nie działa jedna światło mijania , pomocy !

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez takahara1987 » 26 sty 2009, 15:22

Sprawa wygląda tak iż, przestały mi świecić światła mijania , zarówno prawe jak i lewe , więc wymieniłem żarówki i wtyczki do świateł . No i światło od strony pasażera świeci, a od strony kierowcy nie . Rozkręciłem jeszcze raz światło od strony kierowcy , zdjąłem klosz i okazało się ,że zarówka świeci tylko ledwo ledwo i wogóle jej nie widać w czasie jazdy, wymieniłem żarówkę i jest to samo . Przy okazji świeci mi się w aucie kontrolka ,że nie włączyłem świateł(chociaż są włączone) i nie świeci mi podświetlanie prędkościomierza...

Proszę coś doradzić.
Ostatnio edytowano 26 sty 2009, 18:22 przez takahara1987, łącznie edytowano 1 raz
takahara1987
 

Postprzez karol11251 » 26 sty 2009, 16:33

Sprawdź przekaźnik od świateł, być może styk już umarł i ma duży opór i dlatego świeci słabo.
Początkujący
 
Od: 18 sie 2008, 13:36
Posty: 7
Skąd: Lidzbark
Auto: 323f 1,5 16V 1995

Postprzez dyszel » 26 sty 2009, 16:42

Najpierw nazwij poprawnie temat i zapoznaj się z regulaminem działu, chociaż i tak temat najprawdopodobniej skończy w koszu!

Sprawdź bezpieczniki i wyłącznik od świateł bo zazwyczaj od niego biorą się problemy z podświetleniem zegarów i zazwyczaj nie świecą tylne pozycje. Może nowa żarówka jest uszkodzona – sprawdź miernikiem lub próbówką samochodową czy do kostki dochodzi napięcie, może kabel jest przerwany, może przekaźnik uszkodzony – to może być wszystko! Jak dla ciebie to czarna magia – oddaj auto do elektryka. No, chyba wyczerpałem temat :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez takahara1987 » 26 sty 2009, 18:25

Bezpieczniki sprawdziłem są w porządku , tylne pozycyjne też ok.
Żarówka jest ok bo wkładałem również 2 inne nowe ,bo miałem w domu i to samo.
Trzeba będzie chyba jednak do elektryka oddać autko, bo nic więcej nie poradzę.


Chociaż może jest taka możliwość ,że źle podpiąłem przewody w kostce do świateł H4. Ma może ktoś jakiś schemat podłączania kabli w tej kostce ,żebym mógł sobie sprawdzić ?
takahara1987
 

Postprzez dyszel » 26 sty 2009, 19:21

jaki schemat? Tam idą dwa plusy i masa, wszystko możesz sprawdzić miernikiem!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez fotos » 26 sty 2009, 19:33

podłącz tak jak podłączyłeś od pasażera. skoro tam działa to od strony kierowcy tez powinno!
sprzedam przedni prawy amore-mijo do mx3 (80%-sprawny).
7x przekaźnik 24V(przemysłowe na szynę DIN) oraz zasilacz 12 V cena: dogadamy się;)
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2008, 21:49
Posty: 112

Postprzez takahara1987 » 27 sty 2009, 15:55

problem usunięty , sprawdziłem jeszcze raz przewody do kostki i tam poknociłem wcześniej, po za tym wyczyściłem jeszcze jedną wtyczkę i wszystko w porządeczku
takahara1987
 

Postprzez Piotr Wozniak » 28 sty 2009, 03:02

wlasnie- jak ledwo sie zarzyla zarowka to byly dwie opcje- albo uplywa na mase gdzies z plusa albo podpioles zarowke do dwuch plusow zamiast plusa i masy. Jeden plus musial byc "plusniejszy" czyli drugi z uplywem gdzies (moze na odbiorniku, moze na przekazniku, pewnie to norma) i taki byl efekt.
Good job, congrats! :)

pozdrowienia
WOZI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 17:13
Posty: 300 (0/1)
Skąd: Gdansk
Auto: MX-3 (BP-DOHC) 1993r
Subaru Outback SBD 2010r
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323