Hamulec ręczny
Strona 1 z 1
Drugie zaciski lub napewno nowe zestawy naprawcze ( oryginalne ) ktore trzeba wymienic. 
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jak wy jeździcie bez ręcznego
U mnie nawet w dużym fiacie zawsze działa

U mnie nawet w dużym fiacie zawsze działa

Waluś napisał(a):Jak wy jeździcie bez ręcznego
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
zamiast Wd 40 użył bym raczej smaru miedziowego 
250 zł na 2 zaciski. ( to jest ostatnia cena z Rydygiera )toms napisał(a):Jakie koszty takiego zestawu naprawczego ?(oryginał oczywiście)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Przerabialem temat juz nie raz.
Wymiana uszczelek itp. to pikus. Najwazniejsze to usuniecie "brudow", ktore powstaja w wyniku wysokich temperatur. Bez ich eliminacji, to nawet oryginalny zestaw naprawczy starczy na 2-3 sezony zimowe.
Wymiana uszczelek itp. to pikus. Najwazniejsze to usuniecie "brudow", ktore powstaja w wyniku wysokich temperatur. Bez ich eliminacji, to nawet oryginalny zestaw naprawczy starczy na 2-3 sezony zimowe.
- Od: 7 gru 2003, 23:39
- Posty: 308
Fakt.Greyg napisał(a):Najwazniejsze to usuniecie "brudow", ktore powstaja w wyniku wysokich temperatur
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ciekawe jak cofniesz tłoki w takim " stojącym " zaciskuDOSIAAS napisał(a): wymiana klocków
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nie wymienić tylko nazwijmy to poddać regeneracji. Kupić komplet naprawczy, potem zdemontować, rozebrać na czynniki pierwsze, wyczyścić starannie, poskładać z nowych części z kompletu, posmarować tu i tam i będzie git 
widze wszyscy pisza o klockach , zestawach naprawczych itd. Ale kolega pisze ze nie ma "recznego" a niepisze ze tylnych hamulców. Zapewne trzeba wyregulowac ale głowna przyczyna tkwi w wyczyszczeniu miejsca poruszania sie dźwigienki z ktorą ciągnie linka. Pomijam fakt ze moze i trzeba linke wymienic czy wykonac samą obsluge zaciskow ale ja np. raz na pol roku czyszcze miejsce poruszania sie dźwigienki i mam reczny zawsze sprawny. Tak wiec nawet jak zalozy wszystko nowe to tez po jakimś czasie sie wszystko zanieczysci gdyz jest to w takim miejscu i hamulec znowu albo sie bedzie zacinał albo nie bedzie chodził wogóle.
Zastanawia mnie jeszcze taka sprawa czy tą spręzyne która odbija dźwigienkę można samą dostać. bo w 10 letnim aucie może ona już być troszkę zuzyta.
Pozdrawiam
Zastanawia mnie jeszcze taka sprawa czy tą spręzyne która odbija dźwigienkę można samą dostać. bo w 10 letnim aucie może ona już być troszkę zuzyta.
Pozdrawiam
- Od: 8 lut 2004, 00:15
- Posty: 278
- Skąd: zamość
- Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km
Sprężyna raczej sie nie wyciąga, chyb że pęknie.
A co do miejsca poruszania sie tej "dźwigienki" znajduje sie ona w łożysku igiełkowym, które nie konserwowane po tylu latach mogło sie wysypać, jak u mnie. I wtedy żadna sprężyna nie pomoże tylko wymiana tegoż łożyska, które nie jest tanie
ja zamiast niego wytoczyłem tuleje slizgową i narazie chodzi piknie 
A co do miejsca poruszania sie tej "dźwigienki" znajduje sie ona w łożysku igiełkowym, które nie konserwowane po tylu latach mogło sie wysypać, jak u mnie. I wtedy żadna sprężyna nie pomoże tylko wymiana tegoż łożyska, które nie jest tanie

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6