323F BG Jakie różnice Skrzynia GT i zwykła

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez agent » 31 mar 2005, 23:42

tak jak w temacie jakie różnice w skrzyniach biegów GT i zwykła jakieś inne przełożenia ? krótszy skok dzwigni ?
i ewentualne różnice w mocowaniu do silnika 1,6 1,8 (różnice w sprzęgle są napewno wielkość średnica wałka) ale może same otwory mocujące są ujednolicone ?
Wybaczcie trochę chore pytanie ale kombinuje z przekładką silnika, jakdobrze pójdzieod GTRa tylko pytanie czy skrzynia bedzie pasować tak którą mam.
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2004, 18:16
Posty: 30
Skąd: Gdańsk
Auto: Mitsubishi Galant 2,4 GDI

Postprzez tomekrvf » 1 kwi 2005, 11:39

Skrzynia bedzie miala ciezki zywot.....
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Orin » 1 kwi 2005, 11:41

Z tego co się orientuję , wszystkie GTX oraz GTR (a także niektóre GLX jak np. moja) miały skrzynie 4WD. Chcesz zrobić napęd na cztery koła? Otwory śrub powinny pasować (są to wszystko silniki pokrewne BP). Jeśli stwierdzisz że to za dużo roboty, to na Allegro jest ogłoszenie o silniku od GTRa wraz ze skrzynią... Co do przełożeń to na 100% są krótsze, ale katalog z danymi niestety mi się gdzieś zapodział. Jak znajde to napisze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Postprzez agent » 1 kwi 2005, 14:30

Są przecież wersje GT w 323F tylko przód oczywiście i to mnie najbardziej interesuje,
jeśli chodzio silnik z GTRa na allegro to już z gościem gadałem turbinę z kolektorem komuś sprzedał , sterownik też wogóle rozbroił go na części pierwsze

wersje GT w 323F mająjakieśzmiany w hamulcach i chyba włąsnie w skrzyni tyle że niemam pewności
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2004, 18:16
Posty: 30
Skąd: Gdańsk
Auto: Mitsubishi Galant 2,4 GDI

Postprzez Orin » 1 kwi 2005, 20:40

Wersje GT w 323F (seria BG) to autka wyposażine w silnik 1,8 16V DOHC (134KM). Silnik ten był także w sedanach i hackbackach , a jednak one już nie miały dopiska GT. Za wyjątkiem dwóch wałków w głowicy nie masz ani skrzyni z innymi przełożeniami, ani mocniejszych hamulców, ani też piast na 5 śrub o rostawie 114,3mm tylko 4x100...
Aha – co do hamulców: możesz mieć z przodu i z tyłu tarcze, ale wiele mazd tak miało (z silnikiem BP)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Postprzez zio » 2 kwi 2005, 09:31

Co do przelozen to latwo to sprawdzic – patrzysz jakie masz obroty silnika przy 100 km/h i niech kto zobaczy kto ma GT i porownasz...
Nowy zoom zoom,stare uczucia :)
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2005, 12:11
Posty: 137
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 sport 2.0

Postprzez agent » 10 kwi 2005, 14:59

jeśli dobrze pamiętam to przy 100Km/h mam cos koło 3000obr w każdym razie obrotomierz idzie równo z prędkościomierzem na 4 biegu
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2004, 18:16
Posty: 30
Skąd: Gdańsk
Auto: Mitsubishi Galant 2,4 GDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323