323F BG BP Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez piwo » 11 lut 2009, 20:47

reszta ja nie wiem co to za turbina.chyba gt28.jest opis garrett a/r 60 m24 g1-1 na stronie zimnej i na stronie goracej 64.wiec z tego co wyczytalem to gt28.ale moze sie myle.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Adriano_4G » 11 lut 2009, 22:32

gt28 to już locha w porównaniu z vj-14, jestem bardzo ciekawy jak to będzie wstawać w b6t. :)
na tym turbo na 1.2 bara to dobre 230 KM powinno wypluć i ładny niuton, może być ciekawie w koninie – ja do tego czasu powyżej 1 bar raczej nie dmuchnę, ale mam sporo lżejszą budę, więc szanse wyrównane – nie mogę się doczekać. :D
powodzenia w ogarnianiu auta. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez BratCukierka » 11 lut 2009, 22:33

Adriano_4G gt28 zakładasz? :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Adriano_4G » 11 lut 2009, 22:40

no mam taki plan, gt28rs najchętniej, żeby to jakoś z dołu też jechało, tylko że droższa jest niestety.
gt28 w fajnych cenach chodzą w miarę przez to, że w s14 je montowali, dlatego o niej myślałem. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez pinky » 11 lut 2009, 22:44

Moja Gt25r (GT2554RLS) ma kompresor 0.6, turbina 0.64, ale widze że o podobnych parametrach są gt28 .Cały spis turbin garretta pod linkiem
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez ravo » 11 lut 2009, 22:50

Adriano_4G napisał(a): gt28rs najchętniej, żeby to jakoś z dołu też jechało,

heheh RS od dolu ? jak juz to Rka
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adriano_4G » 11 lut 2009, 22:54

ravo napisał(a):heheh RS od dolu ? jak juz to Rka

true, zamulony jestem dzisiaj – RS w 1.6T do daily drivera raczej nie bardzo. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez piwo » 11 lut 2009, 23:48

z tej strony wynika ze mam turbne gt2560r
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Adriano_4G » 12 lut 2009, 00:25

gt2560r = gt28r = za***ste turbo do tego silnika. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez BratCukierka » 12 lut 2009, 00:27

Adriano_4G a my ile dmuchamy na konin na vj-14? o ile wyjadę...
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Adriano_4G » 12 lut 2009, 00:33

ja muszę obadać moją turbinę, bo mam trochę oleju w dolocie, jeżeli dużych luzów nie będzie to na 0.9 bara chcę wystroić na najmocniejszej mapie – jak szaleć to szaleć. :D
vj-14 podobno daje radę do ok.1-1.1 bara – później to już mega katorga dla turbiny – zużycie łożysk i temp. w dolocie rośnie przeraźliwie powyżej tej wartości. :)
chciałbym osiągnąć limit seryjnego osprzętu B6T tj. pompy, wtrysków i fpr czyli ~200 KM. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez BratCukierka » 12 lut 2009, 00:43

Adriano_4G tylko że ta turbina nie jest na BB :P

powiem tyle co powiedzieli chłopaki z malezji na seryjnych gratach bezpieczne dla vj-14 i silnika to 0,8bar i wtedy o turbo można być spokojnym :)

i 1,2 Bara z dodanym wtryskiem lub wymienionymi wszystkimi na większe i odłączonym czujnikiem boost cut'a ale i tak wtedy nasze turbo to zaboli :D ale nie od razu :D

PS. Ja to luzu nie mam na wirniku ale nie wiem jak tam z uszczelnieniami :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Adriano_4G » 12 lut 2009, 00:55

seryjne wtryski to 300cc – daja rade do 1.0 bara, pompa paliwa tez wytrzymuje mniej wiecej tyle samo.
turbo jak sam piszesz 1.2 bara, więc 0.9 na seryjnych gratach z odetkanym wydech, wiekszym IC i dolotem jest w miare bezpieczne.
polecam tą stronkę – ja po lekturze działu tech talk nie mam wątpliwości. ;)
http://www.reichracing.on.ca/project323/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez ravo » 12 lut 2009, 00:55

Adriano_4G napisał(a):gt2560r = gt28r =

czlowieku co ty za herezje wypisujesz ? maja calkiem inne flansze jedna jest z rodzinny t25 a 2 z t28
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez BratCukierka » 12 lut 2009, 01:00

Adriano_4G to dmuchniemy po tyle samo boosta :P wg wskaźników :P bo chcę zobaczyć ile dostanę od BF :) co z dolotem robisz/masz zrobione? prześlij mi fotki :) ja to takiego dużego IC jak ty to nie mam..
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Adriano_4G » 12 lut 2009, 01:03

ravo napisał(a):czlowieku co ty za herezje wypisujesz ? maja calkiem inne flansze jedna jest z rodzinny t25 a 2 z t28

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... asics.html
cytat:
"For those familiar with our product range, this means that the unit formerly known as "the GT28R" (part number 466541-1) is now in the GT25R family. More specifically, it is now a GT2560R model." <oczy>

Bratcukierka, wystarczy że na rolki pojdziemy i jak wynik będzie mocno różny to jeden boosta lekko skręci i można się ciachać. ;)
Jeśli chodzi o dolot to mam adapter na przepływkę simoty i stożek zamiast seryjnej puszki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez ravo » 12 lut 2009, 01:18

dalej uwazam, ze to inne turbiny
inne moce ...
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez xXx » 12 lut 2009, 01:18

ravo napisał(a):
Adriano_4G napisał(a): gt28rs najchętniej, żeby to jakoś z dołu też jechało,

heheh RS od dolu ? jak juz to Rka



Ravo, to zalezy od auta, ale w niektorych wystrojonych turbolotach bardzo ladnie to smiga juz od 3500 obr/min gdzie w tym momencie uzyskujemy juz 1 bar...

Jakie Ty turbo masz u siebie ? Od ilu obrotow zaczynac to ciagnac ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ravo » 12 lut 2009, 01:22

ja mam tb2810 – upgrade to gt28r ( 300KM) lub gt28rs ( 350KM)
moja przy 3-3.5 ma 1.5 bara <diabełek>
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adriano_4G » 12 lut 2009, 01:23

ravo napisał(a):dalej uwazam, ze to inne turbiny
inne moce ...

wpisz sobie w google "gt2560r gt28r", to "aka", które wyskakuje w co drugim wyniku to zapewne po japońsku "zupełnie inny niż" <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy