Witam pomóżcie Mam mazde 323f 1.8 97r
Kiedy auto postoi kilka godzin i ostygnie to przy zapalniu pali się cujnik smarowania i słychać lekki stykot szklanek. wymieniłem już czujnik na nowy , zmieniłem olej z poł syntetyka na mineralny- szklanek juz nie słyszę a smarowanie nadal się poli okolo 10 sek. przy rozuchu zimnego silnika. Sprawdziłem ciśnienie i tak na zimnym silniku auto ma ponad 5,4bara a na ciepłym silniku pomędzy 1.8 a 2.2bar. Gdy delikatnie dodaję gazu to ciśnienie momentalnie wzrasta przy 2.500 obr. około 4 bar
I przy zpalaniu silnika kilkakrotnie raz się tak zdażyło że po zapaleniu auta na zegaże było tylko 0.5 bar dopiero po dodaniu gazu wzrosło na 2bary
Proszę o pomoc
Niewłaściwie działa kontrolka smarowania
Strona 1 z 1
lepiej nazwij poprawnie temat i popraw bledy bo temat poleci do kosza
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
miske już zdejmowałem jest wyczyszczona wraz ze smokiem
- Od: 28 gru 2008, 12:50
- Posty: 62
- Skąd: Łódz
- Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC
kast a jaki masz filtr oleju??Pewnie filtron
to masz odpowiedz .A jesli nie to zaworki w pompie oleju lub panewki
-
waldii
A jakie powinno być cisnienie na wolnych obrotach
- Od: 28 gru 2008, 12:50
- Posty: 62
- Skąd: Łódz
- Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC
filtr mam MAX a nie Filtrona
A co z tymi zaworkami w pompie
i jak wyjąć pompę
A co z tymi zaworkami w pompie
i jak wyjąć pompę
- Od: 28 gru 2008, 12:50
- Posty: 62
- Skąd: Łódz
- Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC
czy ktoś mi możę odpowiedzieć
możę mieliście odobny problem
możę mieliście odobny problem
- Od: 28 gru 2008, 12:50
- Posty: 62
- Skąd: Łódz
- Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość