Kills on Road & Street
Ale luki to był chyba na dragowym sliku i ma MX-3, a jak wiadomo MX-6 jest ciezsze. Ja tylko porownalem z czasami Piotrusia dlatego zeby pokazac ze wcale taka zdechlizna to nie była
i na dwojce zdołał sie dopiero zrownać, czyli nadrobił niecałą długosc auta...
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
Nie zapominajmy w jakiej głównie "konfiguracji" jeżdżą nasze KL-ZE... Wiadomo, kolektor dolotowy od K8/Kf/KL jak i reszta układu dolotowego, wydechowy też, wydech też (np. Jacol), Kompy ze zmienionymi kostakami eprom czasami nawet nie
(czy jak to się zwie)... jak by nie było zawsze będzie różnica między oryginalnym ECU od KL-ZE... nie ukrywajmy tego. Owszem można świnkę podłączyć i coś tam zdziałać, ale nic nie zastąpi ori ECU albo Stand-alone'a
Niby silniki różnią się nie wiele, ale zawsze są jakieś problemy
Ot taka złośliwość japończyków
I klepanym wydechu
Sory Luki1010
Nie mogłem się powstrzymać 
Niby silniki różnią się nie wiele, ale zawsze są jakieś problemy
pawlak32 napisał(a):Ale luki to był chyba na dragowym sliku i ma MX-3
I klepanym wydechu

- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
pawlak32 napisał(a):Ale luki to był chyba na dragowym sliku i ma MX-3
nie przesadzaj, semi slick z drogową homologacją r888.
BratCukierka napisał(a):I klepanym wydechu
Hehe, fakt. Ale coś powyżej 2 cali powoduje że klze zaczyna oddychać. Na seryjnym od 1,8 to lekka masakra. Dół mocny ale górą czkawka, a przy dragu dół ma średnie znaczenie.
Nie kumam o czym ta dyskusja. Zdrowe klze vs zdrowy kl w tej samej budzie na tym samym kole i tak samo ograniającym kierowniku zaowocuje widoczną różnicą daję gwarant. Przy czym różnica w cenie silników żadna. A to że czasy klze nie kładą na cycki to tak jak napisano wyżej, nie wszyscy doprowadzili swoje auta do optymalnych setupów, a to z powodu wydechów, a to masy, jedni wozili butle LPG inni car audio, jeszcze inni latali na 18'' felgach
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
a ja miałem okazję być przewiezionym w Rykach tą GE przez Bubę spod naszego hoteliku "nad wieprzem" do miejsca imprezy czyli hotelu-restauracji "Oliwia"
Fajny dźwięk i naprawdę fajnie przyspieszało załądowane
Potem długo chodziła mi ta KL'ka po głowie 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
pawlak32 dyskusje mozemy skonczyc bo tak jak juz była mowa to KL-ZE bylo ledwo wsadzone w samochód dlatego tak słabo to szło. Teraz to inna bajka.
Koniec OT zeby Fajf nas nie pobił.
Koniec OT zeby Fajf nas nie pobił.
wiosna idzie wszyscy zie zbroja wiec do zobaczenia wiosna na mega zlocie, jest tak ślisko na drogach ze trakcji nie łapie nawet na 4 biegu 

-
Pyton162
People_Hate_Me napisał(a):Koniec OT zeby Fajf nas nie pobił.
Za 3 strony OT? Nooo cooo tyyy? Jesli chcecie pogadac o wyzszoci KL nad KLZE i odwrotnie moge wydzielic powyzsze wypowiedzi i dokonczycie dyskusje w innym miejscu jesli czujecie taka potrzebe.
wiosna idzie wszyscy zie zbroja wiec do zobaczenia wiosna na mega zlocie, jest tak ślisko na drogach ze trakcji nie łapie nawet na 4 biegu łoł
Ja w sobote gubilem przyczepnosc na 5 biegu w renault laguna mkI na nowych, najlepszych dostepnych zimowkach nokiana. Czy to oznacza ze mam 300 koni?
Less roof, more fun


Patryk no ladnie sie to odpychalo mysle ze teraz jest lepiej ale wtedy tez juz widac ze nie zdycha przy 140 tylko idzie caly czas ładnie.
Nie Five, masz duuuzo wiecej
Fiveopac napisał(a):Czy to oznacza ze mam 300 koni?
Nie Five, masz duuuzo wiecej

-
Lukasz_zdw
xXx fajnie to jedzie – do paczki jak moja stara Mazda prawie ale powyżej wujcio jednak poszedłby do przodu(100-160 w 5,5sec na 3ce @ 1.2 bar). Tak przejrzałęm ten filmik i dźwięk mnie powala – śliczny a osiągi są na ponadprzeciętnym poziomie – GRATKI.
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress 
- Od: 29 sie 2008, 13:19
- Posty: 84
- Skąd: Iława
- Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET
pawlak32 napisał(a):xXx ale tam chyba miałeś skrzynie i zamach od KF... fakt faktem na GE to czas rewelka
Dokladnie, tak jak piszesz...
Luki1010 napisał(a):Jedyne dokończone dzieło pod tytułem klze to auto Patryka i szkoda, że raczej nigdy nie uda mi się już mu złoić dupska
Moze uda Ci się, ale stanąć, na najbliższym spocie melduję się na 99%...
Co do ukończenia, to niestety wcale tak nie jest do końca, wystrojenie pozostawia wiele do życzenia, poza tym na pewno nie będę jechał z gratami na pokładzie, audio waży teraz jakieś 80 KG i naprawdę powiem wam, że po wyciągnięciu czuć różnicę...
Pożyjemy..........Zobaczymy
BratCukierka napisał(a):a ja miałem okazję być przewiezionym w Rykach tą GE przez Bubę spod naszego hoteliku "nad wieprzem" do miejsca imprezy czyli hotelu-restauracji "Oliwia" Fajny dźwięk i naprawdę fajnie przyspieszało załądowane Potem długo chodziła mi ta KL'ka po głowie
HeHe, wtedy to juz ona nie jezdzila tak jak wczesniej, poniewaz jakis czas stała
Wujek Kamil napisał(a):xXx fajnie to jedzie – do paczki jak moja stara Mazda prawie ale powyżej wujcio jednak poszedłby do przodu(100-160 w 5,5sec na 3ce @ 1.2 bar). Tak przejrzałęm ten filmik i dźwięk mnie powala – śliczny a osiągi są na ponadprzeciętnym poziomie – GRATKI.
Dokladnie, nie zapominajmy ze caly czas jest to ciezkie N/A...
Inna sprawa, dzwiek fajny, ale teraz jest o wiele lepszy

xXx napisał(a):Moze uda Ci się, ale stanąć, na najbliższym spocie melduję się na 99%..
zobaczymy bo gadasz tak jak ja 4 lata temu jak sie ze mnie smialiscie a sami pod nosem zlot mieliscie, chcialbym Cie pati objechac tym malo dopracowanym stuningowanym maluchem
temat przez te mrozy umiera
Umiera ale nie dla GTX,GTR,MPS 
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress 
- Od: 29 sie 2008, 13:19
- Posty: 84
- Skąd: Iława
- Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET
dla 3 MPS umiera 
Wujek Kamil napisał(a):Umiera ale nie dla GTX,GTR,MPS
Jak trafią na jakiegoś innego 4 łapa

To będą musiały zajechać do mnie po szutrówki z kolcami

było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress 
- Od: 29 sie 2008, 13:19
- Posty: 84
- Skąd: Iława
- Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje