Brak reakcji prawych kierunków

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez emanuel33 » 27 gru 2008, 13:05

Problem polega na tym, że nie mam kieruknków z prawej str samochodu. nawet jak włacze araryjne, to nie świeci mi sie ani na desce r. ani włącznik awaryjnych, ani kierunki z praweej str. tylko lewa. Co to może być?? Jak to naprawić??
Auto jest jak kobieta, trzeba o nie dbać a nigdy Cie nie zdradzi;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 lip 2008, 16:17
Posty: 12
Skąd: Małaszewicze

Postprzez Speed » 27 gru 2008, 16:44

przerywac , dostan sie do niego i rozbierz , srawdz sciezki na plycie. Znajduje sie mniej wiecej pod kierownica po lewej stronie pod plastikami
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez promyczek001 » 27 gru 2008, 16:53

To takie szare pudeleczko wielkosci ok 7cm z opisami typu 4x21W 2x5W. Kup uzywke ok 10-15zl
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez mad_man » 28 gru 2008, 22:15

hmm ...
spokojnie powoli panowie...
@emanuel33 teraz pytanei co masz na mysli piszac "brak reakcji"... jesli w ogole nic sie nie dzieje.. w sensie cisza i w ogole zero.. to wg mnie przerywacz jest ok.. raczej probemu szukalbym gdzies w bezpiecznikach.. a dalej w przelaczniku zespolonym –> kolumna kierownicy – brak styku..
jesli natomiast po wlaczeniu lewego kierunku... kierunki nie mrugaja... ale slychac ze przekaznik nawala jak glupi, wtedy spokojnie wciagnij przerywacz, rozbierz go.. i poszukaj zimnych lutow, popraw, zloz podepnij i voila.. mialem tak u siebie chyba juz z 10 razy :D teraz mam juz poprwione wszystkie styki.. i problem calkowicie zniknal...
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2005, 15:48
Posty: 428 (1/3)
Skąd: Oświęcim
Auto: '91 323F BG 16V 1.6 (gaz)
'95 626 GE 1.8 (rip)
'96 323F BA 1.5Z (sold)
'09 Laguna 2.0T F4R

Postprzez kast » 28 gru 2008, 23:02

kiedyś miałem taki problem
u mnie po prostu przewód był przerwany tuż przy przełączniku
przy kierownicy sprawdz to w pierszej kolejności
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 12:50
Posty: 62
Skąd: Łódz
Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC

Postprzez emanuel33 » 29 gru 2008, 11:22

Przerywacz nawala jak szalony, jak włacze prawy kierunek (tak jak przy spalonej żarówce) Lewa str świeci normalnie. W takim razie rozbiore przerywacz.
Auto jest jak kobieta, trzeba o nie dbać a nigdy Cie nie zdradzi;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 lip 2008, 16:17
Posty: 12
Skąd: Małaszewicze

Postprzez mad_man » 29 gru 2008, 12:53

no to dokladnie usterka jest w przerywaczu.. lub w kablach wychodzacych od przerywacza..... to co jest przed, wlacznie z przelacznikiem zespolonym, jest ok...
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2005, 15:48
Posty: 428 (1/3)
Skąd: Oświęcim
Auto: '91 323F BG 16V 1.6 (gaz)
'95 626 GE 1.8 (rip)
'96 323F BA 1.5Z (sold)
'09 Laguna 2.0T F4R

Postprzez emanuel33 » 29 gru 2008, 14:10

Po pracy w takim razie sie dobiore i zobacze co tam siedzi. Nie robiłem wcześniej tego, wiec powoli może jako dojde.
Auto jest jak kobieta, trzeba o nie dbać a nigdy Cie nie zdradzi;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 lip 2008, 16:17
Posty: 12
Skąd: Małaszewicze

Postprzez czucza2005 » 29 gru 2008, 14:13

ja tez mialem ten problem wczoraj ta sama strone prawa nie swiecila ale dzis juz to zrobilem byl zimny lut na ukladzie przerywacza i jest teraz wszystko OK :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 gru 2008, 14:08
Posty: 6
Auto: Mazda 323F 92' 1.8 16v 103 PS

Postprzez emanuel33 » 29 gru 2008, 20:10

a jak sie dobrac do tego układu?? Zdjam tylko tą plastikową obudowe i nie wiem co dalej. Nie grzebałem nigdy w takich rzeczach i nie wiem co robić:(
Auto jest jak kobieta, trzeba o nie dbać a nigdy Cie nie zdradzi;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 lip 2008, 16:17
Posty: 12
Skąd: Małaszewicze

Postprzez czucza2005 » 29 gru 2008, 23:32

jak zdjales obudowe przerywacza to powinienes miec z jednej strony 2 przerywacze i tam kilka rzeczy takich jak oporniki tranzystory itp a na odwrotnej stronie nozki tych elementow i lut. Wez lutownice i podgrzewaj pojedynczo do roztopienia ale rzebys nie polaczyl roznych sciezek. Mozesz podlaczyc sama plytke do wiazki i sprawdzic czy ci sie udalo czy nie. Tak przynajmniej bedziesz wiedzial ktory jest przerywacz lewej strony a ktory prawej. I po sciezkach dojdziesz. U mnie byl zimny lut na jednej nozce co wychodzi od przerywacza lub najlepiej zanies do jakiegos elektronika co takimi rzeczami sie bawi i ci zrobi.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 gru 2008, 14:08
Posty: 6
Auto: Mazda 323F 92' 1.8 16v 103 PS

Postprzez mad_man » 30 gru 2008, 00:21

dokladnie.. jak tego ne robiles, to popros jakiegos majstra niech Ci luty poprawi na calym ukladzie, do tego niech Ci styki oczysci... daj mu za to piwko.. i oboje bedziecie szczesliwi :D
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2005, 15:48
Posty: 428 (1/3)
Skąd: Oświęcim
Auto: '91 323F BG 16V 1.6 (gaz)
'95 626 GE 1.8 (rip)
'96 323F BA 1.5Z (sold)
'09 Laguna 2.0T F4R

Postprzez emanuel33 » 30 gru 2008, 11:01

Dzieki za pomoc, to wina pajaka. Dostał 2 piąstki i oczyściłem go z pająków i działa:p Po nowym roku bede u kolegi elektryka, to spr to co mówiliscie. Dzieki za pomoc. Spr jeszcze czy po pracy bedzie działało;) Szcześliwego nowego roku=))
Auto jest jak kobieta, trzeba o nie dbać a nigdy Cie nie zdradzi;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 lip 2008, 16:17
Posty: 12
Skąd: Małaszewicze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323