Brak reakcji prawych kierunków
Strona 1 z 1
Problem polega na tym, że nie mam kieruknków z prawej str samochodu. nawet jak włacze araryjne, to nie świeci mi sie ani na desce r. ani włącznik awaryjnych, ani kierunki z praweej str. tylko lewa. Co to może być?? Jak to naprawić??
Auto jest jak kobieta, trzeba o nie dbać a nigdy Cie nie zdradzi;)
- Od: 22 lip 2008, 16:17
- Posty: 12
- Skąd: Małaszewicze
To takie szare pudeleczko wielkosci ok 7cm z opisami typu 4x21W 2x5W. Kup uzywke ok 10-15zl
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
hmm ...
spokojnie powoli panowie...
@emanuel33 teraz pytanei co masz na mysli piszac "brak reakcji"... jesli w ogole nic sie nie dzieje.. w sensie cisza i w ogole zero.. to wg mnie przerywacz jest ok.. raczej probemu szukalbym gdzies w bezpiecznikach.. a dalej w przelaczniku zespolonym –> kolumna kierownicy – brak styku..
jesli natomiast po wlaczeniu lewego kierunku... kierunki nie mrugaja... ale slychac ze przekaznik nawala jak glupi, wtedy spokojnie wciagnij przerywacz, rozbierz go.. i poszukaj zimnych lutow, popraw, zloz podepnij i voila.. mialem tak u siebie chyba juz z 10 razy
teraz mam juz poprwione wszystkie styki.. i problem calkowicie zniknal...
spokojnie powoli panowie...
@emanuel33 teraz pytanei co masz na mysli piszac "brak reakcji"... jesli w ogole nic sie nie dzieje.. w sensie cisza i w ogole zero.. to wg mnie przerywacz jest ok.. raczej probemu szukalbym gdzies w bezpiecznikach.. a dalej w przelaczniku zespolonym –> kolumna kierownicy – brak styku..
jesli natomiast po wlaczeniu lewego kierunku... kierunki nie mrugaja... ale slychac ze przekaznik nawala jak glupi, wtedy spokojnie wciagnij przerywacz, rozbierz go.. i poszukaj zimnych lutow, popraw, zloz podepnij i voila.. mialem tak u siebie chyba juz z 10 razy
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
kiedyś miałem taki problem
u mnie po prostu przewód był przerwany tuż przy przełączniku
przy kierownicy sprawdz to w pierszej kolejności
u mnie po prostu przewód był przerwany tuż przy przełączniku
przy kierownicy sprawdz to w pierszej kolejności
- Od: 28 gru 2008, 12:50
- Posty: 62
- Skąd: Łódz
- Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC
no to dokladnie usterka jest w przerywaczu.. lub w kablach wychodzacych od przerywacza..... to co jest przed, wlacznie z przelacznikiem zespolonym, jest ok...
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
ja tez mialem ten problem wczoraj ta sama strone prawa nie swiecila ale dzis juz to zrobilem byl zimny lut na ukladzie przerywacza i jest teraz wszystko OK 
- Od: 29 gru 2008, 14:08
- Posty: 6
- Auto: Mazda 323F 92' 1.8 16v 103 PS
jak zdjales obudowe przerywacza to powinienes miec z jednej strony 2 przerywacze i tam kilka rzeczy takich jak oporniki tranzystory itp a na odwrotnej stronie nozki tych elementow i lut. Wez lutownice i podgrzewaj pojedynczo do roztopienia ale rzebys nie polaczyl roznych sciezek. Mozesz podlaczyc sama plytke do wiazki i sprawdzic czy ci sie udalo czy nie. Tak przynajmniej bedziesz wiedzial ktory jest przerywacz lewej strony a ktory prawej. I po sciezkach dojdziesz. U mnie byl zimny lut na jednej nozce co wychodzi od przerywacza lub najlepiej zanies do jakiegos elektronika co takimi rzeczami sie bawi i ci zrobi.
- Od: 29 gru 2008, 14:08
- Posty: 6
- Auto: Mazda 323F 92' 1.8 16v 103 PS
dokladnie.. jak tego ne robiles, to popros jakiegos majstra niech Ci luty poprawi na calym ukladzie, do tego niech Ci styki oczysci... daj mu za to piwko.. i oboje bedziecie szczesliwi 
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Dzieki za pomoc, to wina pajaka. Dostał 2 piąstki i oczyściłem go z pająków i działa:p Po nowym roku bede u kolegi elektryka, to spr to co mówiliscie. Dzieki za pomoc. Spr jeszcze czy po pracy bedzie działało;) Szcześliwego nowego roku=))
Auto jest jak kobieta, trzeba o nie dbać a nigdy Cie nie zdradzi;)
- Od: 22 lip 2008, 16:17
- Posty: 12
- Skąd: Małaszewicze
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości