Problemy z odpaleniem za drugim razem na zimnym MX-3 1,6 93

Postprzez Luk.h » 27 mar 2005, 15:19

Mam do was pytanko odnośnie użytkowania mx-3.Mam taki problem w swojej madzi że gdy po odpaleniu silnika(bezproblemowym) wyłącze go , to ponowne zapalenie po krótkiej chwili staje sie niemożliwe.Dopiero po około 2 min. kręcenia z trudem odpala.Co to może być?Dodam ze to sie dzieje tylko wtedy gdy zgaśnie mi po krutkim czasie pracy.
Ostatnio edytowano 27 mar 2015, 22:23 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Korekta tematu
Początkujący
 
Od: 23 cze 2004, 22:41
Posty: 7
Skąd: Krosno
Auto: MX-3 1,6 93' (USA)

Postprzez GofNet » 28 mar 2005, 16:12

Czyli sam Ci gaśnie po pewnym czasie i nie możesz go odpalić??
Takie objawy mogą świadczyć o różnych usterkach:
<czytaj> pompa paliwowa
<czytaj> kiepskie paliwo
<czytaj> zajeżdzony silnik – słaba kompresja na garach
<czytaj> no i wtryskiwacze
Czyli jak widzisz wszystko to, co jest związane z podawaniem paliwa i jego spalaniem w komorach cylindrów.
Przede wszystkim zacznij od najtańczysz rzeczy w naprawie (detekcji usterki), czyli zatankuj gdzie indziej paliwo...

A i jeszcze jedno: Sprawdź, czy masz płyn chłodzący. Nie tylko w zbiornikczu wyrównawczym, ale przede wszystkim w chłodnicy. Może silnik Ci się przegrzewa i tego są właśnie objawy.

Powodzenia.

PS. Przydała by się diagnoza doktora Jaksy. ;)
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Luk.h » 29 mar 2005, 09:16

Sam nie gaśnie,poprostu gdy zaistnieje taka potrzeba wyłączenia silnika po krutkim czasie od jego odpalenia, to ponowne uruchomienie staje sie niemal niemożliwe- dodam że to sie dzieje tylko przy zimnym silniku.Mam instalacje lpg,ale to chyba nie jest z tym zwiazane gdyż zawsze odpalam go na benzynie.Co do płynu w chłodnicy to rzeczywiscie ubywa mi go ale na bierząco wuzuełniam braki :D
Początkujący
 
Od: 23 cze 2004, 22:41
Posty: 7
Skąd: Krosno
Auto: MX-3 1,6 93' (USA)

Postprzez MartiniS » 29 mar 2005, 09:58

Mam to samo :) Moja technika, choć tylko jako środek zastępczy...nie gaś zimnego silnika na gazie, przerzuć przed wyłączeniem na PB...u mnie dziala :)
Be yourself no matter what they say
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2005, 17:09
Posty: 179
Skąd: Łódź
Auto: Mazda MX5 NB 2004 Unplugged

Postprzez Luk.h » 29 mar 2005, 14:57

Jestem ciekawy co jest tego przyczyną,być może ktoś to już przerabiał w swoim aucie i go z tego wyleczył<lol>
Początkujący
 
Od: 23 cze 2004, 22:41
Posty: 7
Skąd: Krosno
Auto: MX-3 1,6 93' (USA)

Postprzez marek » 29 mar 2005, 20:18

GofNet napisał(a):Takie objawy mogą świadczyć o różnych usterkach:
pompa paliwowa
kiepskie paliwo
zajeżdzony silnik – słaba kompresja na garach
no i wtryskiwacze


A do tego może jeszcze być uszkodzony regulator ciśnienia paliwa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323