierze duuuużo oleju, remont Japończyka, to raczej kiepski pomysł, jedno zrobisz, drugi wyskoczy itd., mam do kupienia silnik z 1999 roku, moja mazda jest z 1994, czy musze brać z tamtej kompa i stacyjke?
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
samurajpiotr1 napisał(a):mam do kupienia silnik z 1999 roku, moja mazda jest z 1994, czy musze brać z tamtej kompa i stacyjke?
chyba nie przejdzie ten numer.W 99r byl juz OBD II takze nie dosc,ze immo u siebie nie masz to jeszcze w tym nowszym jest pewnie inna wiazka
-
waldii
Jeszcze ciekawe czy masz wersję z przed 94 czy po ?
Bo to też poważna różnica.
Ale nie musisz brać ani sterownika ani wiązki
zostawiasz sobie stary graty: kolektory, czyjniki itp. i wszystko będzie pasoać bo sam silnik jest taki sam
Bo to też poważna różnica.
Ale nie musisz brać ani sterownika ani wiązki
zostawiasz sobie stary graty: kolektory, czyjniki itp. i wszystko będzie pasoać bo sam silnik jest taki sam
waldii napisał(a):Hazu a w 99 nie bylo juz obd II??
Pewnie to było ale co to ma do bloku silnika wału tłoków głowic itd.
przecież fizycznie za daną jednostkę K... mona włożyc każdą inną K ... nie ważne czy ma ona 1.8 czy 2,5
waldii napisał(a):a co z wiazką?Kompem
Nie rozumiem?
Jak przełożysz tylko sam silnik bez żadnego osprzętu cały stary osprzęt z kolektorami zostawiasz to po co Ci wiązka i komputer skoro wkładasz taki sam silnik.
jak wkładałbyś zamiast KF => KL
To niewątpliwie zmiana wiązki oraz sterownika była by uzasadniona
Hazu napisał(a):Jak przełożysz tylko sam silnik bez żadnego osprzętu cały stary osprzęt z kolektorami zostawiasz to po co Ci wiązka i komputer skoro wkładasz taki sam silnik.
moze byc roznica w np kostkach.Ale tez nie wiadomo jak z czujnikami,bo nie koniecznie musza byc takie same.Kosmetyka
-
waldii
Wersja jest z 09.94. Generalnie tak mi namięszali wszyscy "znawcy", że niedługo brałbym nawet nakretki na wentyle
Czyli jeżeli jest to identyczna jednostka, to zostawiam swój osprzęt i można przekładać?
Czyli jeżeli jest to identyczna jednostka, to zostawiam swój osprzęt i można przekładać?
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
wiesiek5 napisał(a):A za ile kupisz motor.
Bo u mnie remont 2.5 tys. z gwarancją .
Mam KF i KL parę szt.
Z ciekawosci – co wchodzi w sklad tego remontu? I na jakich podzespolach?
silnik dostane za 1900zł, przekładka 500zł, transport silnika wyjdzie jakies 200zł, pewnie jakies uszczelki, olej i inne [tiiit], rok 99, przebieg 160kkm, z rozbitego auta, rozbity tył, przód bez skazy.
Takie pytanko, czy napinacz paska można założyć powtórnie? pytam, bo w tym padniętym silniku mam cały nowy rzrząd, łącznie z pompą wody.
Takie pytanko, czy napinacz paska można założyć powtórnie? pytam, bo w tym padniętym silniku mam cały nowy rzrząd, łącznie z pompą wody.
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
To więcej niż u mnie po remoncie.
Można przełożyć wszystko.
Ale ten przebieg i gwarancja czy nie będzie brał oleju?
Wiesiek.
Pisałem co wchodzi w skład remontu ale moge jeszcze raz napisać.
Wiesiek.
Można przełożyć wszystko.
Ale ten przebieg i gwarancja czy nie będzie brał oleju?
Wiesiek.
sq2jul napisał(a):Z ciekawosci – co wchodzi w sklad tego remontu? I na jakich podzespolach?
Pisałem co wchodzi w skład remontu ale moge jeszcze raz napisać.
Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
- Od: 31 lip 2005, 18:04
- Posty: 331
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6