Uszczelka pod głowicą.
1, 2
jezeli chodzi o kompresje to raczej nie da ci to nic...chyba ze uszczelka ma naprawde duże uszkodzenie...ja moze powiem na swoim przykładzie bo robilem uszczelki miesiąc temu w swoim xedzie 2.0...objawy u mnie byly takie...po przejechaniu okolo 100 km wskazówka od temp zaczynała szalec a płyn wyciekał górą zbiorniczka wyrównawczego po prawej stronie taki z korkiem plastikowym ze skala.poza tym teraz juz moge powiedziec po naprawie ze gdy auto bylo dzien wczesniej zalane i odpowietrzone to i tak po paru dniach brakowało plynu (gdy robiłem mniejsze trasy) zawsze gdy samochód ostygł to jak odkrecilem korek przy bloku silnika (najwyższy punkt układu) to bylo sucho i ani sladu płynu a teraz jak ostygnie jest pełno pod nim.dodam ze oczywiscie wymienilem korek przy chłodnicy , termostat i troszke wczesniej pompe razem z rozrzadem.dopiero wtedy wziąlem sie za głowice. zrobilem jeszcze jeden test przed naprawa tj. rozgrzewalem silnik do otwarcia termostatu i obserwowałem co sie dzieje w zbiorniczku do którego płyn po rozgrzaniu wpływa spod korka....w miare jak sie rozgrzewał silnik poziom w zbiorniczku sie podnosił...to normalne ale szły tez bomble powietrza myslalem ze układ nie odpowietrzony ale bomble szły cały czas nie za bardzo ale szły...ogrzewanie bylo oki ale zawsze jak dolalem płynu jak brakowalo to bylo troszke lepsze...wreszcie nie wytrzymalem i wziąlem sie za głowice .uszczelki byly w miare ale jak sie okazało ktos przede mna przegrzewał autko i głowice były krzywe..po planowaniu i naprawie wreszcie spokój...mam nadzieje ze moje obserwacje ci sie przydadza...pracuje w serwisie innej marki takze jak cos to pytaj pozdro.
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
arekertmann, proszę o zapoznanie się z regulaminem działu. Dowiesz się z niego jak poprawnie nazywać i kiedy zakładać nowe tematy na forum.
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji 'zmień' – prawy górny róg Twojego postu) zwiększy to Twoje szanse na uzyskanie odpowiedzi. Masz na to 24h, później temat będę musiał umieścić w koszu.
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.
Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
FAQ Forum MazdaSpeed
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji 'zmień' – prawy górny róg Twojego postu) zwiększy to Twoje szanse na uzyskanie odpowiedzi. Masz na to 24h, później temat będę musiał umieścić w koszu.
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.
Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
FAQ Forum MazdaSpeed
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
dzięki serdeczne tiger918 będę pamiętał o twoich problemach i sprawdzę jak napisałeś ok qbass za rady jestem tu nowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Od: 5 sty 2009, 20:34
- Posty: 4
- Skąd: Rogoźno WLKP
- Auto: mazda xedos 6
mam to samo co pisal qubass . Wlasnie podjechalem pod dom i mialem duza temperature, i nagle takie boom z pod machy, patrze na jezdnie i mam kaluze plynu chlodniczego.
a w zbiorniczku wyrownaczym od plynu mam ponad full ,czy , plynu jest za duzo i mazda wypluła go? czy to sa objawy Uszczelki pod Głowicą? Prosze o Szybką odpowiedz bo ,boje sie jezdzic mazda, a mam ja dopiero 2tyg ,i wczesniej wszystko bylo ok ,teraz nagle sie tak ,dzisiaj stalo... Poooomocy
Piszcie . Moja mazda 2.0 V6 1994 rocznik ,LPG zwykly nie sekwencja
- Od: 3 lut 2012, 19:32
- Posty: 6
- Skąd: KONIN
- Auto: Mazda Xedos 6; 2.0 V6 94r
DIDL92 napisał(a):mam to samo co pisal qubass . Wlasnie podjechalem pod dom i mialem duza temperature, i nagle takie boom z pod machy, patrze na jezdnie i mam kaluze plynu chlodniczego.a w zbiorniczku wyrownaczym od plynu mam ponad full ,czy , plynu jest za duzo i mazda wypluła go? czy to sa objawy Uszczelki pod Głowicą? Prosze o Szybką odpowiedz bo ,boje sie jezdzic mazda, a mam ja dopiero 2tyg ,i wczesniej wszystko bylo ok ,teraz nagle sie tak ,dzisiaj stalo... Poooomocy
Piszcie . Moja mazda 2.0 V6 1994 rocznik ,LPG zwykly nie sekwencja
Wcale nie musisz mieć od razu uwalonej uszczelki pod głowicą(a właściwie głowicami). Może masz zbyt dużo płynu i wywala jego nadmiar
Piszesz,że miałeś dużą temperaturę,ale jaką? Na skali miałeś max?? Prawidłowo powinno być 2-3mm powyżej połowy skali...
Sprawdź stan płynu( najlepiej po nocy) pod korkiem, na bloku silnika(ten po lewej),ma go być widać.
Na rozgrzanym silniku obroty nie falują??
Ja niedawno nie byłem pewny uszczelki pod głowicą. Płynu jakby ubywało i pod korkiem przy bloku nie zawsze było do pełna. Pojechałem na sprawdzanie czynnikiem zawartości CO2 w układzie chłodzenia (koszt 30zł), nic nie wykazało a winna okazała się pompa wody.
- Od: 21 gru 2010, 16:54
- Posty: 157
- Skąd: Wrocław
- Auto: Xedos 6 2.0 1993r
Xedos ma źle skonstruowany układ chłodzenie (zbyt nisko wyrównawczy.
W związku z tym każda nieszczelność układu daje objawy zbliżone do uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
W związku z tym każda nieszczelność układu daje objawy zbliżone do uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
sebek-71 Wcale nie musisz mieć od razu uwalonej uszczelki pod głowicą(a właściwie głowicami). Może masz zbyt dużo płynu i wywala jego nadmiar
Piszesz,że miałeś dużą temperaturę,ale jaką? Na skali miałeś max?? Prawidłowo powinno być 2-3mm powyżej połowy skali...
Sprawdź stan płynu( najlepiej po nocy) pod korkiem, na bloku silnika(ten po lewej),ma go być widać.
Na rozgrzanym silniku obroty nie falują??
Miałem wlasnie max temperature, po nocy sprawdzilem i w zbiorniczku wyrownawczym mam prawie pod max plynu , czy to dobrze czy zle?? Od niedawna posiadam Mazde i juz sie boje ,ze koszty ,czyli Uszczelka pod Głowica...
- Od: 3 lut 2012, 19:32
- Posty: 6
- Skąd: KONIN
- Auto: Mazda Xedos 6; 2.0 V6 94r
posprawdzaj najpierw korki czy szczelne, termostat i nie martw się na zapas, zalej płynu wg procedury opisanej na forum i wtedy zobaczysz co i jak.
w zbiorniczku płyn masz czysty, bez oleju?
w zbiorniczku płyn masz czysty, bez oleju?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
DIDL92 napisał(a):tak jest czysty bez oleju...
To nie uszczelka.
Możesz mieć gdzieś nieszczelność w układzie chłodzenia i przez to obroty Ci falują. Tak się dzieje jak np płynu brak.
Odpal autko i zobacz od spodu czy gdzieś Ci nie ucieka.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
I love this fuckin black xed
- Od: 28 sty 2009, 17:40
- Posty: 285
- Skąd: SRC, śląskie
- Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(
Witam ja mam taki przypadek termostat wymieniony nie mam żadnych wycieków w zbiorniczku płyn jest w najwyższym punkcie jest sachara nie raz jak samochód stoi z 3 dni po odpaleniu i przegarowaniu słychać jak bombluje potem jak termostat otworzy to w najwyższym punkcie jest płyn kompresja na tłokach jest tak przód 15*14*14 tył 14*12*14 nie mam pocięcia już
Moja Bestia
Była Fiesta mk3 90r silnik 1.1i 50km swap na 1.6 16V 90km (sprzedana) jest mazda xedos
- Kod: Zaznacz cały
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=118256
Była Fiesta mk3 90r silnik 1.1i 50km swap na 1.6 16V 90km (sprzedana) jest mazda xedos
- Od: 9 mar 2011, 23:31
- Posty: 94
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda Xedos 2.5 V6
Dragon23 – stawiaj proszę kropki i przecinki bo ciężko się to czyta.
Może to tylko kwestia dobrego odpowietrzenia układu?
Ew. można spróbować zmienić korek na zbiorniczku na wersję 1.1 bara (oryginał to o ile pamietam 0.9 bara).
Może to tylko kwestia dobrego odpowietrzenia układu?
Ew. można spróbować zmienić korek na zbiorniczku na wersję 1.1 bara (oryginał to o ile pamietam 0.9 bara).
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6