SC 300/400 jak najbardziej, zrobię ściepę na forach i może starczy
Co kupić będąc miłośnikiem motoryzacji
MaciejLoret, mówimy o klasycznym SC czyli japońskiej Toyocie Soarer i chyba nie 4 cylindry tylko dwa, jest tylko jeden Lexus 4-cylindrowy, którego nie poważam mianowicie IS 220d.
SC 300/400 jak najbardziej, zrobię ściepę na forach i może starczy
SC 300/400 jak najbardziej, zrobię ściepę na forach i może starczy
Stała pod ścianą prężąc kakao
Świetny temat ale moim zdaniem trochę po omacku błądzimy.... z jednej strony ma być auto do codziennej jazdy a z drugiej strony ma być unikat. Z jednej strony może to Delta Integrale a z drugiej 300ZX, po omacku trochę. Gibsong, powiem Ci co ja chciałbym kupić po MX-6 – chciałbym kupić albo Imprezę/EVO (bo są autami wszechstronnymi z mocnym silnikiem i AWD) albo S14A (bo jest autem szybkim i RWD).
Ostatnio edytowano 30 gru 2008, 21:52 przez pawelMX6, łącznie edytowano 1 raz
Będąc miłośnikiem motoryzacji (a jestem....) wybrałbym "sam" autko dla mnie w/g swoich oczekiwań.
np. osobiście wybrałem to co mam, a było kilka marek w planie (glównie Mazda)
Jeżeli jesteś miłośnikiem to znajdziesz coś na 100% i wto wierzę, że sam dokonasz wyboru i będziesz zadowolony

np. osobiście wybrałem to co mam, a było kilka marek w planie (glównie Mazda)
Jeżeli jesteś miłośnikiem to znajdziesz coś na 100% i wto wierzę, że sam dokonasz wyboru i będziesz zadowolony
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Ale zawsze warto o tym porozmawiać z innymi miłośnikami.
Po omacku bo nie wiadomo jaka będzie sytuacja w momencie kupna, bo interesują mnie opinie, bo szukam czegoś co mi się nie znudzi tak szybko jak 626, który zły nie jest ale ma pare niewybaczalnych wad jak beznadziejny gang silnika, średnie osiągi praktycznie bez możliwości taniego upgradu, słabawe heble, brak klimy etc. Motoryzacyjnych marzeń mam od groma, pasjonuje się tym tametem od małego, niektóre jednak pękają jak bańki mydlane w spotkaniu z otaczającą mnie rzeczywistością, jak wszelakie Ferrari Maserati czy nawet 500E.
Ktoś rzucił Lotusa Omege, hehehe, w PL ile jest jedna czy dwie, ktoś kiedyś kupił sobie jak wygrał w totoloto, jak ja wygram to też kupię. A narazie ciułam te setki.
PS. Jakieś inne auta 2.0T RWD w eurospecu oprócz 200SX? Maserati się nie liczą, C200K też.
PPS. AR156 2.4 JTD, co myślicie? oczywiście po remoncie zawiasu.
Po omacku bo nie wiadomo jaka będzie sytuacja w momencie kupna, bo interesują mnie opinie, bo szukam czegoś co mi się nie znudzi tak szybko jak 626, który zły nie jest ale ma pare niewybaczalnych wad jak beznadziejny gang silnika, średnie osiągi praktycznie bez możliwości taniego upgradu, słabawe heble, brak klimy etc. Motoryzacyjnych marzeń mam od groma, pasjonuje się tym tametem od małego, niektóre jednak pękają jak bańki mydlane w spotkaniu z otaczającą mnie rzeczywistością, jak wszelakie Ferrari Maserati czy nawet 500E.
Ktoś rzucił Lotusa Omege, hehehe, w PL ile jest jedna czy dwie, ktoś kiedyś kupił sobie jak wygrał w totoloto, jak ja wygram to też kupię. A narazie ciułam te setki.
PS. Jakieś inne auta 2.0T RWD w eurospecu oprócz 200SX? Maserati się nie liczą, C200K też.
PPS. AR156 2.4 JTD, co myślicie? oczywiście po remoncie zawiasu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
a 155? że już nie wspomnę o Q4
cudeńko wg mnie ale nie spełnia raczej Twoich oczekiwań cenowych/codziennych 

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Gibsong napisał(a):MaciejLoret, mówimy o klasycznym SC czyli japońskiej Toyocie Soarer i chyba nie 4 cylindry tylko dwa, jest tylko jeden Lexus 4-cylindrowy, którego nie poważam mianowicie IS 220d.
Po co ten tekst skoro niżej sam sobie odpowiedziałeś i przyznałeś Piotrusiowi i mi rację?
Gibsong napisał(a):SC 300/400 jak najbardziej, zrobię ściepę na forach i może starczy
Z kolejnego postu:
Gibsong napisał(a):PPS. AR156 2.4 JTD, co myślicie?
Alfa z dieslem...
Może od razu karoseria Mazdy z przełożonym całym wnętrzem od Forda?
Gibsong napisał(a):a 155? że już nie wspomnę o Q4
Najlepiej od Matki, jeśli jeszcze ma swoją...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Alfa jak Alfa, jak zadbasz i trafisz dobry egzemplarz to bedzie jezdzic bardzo milo.
Na mysl przychodzi mi tylko Mr2 ( z aut nowszych niz ~1990).
Jakieś inne auta 2.0T RWD w eurospecu oprócz 200SX?
Na mysl przychodzi mi tylko Mr2 ( z aut nowszych niz ~1990).
co mamy przeciwko temu?
http://www.allegro.pl/item518335767_okazja_saab_900_se_turbo.html
albo temu (może poza kolorem)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7182041
lekko rodzynkowaty legend
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2281046
i pewnie wiele wiele innych
co do alfy to sobie oblukalem taką trochę ciasnawa ale nadrabia wyglądem, opinie co do AR wiadomo. Diesel 2.4 z 5-cylindrami brzmi w porządku, chyba ładniej niż V6 TDI VAG.

albo temu (może poza kolorem)

lekko rodzynkowaty legend

i pewnie wiele wiele innych
co do alfy to sobie oblukalem taką trochę ciasnawa ale nadrabia wyglądem, opinie co do AR wiadomo. Diesel 2.4 z 5-cylindrami brzmi w porządku, chyba ładniej niż V6 TDI VAG.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):Puchacz ma chyba C70? Volvo 850 jak najbardziej tak.
Tak – C70. Ale konstrukcyjnie to prawie 850.
Ładna 850 T5, T5-R lub R i na wstępie masz 225 – 250 KM. Potem chip ... można dużo zdziałać. Jedyna wada to FWD.
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Gibsong napisał(a):http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2281046
Wystawiany jest już od dobrych 9 miesięcy i coś się widzę sprzedać nie może
A nie myślałeś o np. Volvo V40 bodajże T4 wersja (ale nie jestem pewny czy to to oznaczenie – pamiętam, że miało w serii 200km, i coś tam zmieniane w silniku – był papier z hamowni na 240km).
Ja o mały włos tego auta nie kupiłem – mocne, bardzo niepozorne, a przy tym praktyczne auto
Trochę żałuję, że je odpuściłem...
f*ck
Mev napisał(a):A nie myślałeś o np. Volvo V40 bodajże T4 wersja (ale nie jestem pewny czy to to oznaczenie – pamiętam, że miało w serii 200km, i coś tam zmieniane w silniku – był papier z hamowni na 240km).
Ja o mały włos tego auta nie kupiłem – mocne, bardzo niepozorne, a przy tym praktyczne auto usmiech
S/V40 nie są traktowane jako prawdziwe Volvo.
T4 faktycznie ma 200 KM, ale T5 jest dużo lepszą bazą pod mody.
Ja bym celował w 850
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Puhcio napisał(a):Poza tym widziałeś wielkość bagażnika tego kombi
Doskonale wiesz, że nie potrzebny mi duży bagażnik
Puhcio napisał(a):Ja bym celował w 850
Czarne (lub pomarańczowe


f*ck
A ja ostanio zmieniłem zdanie na temat VW a dokladnie jednego modleu. Sam jestem wielkim fanem japońskiej motoryzacji i lubię trochę odmienności ale te auto jest poprostu praktyczne z nutka sportową i w miare tanie w utrzymaniu .
Jest to Golf IV 2.8 V6 4x4
http://moto.allegro.pl/item518342127_2_ ... iczny.html
Wiem ze to jedne z bardziej popularnych aut ale za to duża możliwość wyboru dobrego egzemplarza oraz tanie i łatwo dostępne częsci .Wiem że duża orginalnośc w zakupie auta niesie za soboą duże ryzyko finansowe .
Co do osiągów to 7,1 do setki
po pewnych niezbyt skomplikowanych zmianach pożna zejść poniżej 7 . Spalanie nie jest aż tak atrakcyjne ale wole mieć sprawny wiecej palący samochód niz psujący się a bardziej ekonomiczny
Jest to Golf IV 2.8 V6 4x4

Wiem ze to jedne z bardziej popularnych aut ale za to duża możliwość wyboru dobrego egzemplarza oraz tanie i łatwo dostępne częsci .Wiem że duża orginalnośc w zakupie auta niesie za soboą duże ryzyko finansowe .
Co do osiągów to 7,1 do setki
po pewnych niezbyt skomplikowanych zmianach pożna zejść poniżej 7 . Spalanie nie jest aż tak atrakcyjne ale wole mieć sprawny wiecej palący samochód niz psujący się a bardziej ekonomiczny
Ostatnio edytowano 31 gru 2008, 09:53 przez MAXX, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
A dla fana motoryzacji polecam kultową Honde Integra
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7094544

- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
Jeśli już to chyba Bora 2.8 4Motion, auto bez potencjału IMO, w porównaniu do doładowanych VW których jest pełno. Jeśli miałoby być V6 to czemu nie KLZE, wolę się przemieszczać i być postrzegany jako właściciel GE niż G4. Odpada tym bardziej że leon jest ładniejszy.
Kultowa ITR odpada jak każde auto kultowe, raczej celuję w auta niedoceniane.
Kultowa ITR odpada jak każde auto kultowe, raczej celuję w auta niedoceniane.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Fajny ten Golf, chociaż dziwię się, że ma oznaczenia V6, a nie VR6... Czyżby VW przestał być dumny ze swojego innowacyjnego projektu? Poza tym, sądząc po skórze na fotelu kierowcy, przed tymi 95000 km powinna być jakaś cyfra różna od zera
Mimo wszystko za taką kasę aksamit sześciu garów w kompakcie – warto!
Globy napisał(a):Polecam Lexusa SC lub GS, nawet z 3-litrowym motorem (jest manual, nawet stał czerwony na Allegro) – samochód narysowany kosmicznie, równie wygodny i równie trwały (IMO najtrwalszy automat na świecie).
Ja słyszałem z kolei opinie, że silnik 4.0 V8 z tych modeli, jest jednym z najcichszych silników kiedykolwiek zbudowanych. Podobno jest też niebywale oszczędny, jak na swoją pojemność.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości