Kills on Road & Street

Postprzez pawlak32 » 5 sty 2009, 16:48

Ale luki to był chyba na dragowym sliku i ma MX-3, a jak wiadomo MX-6 jest ciezsze. Ja tylko porownalem z czasami Piotrusia dlatego zeby pokazac ze wcale taka zdechlizna to nie była :) i na dwojce zdołał sie dopiero zrownać, czyli nadrobił niecałą długosc auta...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez xXx » 5 sty 2009, 16:58

GE KL najlepszy czas na 400 ktory zrobilem, to 15,57...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez BratCukierka » 5 sty 2009, 16:58

Nie zapominajmy w jakiej głównie "konfiguracji" jeżdżą nasze KL-ZE... Wiadomo, kolektor dolotowy od K8/Kf/KL jak i reszta układu dolotowego, wydechowy też, wydech też (np. Jacol), Kompy ze zmienionymi kostakami eprom czasami nawet nie :P (czy jak to się zwie)... jak by nie było zawsze będzie różnica między oryginalnym ECU od KL-ZE... nie ukrywajmy tego. Owszem można świnkę podłączyć i coś tam zdziałać, ale nic nie zastąpi ori ECU albo Stand-alone'a

Niby silniki różnią się nie wiele, ale zawsze są jakieś problemy :( Ot taka złośliwość japończyków :P

pawlak32 napisał(a):Ale luki to był chyba na dragowym sliku i ma MX-3


I klepanym wydechu hahaha Sory Luki1010 :P Nie mogłem się powstrzymać :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez pawlak32 » 5 sty 2009, 17:14

xXx ale tam chyba miałeś skrzynie i zamach od KF... fakt faktem na GE to czas rewelka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez lukster » 5 sty 2009, 17:15

pawlak32 napisał(a):Ale luki to był chyba na dragowym sliku i ma MX-3

nie przesadzaj, semi slick z drogową homologacją r888.
BratCukierka napisał(a):I klepanym wydechu

Hehe, fakt. Ale coś powyżej 2 cali powoduje że klze zaczyna oddychać. Na seryjnym od 1,8 to lekka masakra. Dół mocny ale górą czkawka, a przy dragu dół ma średnie znaczenie.

Nie kumam o czym ta dyskusja. Zdrowe klze vs zdrowy kl w tej samej budzie na tym samym kole i tak samo ograniającym kierowniku zaowocuje widoczną różnicą daję gwarant. Przy czym różnica w cenie silników żadna. A to że czasy klze nie kładą na cycki to tak jak napisano wyżej, nie wszyscy doprowadzili swoje auta do optymalnych setupów, a to z powodu wydechów, a to masy, jedni wozili butle LPG inni car audio, jeszcze inni latali na 18'' felgach :P więc porównania z pupy. Jedyne dokończone dzieło pod tytułem klze to auto Patryka i szkoda, że raczej nigdy nie uda mi się już mu złoić dupska :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez BratCukierka » 5 sty 2009, 17:17

a ja miałem okazję być przewiezionym w Rykach tą GE przez Bubę spod naszego hoteliku "nad wieprzem" do miejsca imprezy czyli hotelu-restauracji "Oliwia" :D Fajny dźwięk i naprawdę fajnie przyspieszało załądowane :) Potem długo chodziła mi ta KL'ka po głowie :)
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez pawlak32 » 5 sty 2009, 17:29

Dyskusja jest o tym ze ten MX-6 KL-ZE z linku mordował sie na dwójce z rolki z BA KF :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez People_Hate_Me » 5 sty 2009, 17:39

pawlak32 dyskusje mozemy skonczyc bo tak jak juz była mowa to KL-ZE bylo ledwo wsadzone w samochód dlatego tak słabo to szło. Teraz to inna bajka.
Koniec OT zeby Fajf nas nie pobił.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pyton162 » 5 sty 2009, 18:12

wiosna idzie wszyscy zie zbroja wiec do zobaczenia wiosna na mega zlocie, jest tak ślisko na drogach ze trakcji nie łapie nawet na 4 biegu <lol>
Pyton162
 

Postprzez Fiveopac » 5 sty 2009, 18:18

People_Hate_Me napisał(a):Koniec OT zeby Fajf nas nie pobił.

Za 3 strony OT? Nooo cooo tyyy? Jesli chcecie pogadac o wyzszoci KL nad KLZE i odwrotnie moge wydzielic powyzsze wypowiedzi i dokonczycie dyskusje w innym miejscu jesli czujecie taka potrzebe.

wiosna idzie wszyscy zie zbroja wiec do zobaczenia wiosna na mega zlocie, jest tak ślisko na drogach ze trakcji nie łapie nawet na 4 biegu łoł

Ja w sobote gubilem przyczepnosc na 5 biegu w renault laguna mkI na nowych, najlepszych dostepnych zimowkach nokiana. Czy to oznacza ze mam 300 koni?
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Lukasz_zdw » 5 sty 2009, 19:07

Patryk no ladnie sie to odpychalo mysle ze teraz jest lepiej ale wtedy tez juz widac ze nie zdycha przy 140 tylko idzie caly czas ładnie.

Fiveopac napisał(a):Czy to oznacza ze mam 300 koni?


Nie Five, masz duuuzo wiecej hahaha
Lukasz_zdw
 

Postprzez Wujek Kamil » 5 sty 2009, 23:58

xXx fajnie to jedzie – do paczki jak moja stara Mazda prawie ale powyżej wujcio jednak poszedłby do przodu(100-160 w 5,5sec na 3ce @ 1.2 bar). Tak przejrzałęm ten filmik i dźwięk mnie powala – śliczny a osiągi są na ponadprzeciętnym poziomie – GRATKI.
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez xXx » 7 sty 2009, 18:52

pawlak32 napisał(a):xXx ale tam chyba miałeś skrzynie i zamach od KF... fakt faktem na GE to czas rewelka


Dokladnie, tak jak piszesz...


Luki1010 napisał(a):Jedyne dokończone dzieło pod tytułem klze to auto Patryka i szkoda, że raczej nigdy nie uda mi się już mu złoić dupska


Moze uda Ci się, ale stanąć, na najbliższym spocie melduję się na 99%...

Co do ukończenia, to niestety wcale tak nie jest do końca, wystrojenie pozostawia wiele do życzenia, poza tym na pewno nie będę jechał z gratami na pokładzie, audio waży teraz jakieś 80 KG i naprawdę powiem wam, że po wyciągnięciu czuć różnicę...

Pożyjemy..........Zobaczymy



BratCukierka napisał(a):a ja miałem okazję być przewiezionym w Rykach tą GE przez Bubę spod naszego hoteliku "nad wieprzem" do miejsca imprezy czyli hotelu-restauracji "Oliwia" Fajny dźwięk i naprawdę fajnie przyspieszało załądowane Potem długo chodziła mi ta KL'ka po głowie


HeHe, wtedy to juz ona nie jezdzila tak jak wczesniej, poniewaz jakis czas stała :D


Wujek Kamil napisał(a):xXx fajnie to jedzie – do paczki jak moja stara Mazda prawie ale powyżej wujcio jednak poszedłby do przodu(100-160 w 5,5sec na 3ce @ 1.2 bar). Tak przejrzałęm ten filmik i dźwięk mnie powala – śliczny a osiągi są na ponadprzeciętnym poziomie – GRATKI.


Dokladnie, nie zapominajmy ze caly czas jest to ciezkie N/A...

Inna sprawa, dzwiek fajny, ale teraz jest o wiele lepszy <list>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ravo » 7 sty 2009, 19:07

xXx napisał(a):Moze uda Ci się, ale stanąć, na najbliższym spocie melduję się na 99%..

zobaczymy bo gadasz tak jak ja 4 lata temu jak sie ze mnie smialiscie a sami pod nosem zlot mieliscie, chcialbym Cie pati objechac tym malo dopracowanym stuningowanym maluchem :P

temat przez te mrozy umiera :P a paliwo takie tanie :(
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Mev » 7 sty 2009, 19:27

ravo napisał(a):paliwo takie tanie

Byle do wiosny :D :D
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Wujek Kamil » 7 sty 2009, 20:35

Umiera ale nie dla GTX,GTR,MPS :)
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez DISItune » 7 sty 2009, 20:37

dla 3 MPS umiera :|
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Adaś » 7 sty 2009, 20:47

Wujek Kamil napisał(a):Umiera ale nie dla GTX,GTR,MPS :)

Jak trafią na jakiegoś innego 4 łapa <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Wujek Kamil » 7 sty 2009, 20:56

To będą musiały zajechać do mnie po szutrówki z kolcami :) :)
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez xXx » 8 sty 2009, 17:03

Wujek Kamil, zmien sobie avatar, bo jak patrze na niego, to zawsze mi sie kojarzy, ze to Ty, a nie ten RuskuZulusWpieprzusSieWKamerus...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje