Witam, nie znalazłem nic na ten temat, więc piszę.
przedwczoraj spełniło się moje marzenie i dostałem mazdę 323f, niestety po 220km mazdzie coś się stało, mianowicie jak wbiję bięg i puszczę sprzęgło to nie rusza się z miejsca chyba ze przy 7 tysiącach obrotów, nie jedzie bez względu na wbity bieg, mam skrzynie manualną, siłownik się rusza, nie wiem co to może być, bardzo proszę o pomoc
Skrzynia biegów – nie rusza po wbicu biegu
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 12 sty 2009, 14:31 przez tuningzone, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 12 sty 2009, 11:32
- Posty: 5
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V 1991r
tuningzone, proszę o zapoznanie się z regulaminem Forum. Dowiesz się z niego jak poprawnie nazywać i kiedy zakładać nowe tematy na forum.
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji 'zmień' – prawy górny róg Twojego postu) zwiększy to Twoje szanse na uzyskanie odpowiedzi. Masz na to 24h, później temat będę musiał umieścić w koszu.
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.
Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
Czyli jak rozumiem dopiero przy 7 tys. zaczyna ruszać, tak?
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji 'zmień' – prawy górny róg Twojego postu) zwiększy to Twoje szanse na uzyskanie odpowiedzi. Masz na to 24h, później temat będę musiał umieścić w koszu.
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.
Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
Czyli jak rozumiem dopiero przy 7 tys. zaczyna ruszać, tak?
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
tuningzone napisał(a):jak wbiję bięg i puszczę sprzęgło to nie rusza się z miejsca chyba ze przy 7 tysiącach obrotów
a czy 1.6 nie ma odcinki ponizej 7tys?
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
damiaaans napisał(a):tuningzone napisał(a):jak wbiję bięg i puszczę sprzęgło to nie rusza się z miejsca chyba ze przy 7 tysiącach obrotów
a czy 1.6 nie ma odcinki ponizej 7tys?
Ma
Musi palić.... GogoMech
- Od: 13 kwi 2008, 20:59
- Posty: 264
- Skąd: Giżycko
- Auto: Była 323F BG 1.6 16V B6 94'
Jest Passat b4 TDI
6250?? co wy jakoś w granicach ~6700 nie pamietam dokąłdnie
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
moja nie ma już odcięcia, centrala jest jakaś inna, odcięcie mam przy 8 dopiero jak do końca obrotomierza dojdzie.
A niestety nie rusza jak szalony, wyjąłem skrzynie, nie ma docisku i okładzin tarczy, a najgorsze jest to że olej z simeringa wału cieknie
W takim razie mam pytanie czy jest możliwość kupienia sportowego sprzęgła i odciążonego koła zamachowego?
A niestety nie rusza jak szalony, wyjąłem skrzynie, nie ma docisku i okładzin tarczy, a najgorsze jest to że olej z simeringa wału cieknie
W takim razie mam pytanie czy jest możliwość kupienia sportowego sprzęgła i odciążonego koła zamachowego?
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko mało prawdopodobne
- Od: 12 sty 2009, 11:32
- Posty: 5
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V 1991r
Siema. Mam podobny problem. Po wbiciu biegu tez mi nie jesdzie
Ogolnie podczas jazdy droga polna wybil sie sam bieg i juz nie chcial jechac. Do tego troche oleju pocieklo z opilkami metalu. Biegi chodza nawet bez sprzegielka. Wczesniej nie bylo zadnych niepokojacych objawow. Czy to mechaniznm roznicowy powiedzial
czy moze frezy na przegubach poszly?
Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Aha. W razie 'W' skrznie lepiej wyciagac gora razem z silnikiem czy od dolu?
@
Mazda zdiagnozowana. Delikatna dziura sie zrobila na dwa palce przy wybierakach.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3a ... b1c5f.html
I teraz pytanie. Teraz bede szukal skrzyni od 1.6 lub 1.8 SOHC i czy poloski normalnie beda pasowac? Wszystko jest od 1.2 tylko silnik 1.8.

Ogolnie podczas jazdy droga polna wybil sie sam bieg i juz nie chcial jechac. Do tego troche oleju pocieklo z opilkami metalu. Biegi chodza nawet bez sprzegielka. Wczesniej nie bylo zadnych niepokojacych objawow. Czy to mechaniznm roznicowy powiedzial
Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Aha. W razie 'W' skrznie lepiej wyciagac gora razem z silnikiem czy od dolu?
@
Mazda zdiagnozowana. Delikatna dziura sie zrobila na dwa palce przy wybierakach.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3a ... b1c5f.html
I teraz pytanie. Teraz bede szukal skrzyni od 1.6 lub 1.8 SOHC i czy poloski normalnie beda pasowac? Wszystko jest od 1.2 tylko silnik 1.8.
- Od: 12 lip 2009, 20:59
- Posty: 155
- Skąd: Sulęcin
- Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC
I tu się nie zgodzę z kolegą wyżej bo ja kupiłem skrzynie do mojego 1.8 i okazało się że tulejki w skrzyni jak wchodzi przegub wewnętrzny mają średnicę większą o 4mm. Z zewnątrz prawie się nie różniła oprócz elektronicznego czujnika prędkości, który udało się zamienić tym na linkę. Ale już z przegubami to mam problem bo nie mogę znaleźć.
Moje byłe cztery koła:
http://www.fotosik.pl/u/marcinek0584/album/672546
Ps. sprzedam kilka części z BBtki (tłumiki, nagrzewnicę, szyberdach, lampy tylne, tylną kanciastą blędę z klapy).
http://www.fotosik.pl/u/marcinek0584/album/672546
Ps. sprzedam kilka części z BBtki (tłumiki, nagrzewnicę, szyberdach, lampy tylne, tylną kanciastą blędę z klapy).
- Od: 21 maja 2008, 13:07
- Posty: 39
- Skąd: Piaski k/Lublina
- Auto: sprzedana '91 BG 323GT+LPG BLOS
Skrzynia jest podpisana G5M01 i dalo sie ja zamontowac oraz wlozyc polosie ale tylko ta srednica jest inna. I tutaj jest problem bo leje sie olej . Czy da sie to jakos polaczyc czy szukac 2 skrzyni. Jesli to z ba to co musze dokupic zeby bylo OK? Mysle ze tylko przeguby wewnetrzne wystarcza bo ta skrzynia byla w f-ce bg 1.8i .
Moje byłe cztery koła:
http://www.fotosik.pl/u/marcinek0584/album/672546
Ps. sprzedam kilka części z BBtki (tłumiki, nagrzewnicę, szyberdach, lampy tylne, tylną kanciastą blędę z klapy).
http://www.fotosik.pl/u/marcinek0584/album/672546
Ps. sprzedam kilka części z BBtki (tłumiki, nagrzewnicę, szyberdach, lampy tylne, tylną kanciastą blędę z klapy).
- Od: 21 maja 2008, 13:07
- Posty: 39
- Skąd: Piaski k/Lublina
- Auto: sprzedana '91 BG 323GT+LPG BLOS
No a ja mam bude od 1.3 silnik 1.8 a skrzynie teraz dorwalem od 1.6
(skladak jak cholera) Wszystko dziala ale sie lalo z simeringa, wymiana na nowe zalatwila sprawe;) madzia przyspiesza wolniej ale v max wzrosl
jesszcze nie wiem o ile ale juz wiecej idzie niz wczeniej
Nie bylo zadnych problemow, oprocz wybicia poloski z piasty ale 5 kg szwagier dal rade
Dzieki za szybka odpowiedz mazdaxx
przyspieszylo to o wiele grzebanie w madziulce;)


Nie bylo zadnych problemow, oprocz wybicia poloski z piasty ale 5 kg szwagier dal rade
Dzieki za szybka odpowiedz mazdaxx
- Od: 12 lip 2009, 20:59
- Posty: 155
- Skąd: Sulęcin
- Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość