Niewłaściwie działa kontrolka smarowania

Postprzez kast » 28 gru 2008, 12:56

Witam pomóżcie Mam mazde 323f 1.8 97r
Kiedy auto postoi kilka godzin i ostygnie to przy zapalniu pali się cujnik smarowania i słychać lekki stykot szklanek. wymieniłem już czujnik na nowy , zmieniłem olej z poł syntetyka na mineralny- szklanek juz nie słyszę a smarowanie nadal się poli okolo 10 sek. przy rozuchu zimnego silnika. Sprawdziłem ciśnienie i tak na zimnym silniku auto ma ponad 5,4bara a na ciepłym silniku pomędzy 1.8 a 2.2bar. Gdy delikatnie dodaję gazu to ciśnienie momentalnie wzrasta przy 2.500 obr. około 4 bar
I przy zpalaniu silnika kilkakrotnie raz się tak zdażyło że po zapaleniu auta na zegaże było tylko 0.5 bar dopiero po dodaniu gazu wzrosło na 2bary
Proszę o pomoc
Ostatnio edytowano 28 gru 2008, 16:06 przez kast, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 12:50
Posty: 62
Skąd: Łódz
Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC

Postprzez damian » 28 gru 2008, 13:55

lepiej nazwij poprawnie temat i popraw bledy bo temat poleci do kosza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez gadula » 28 gru 2008, 14:04

Misa olejowa w dół, i najpierw zajmij się wyczyszczeniem smoka.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez kast » 28 gru 2008, 15:45

miske już zdejmowałem jest wyczyszczona wraz ze smokiem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 12:50
Posty: 62
Skąd: Łódz
Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC

Postprzez waldii » 28 gru 2008, 18:31

kast a jaki masz filtr oleju??Pewnie filtron ;) to masz odpowiedz .A jesli nie to zaworki w pompie oleju lub panewki
waldii
 

Postprzez qbass » 28 gru 2008, 20:35

Albo sama pompa oleju.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez kast » 28 gru 2008, 22:51

A jakie powinno być cisnienie na wolnych obrotach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 12:50
Posty: 62
Skąd: Łódz
Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC

Postprzez kast » 28 gru 2008, 22:53

filtr mam MAX a nie Filtrona
A co z tymi zaworkami w pompie
i jak wyjąć pompę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 12:50
Posty: 62
Skąd: Łódz
Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC

Postprzez kast » 29 gru 2008, 23:12

czy ktoś mi możę odpowiedzieć
możę mieliście odobny problem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 12:50
Posty: 62
Skąd: Łódz
Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323