323F BG BP Turbo
reszta ja nie wiem co to za turbina.chyba gt28.jest opis garrett a/r 60 m24 g1-1 na stronie zimnej i na stronie goracej 64.wiec z tego co wyczytalem to gt28.ale moze sie myle.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
gt28 to już locha w porównaniu z vj-14, jestem bardzo ciekawy jak to będzie wstawać w b6t.
na tym turbo na 1.2 bara to dobre 230 KM powinno wypluć i ładny niuton, może być ciekawie w koninie – ja do tego czasu powyżej 1 bar raczej nie dmuchnę, ale mam sporo lżejszą budę, więc szanse wyrównane – nie mogę się doczekać.
powodzenia w ogarnianiu auta.
na tym turbo na 1.2 bara to dobre 230 KM powinno wypluć i ładny niuton, może być ciekawie w koninie – ja do tego czasu powyżej 1 bar raczej nie dmuchnę, ale mam sporo lżejszą budę, więc szanse wyrównane – nie mogę się doczekać.
powodzenia w ogarnianiu auta.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Adriano_4G gt28 zakładasz? 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
no mam taki plan, gt28rs najchętniej, żeby to jakoś z dołu też jechało, tylko że droższa jest niestety.
gt28 w fajnych cenach chodzą w miarę przez to, że w s14 je montowali, dlatego o niej myślałem.
gt28 w fajnych cenach chodzą w miarę przez to, że w s14 je montowali, dlatego o niej myślałem.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Moja Gt25r (GT2554RLS) ma kompresor 0.6, turbina 0.64, ale widze że o podobnych parametrach są gt28 .Cały spis turbin garretta pod linkiem
ex MSP
ravo napisał(a):heheh RS od dolu ? jak juz to Rka
true, zamulony jestem dzisiaj – RS w 1.6T do daily drivera raczej nie bardzo.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
z tej strony wynika ze mam turbne gt2560r
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
gt2560r = gt28r = za***ste turbo do tego silnika. 
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Adriano_4G a my ile dmuchamy na konin na vj-14? o ile wyjadę...
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
ja muszę obadać moją turbinę, bo mam trochę oleju w dolocie, jeżeli dużych luzów nie będzie to na 0.9 bara chcę wystroić na najmocniejszej mapie – jak szaleć to szaleć.
vj-14 podobno daje radę do ok.1-1.1 bara – później to już mega katorga dla turbiny – zużycie łożysk i temp. w dolocie rośnie przeraźliwie powyżej tej wartości.
chciałbym osiągnąć limit seryjnego osprzętu B6T tj. pompy, wtrysków i fpr czyli ~200 KM.
vj-14 podobno daje radę do ok.1-1.1 bara – później to już mega katorga dla turbiny – zużycie łożysk i temp. w dolocie rośnie przeraźliwie powyżej tej wartości.
chciałbym osiągnąć limit seryjnego osprzętu B6T tj. pompy, wtrysków i fpr czyli ~200 KM.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Adriano_4G tylko że ta turbina nie jest na BB
powiem tyle co powiedzieli chłopaki z malezji na seryjnych gratach bezpieczne dla vj-14 i silnika to 0,8bar i wtedy o turbo można być spokojnym
i 1,2 Bara z dodanym wtryskiem lub wymienionymi wszystkimi na większe i odłączonym czujnikiem boost cut'a ale i tak wtedy nasze turbo to zaboli
ale nie od razu
PS. Ja to luzu nie mam na wirniku ale nie wiem jak tam z uszczelnieniami
powiem tyle co powiedzieli chłopaki z malezji na seryjnych gratach bezpieczne dla vj-14 i silnika to 0,8bar i wtedy o turbo można być spokojnym
i 1,2 Bara z dodanym wtryskiem lub wymienionymi wszystkimi na większe i odłączonym czujnikiem boost cut'a ale i tak wtedy nasze turbo to zaboli
PS. Ja to luzu nie mam na wirniku ale nie wiem jak tam z uszczelnieniami
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
seryjne wtryski to 300cc – daja rade do 1.0 bara, pompa paliwa tez wytrzymuje mniej wiecej tyle samo.
turbo jak sam piszesz 1.2 bara, więc 0.9 na seryjnych gratach z odetkanym wydech, wiekszym IC i dolotem jest w miare bezpieczne.
polecam tą stronkę – ja po lekturze działu tech talk nie mam wątpliwości.
http://www.reichracing.on.ca/project323/
turbo jak sam piszesz 1.2 bara, więc 0.9 na seryjnych gratach z odetkanym wydech, wiekszym IC i dolotem jest w miare bezpieczne.
polecam tą stronkę – ja po lekturze działu tech talk nie mam wątpliwości.
http://www.reichracing.on.ca/project323/
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Adriano_4G to dmuchniemy po tyle samo boosta
wg wskaźników
bo chcę zobaczyć ile dostanę od BF
co z dolotem robisz/masz zrobione? prześlij mi fotki
ja to takiego dużego IC jak ty to nie mam..
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
ravo napisał(a):czlowieku co ty za herezje wypisujesz ? maja calkiem inne flansze jedna jest z rodzinny t25 a 2 z t28
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... asics.html
cytat:
"For those familiar with our product range, this means that the unit formerly known as "the GT28R" (part number 466541-1) is now in the GT25R family. More specifically, it is now a GT2560R model."

Bratcukierka, wystarczy że na rolki pojdziemy i jak wynik będzie mocno różny to jeden boosta lekko skręci i można się ciachać.
Jeśli chodzi o dolot to mam adapter na przepływkę simoty i stożek zamiast seryjnej puszki.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
ravo napisał(a):Adriano_4G napisał(a): gt28rs najchętniej, żeby to jakoś z dołu też jechało,
heheh RS od dolu ? jak juz to Rka
Ravo, to zalezy od auta, ale w niektorych wystrojonych turbolotach bardzo ladnie to smiga juz od 3500 obr/min gdzie w tym momencie uzyskujemy juz 1 bar...
Jakie Ty turbo masz u siebie ? Od ilu obrotow zaczynac to ciagnac ?
ravo napisał(a):dalej uwazam, ze to inne turbiny
inne moce ...
wpisz sobie w google "gt2560r gt28r", to "aka", które wyskakuje w co drugim wyniku to zapewne po japońsku "zupełnie inny niż"

- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości