mazgh napisał(a):witaj
witam
mazgh napisał(a):sprawdzenie samochodów mazda i ford przed zakupem wykonujemy minimum 2 -3 razy w tygodniu
widocznie to za mało aby robić to rzetelnie
mazgh napisał(a):więc wybacz, że mogę nie pamiętać koloru twojej gf-ki
wybaczam chociaż nie ma to związku z poziomem usługi
mazgh napisał(a): może faktycznie nie byłeś zadowolony z usługi sprawdzenia samochodu przed kupnem
delikatnie mówiąc, tym bardziej że sprawdzenia nie dokonano – wykonywano rytualny taniec wokół auta połączony z ochami, achami, cmokaniem etc. bez sprawdzenia zawieszenia( łączniki wymieniłem tydzień później), hamulców ( tarcze i klocki wymieniłem także tydzień po kupnie), nie wykryto niedziałającej klimy i kilku jeszcze rzeczy. może i mogłem to zauważyć sam, ale pojechałem do warsztatu bo wtedy byłem zielony jeśli chodzi o mazdy i miałem prawo oczekiwać rzetelnej obsługi. pikanterii dodaje fakt iż ta zielona gfka była u was serwisowana przez gościa od którego kupowałem i dobrze wiedzieliście co ją boli, a nie poinformowaliście mnie o tym celowo. the end
mazgh napisał(a):trzeba było wejść do biura obsługi a tam kolega na pewno wysłuchał by uwag i podjął konkretne kroki wyjaśnienia twoich wątpliwości
pomijając powyższe oraz to że rozmawiałem z szefem to nie róbcie jaj

i nie szukajcie
mazgh napisał(a):takie przeglady wykonujemy bardzo często,auta sa różne,z różnych miejsc i różnych sprzedawców,lecz nigdy nie zatajamy przed kupującym zauważonych usterek,zawsze rzetelnie informujemy go o faktycznym stanie samochodu,nawet gdy nie jest to na rękę sprzedawcy.
j.w.
mazgh napisał(a):nie będe się więcej rozpisywał,jest mi przykro,że byłeś niezadowolony.
mnie też jest przykro

.........., że takie warsztaty istnieją
