Kills on Road & Street

Postprzez Udesky » 6 gru 2008, 18:59

Lukasz_zdw napisał(a):Zaraz mądrala z wrocławia napisze ze w przypadku passata w TDi na duzą niekozysc bedzie

Lukasz_zdw napisał(a):Ja bym chcial wiedziec po co koledze"qulesh" KL?? Gdyż z jego tokiem rozumowania i głoszonymi morałami ja widze go w Comprexie

I wszystko o tobie hahaha
W takim razie dlaczego jeździsz K8 a nie KL lub jakąś Honda? <lol>
Po za tym dalej nie rozumiesz sedna sprawy i czepiasz się diesli.
Do tego jeszcze obrażasz ich właścicieli, którym między innymi ja jestem.
Ktoś ci wszedł na odcisk i uraził twoje ego, bo jak twój V6 może być gorszy od jakiegoś tam VAGa w TDI, który może jeszcze był w automacie hahaha
qlesh
<spoko>

P.S. Może niektórym odpowiada jazda dieslem i jego charakterystyka.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez pawlak32 » 6 gru 2008, 19:04

Na ustawki jezdze wieczorem na droge poza miasto, gdzie jest szeroko, nowy asfalt, a poza tym na całej drodze jest co 50 metrow latarnia, i droga ogrodzona jest po obu stronach siatką bo są tam jakieś składy budowlane. Jezde wlasnie tam by mieć pewność ze nikt mi z jakiejś bramy czy podwórka pod rozpędzone auto nie wyskoczy. A że jak stoje na obwodnicy na kończącym sie pasie, i daje do pieca, a ktoś nie chce mnie wpuścic to sprawdzam sobie przy okazji czy dalbym rade czy nie (taki mini spar). Na siłe sie nie wpycham i w mieście z lewego pasa na wprost też nigdy nie pojechałem, tylko dlatego zeby sie z kims sprawfdzic czy cos. generalnie jestem za tak zwanymi ustawkami i wiekszosc moich opisow z kili ma miejsce wlasnie na wyzej opisanej drodze.

Udesky, mądrala z wroclawia to misiek^wro a nie qlesh wiec nie rozumiem Twojego posta...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Pyton162 » 6 gru 2008, 20:22

ale sie tu narobiło , wyluzujcie poslady i dalej sie ścigajcie gdzie chcecie byle by z glowa
ja koncze tu wszelkie wpisy , jedyne co to moze wrzucę jakies filmy od czasu do czasu z udziałem padaki czy tez nowego auta ktore mam nadzieje nabede niebawem, narazie mazdo maniaki
Pyton162
 

Postprzez 8dyb8 » 6 gru 2008, 20:58

to napisze kolejny malo wnoszacy post
jade sobie na krakowskiej, 2 pasy prawy pas jada ciezarowki, lewy pas tez sporo autek, dlatego jade sobie ekonomicznie 70km/h na 5tce.. w pewnym momencie widze ze siada mi na zderzaku cos nowego na xenonach, dwoch lepkow. no ale przeciez mu nie zjade pod ciezarowke skoro przede mna i tak z 4 auta
w pewnym momencie sie rozluznilo i odrazu widze ze mi usiadl na zderzaku, dokonczylem wyprzedzac kolejnego tira wlaczam prawy kierunek i w trakcie zmiany pasa zrobilem redukcje na 3jke i but w podloge. Koles jedynie zdarzyl sie ze mna zrownac i tak jedzie obok mnie, ja juz zdarzylem zapiac 4tke i jakies 140 jechalem i widze koledzy nagle hamuja i zjezdzaja za mnie zeby skrecic w prawo <glupek2> tak sie usmialem z nich ze mialem dobry humor do konca dnia mimo nadzwyczajnego dwugodzinnego korka
malo wnoszacy post bo nie mam pojecia jakie auto mieli, jedynie wiem ze trzeba miec niezle 'nie teges' pod sufitem zeby naciskac komus na zderzak jak sie zaraz skreca w prawo
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Gared » 6 gru 2008, 21:53

Lukasz_zdw napisał(a):Jak pisalem w temacie co ktos tam chcial podniesc moc w dieslu ze to taka sama glupota jak podnoszenie mocy po zalozeniu LPG

Cóż... Komentarz znajomego po chip-tuningu diesla w Octavii: Teraz na biegu piątym przyśpiesza mi tak jak przed tuningiem robił to na czwóce. Jest sens? Jest.

Lukasz_zdw napisał(a):Te auta do scigania sie nie nadaja i chocby pasat wazył 1000 kg to nic mu to nie da bo te padaki wogole w obroty nie wchodza. Co z tego ze jest zchipowany i wiekszosc jest bo seria zadna nie jedzie.

Acha. Powiedz to Audi, które dziwnym trafem jakoś mając diesla wygrywa z benzynami i to bynajmniej nie na jakiejś ustawce na 400m, która mówi co najwyżej jak auto i jego kierownik potrafi przyśpieszać, ale w normalnym wyścigu. Gdzie kierowca oprócz duszenia w gaz musi też wiedzieć jak się skręca i jak się hamuje. Wiem, że nie piszesz tu o sportowych autach, tylko o tym co można na drodze spotkać, ale mimo wszystko wyraźnie to przeczy Twej tezie, że doładowany diesel do ścigania się nie nadaje.
Doładowane diesle to dobre silniki, ale montowaniu ich w aucie przyświeca jeden cel – samochód ma być ekonomiczny, niezawodny i przy okazji ma się cechować dobrą dynamiką, a niekoniecznie służyć sportowym zabawom. Mimo tego zabronisz komuś stanąć z Tobą na kresce, jeśli ma on passata? Bawcie się dobrze, o to w tym przede wszystkim chodzi.

Na pewno zaś nie chodzi o to, żeby udowadniać za wszelką cenę, że lepsze jest TDI albo że lepsza jest benzyna. To jak dyskusja o wyższości Bożego Narodzenia nad Wielkanocą – zupełnie pozbawiona sensu. Osoby postronne mogą się tylko przyglądać i poprawiać sobie humor.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Riki » 6 gru 2008, 22:02

Udesky napisał(a):Może niektórym odpowiada jazda dieslem i jego charakterystyka.


Noo.. np. mi. Ogólnie silniki tylko z turbo... reszta mnie nie obchodzi :) (poza kilkoma wyjątkami)

P.S
Ciekawie się ta dyskusja rozwinęła... :| <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 6 gru 2008, 22:02

1)Zwykle jest tak że ciężki żeliwny blok diesla raczej nie pomaga skręcać, niezależnie od napędu skręcać, piszę zwykle bo ponoć są już jakieś w pełni aluminiowe klekoty.
2)W czym diesel jest bardziej niezawodny od benzyny, IMO od pojawienia się wysoko-wydajnych diesli z CR te samochody przestały być niezawodne.
W tym temacie raczej opisujemy sytuacje przedstawiające jak kierownik i jego auto potrafi przyspieszać.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Udesky » 6 gru 2008, 22:42

To może moderator niech pozbiera wszystkie posty i utworzy nowy temat benzyna vs diesel – jeśli takiego jeszcze nie ma – co by nie zaśmiecać już tutaj.

I przypominam, że cała ta afera dotyczy dziwnych killów, a nie wyższości benzyny nad dieslem, bo każdy ma swoje racje itp.

Riki napisał(a):Ogólnie silniki tylko z turbo..

teraz doceniam posiadanie suszarki, jeśli benzynka to też chętnie w turbince, choć by dlatego że dalsze modyfikacje są prostsze. :)
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Gib » 6 gru 2008, 22:51

moderator i Bóg opuścił ten temat dawno temu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Beny » 6 gru 2008, 23:20

Gibsong napisał(a):moderator i Bóg opuścił ten temat dawno temu.

hahaha
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Riki » 6 gru 2008, 23:45

hahaha hahaha
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gared » 6 gru 2008, 23:49

Gibsong napisał(a):1)Zwykle jest tak że ciężki żeliwny blok diesla raczej nie pomaga skręcać, niezależnie od napędu skręcać, piszę zwykle bo ponoć są już jakieś w pełni aluminiowe klekoty.

Nie wiem w czym miałaby przeszkadzać dodatkowa waga na przedniej osi. Zresztą mniejsza z tym, dla mnie koniec OT – jakbyś miał ochotę pociągnąć wątek (co może być ciekawe) to możemy powymieniać poglądy na PW.

Gibsong napisał(a):2)W czym diesel jest bardziej niezawodny od benzyny, IMO od pojawienia się wysoko-wydajnych diesli z CR te samochody przestały być niezawodne.
W tym temacie raczej opisujemy sytuacje przedstawiające jak kierownik i jego auto potrafi przyspieszać.

Nie piszę, że jest bardziej niż benzyna niezawodny. Napisałem, że auto z dieslem ma spełniać pewne wymagania. Silnik jak każdy inny – ma taką charakterystykę i jednym ona odpowiadać będzie, a innym nie. Tymczasem po paru postach w tym temacie mam wrażenie, że panuje tu coś w rodzaju świętej wojny, w której tak naprawdę już nie wiadomo o co chodzi...

Może faktycznie najwyższy czas aby pojawił się tu moderator i zrobił porządek.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Beny » 6 gru 2008, 23:51

Gibsong napisał(a):moderator

moderatorzy siedza w monster tuning garage wiec nie maja czasu tu zagladac :P do tego maja benzyniaki i tylko kombinuja co zrobic zeby kilowac jeszcze bardziej :D
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez misiek^wro » 7 gru 2008, 00:13

Lukasz_zdw i Gibsong widze ze moj klekot w styczniu spokojnie te Wasze benzyniory objedzie.

Ustawiamy sie na kresce? Stawiam 1000 zl na kazdy wyscig, rozumiem ze Wy rowniez na to idziecie bo w Waszych postach az wylewa sie mega pewnosc siebie :)

Wygrany zgarnia pule, co Wy na to?

http://pl.youtube.com/watch?v=U7V2968BA ... re=related – tak jezdzi Gibsong. Bardzo podobnie to obecnie przyspiesza moja 90tka ... dodajmy suszare od 150tki, 230tki i program i mysle ... ze objade Was obu naraz na 1/4 :)

To co ? 626 FS 2.0 115KM, V6 323 i 170KM Octavia 1gen spotykaja sie na kresce. Wg Was powinienem dojechac ostatni. Proponuje marzec, termin odlegly, zgramy terminy, uzbieracie dziengi, przestanie byc slisko, wyjdzie pierwsze sloneczko i jadymy, co Wy na to?


Aha, to nie koniec bedzie moich modow, bo prawdopodobnie dojdzie pompa 11tka i jakis frontowy ICek, ale co tam, przeciez to tylko TDi wiec Wasze madzie podolaja mi bez problemu.

Aaa dodam ze madra z wrocka zaprasza rowniez pawlaka <jelen>
Ostatnio edytowano 7 gru 2008, 00:34 przez misiek^wro, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 6 gru 2008, 10:14
Posty: 7
Auto: Octavia 1.9 TDi

Postprzez ravo » 7 gru 2008, 00:32

ja moge fiatem bronic mazd hehehehehhe


ale ten watek jest fajny

five nie usuwaj go :) bo bedzie foch
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez BratCukierka » 7 gru 2008, 00:37

to mam nadzieję że i ja dam radę (zdążę?) ustawić sie z wami na kresce żeby udowodnić wyższość benzynowej mazdy nad TDI :) :D
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Lukasz_zdw » 7 gru 2008, 00:40

Kolego qlesh ja sie z tym wszystkim zgadzam co napisałes bo dobrze napisałes i ja tez jestem tego swiadom co moze sie wydarzyc a nie tak jak niektorym sie wydaje ze widze tylko kawal prostej i obrotomierz przed oczami a reszta mnie nie interesuje. Dlatego nigdy nie robie tego w centrum miasta i tam gdzie są przejscia dla pieszych i skrzyzowania. Zreszta mowiąc ścigałem sie nie mam na mysli odcinka 10 km i zamknietej szafy non stop chodzi tylko o start ze swiateł i góra 2-3 biegi nic poza tym. Chyba ze to jest ustawka w miejscowce o ktorej pisal pawlak32 to wtedy predkosci są nieco wieksze.

qlesh napisał(a):Pewnie zgodzisz się, że np. manewr wyprzedzania powinien być wykonywany najszybciej jak to możliwe


Oczywiscie ze sie zgodze, sam o tym napisałem kilka postow wczesniej.
A to czy ktos ode mnie bedzie szybszy czy nie to masz qlesh racje ze nic nie daje ale ja to lubię, podoba mi sie jak utre komus nosa. Czasami sie to udaje czasami sie ośmieszam jak kazdy <lol> Nie wiem moze to choroba ale chcialbym jak najszybsze auto i nie dlatego zeby cały czas łamać przepisy i pokazywac swiatu jaki to ja jestem cudowny, tylko dlatego zeby móc w razie czego pokazac jednemu czy drugiemu cwaniakowi ze jednak za wysokie progi na jego nogi. Wystarczy spojrzec na naszych modów nawet nie mieli czasu wejść na forum tak ostro modzą w monster garage hahaha i po co?? po to zeby byc jeszcze szybszym. Pytasz dlaczego nie kupilem sobie KL jakos tak wyszlo ze podobalo mi sie MX-3 a ze nie montowali tam KL to jeżdze K8. Gdy sprzedam Mazde nie wiem co kupie chcialbym mazde ale nie ma w czym juz wybierac, KL nie kupie bo nawet tej roznicy mocy nie odczuje a na MPS mnie nie stac ale wiem ze kupując auto kupie duzo mocniejsze niz K8 bo to jest chyba normalne nikt nie przesiada sie z mocnego auta w slabsze. Zawsze lubiłem moc i przsypieszenia, Na motor nie wsiade nigdy bo nie jestem dawca, wole auta i jakby wychodzilo mx-3 300 konne to z pewnoscią dązylbym zeby takie posiadac. Kazdy lubi cos innego jeden bedzie zakladal body kit do 1.4 a drugi zrobi sobie styl rose czy jak to sie tam zwie a pod maską 5 litrow. Mi frajde z jazdy daje tylko przyspieszenie i to ze wystarczy musnac pedal gazu a auto rwie do przodu, to jest cala frajda jaką daje jazda samochodem przynajmniej mi. Nie wiem wyśle co chcecie moze jestem chory moze nie ale ja tak to widze.

Zeby nie robic dalej ot to dzisiaj dostalem baty o niecalą dlugosc od Galanta 2,5 V6 od 20km/h do 150km/h
Jak jeżdzą takie galanty skompromitowalem sie czy jednak nie bylo najgozej?? Probowal sie ktos z takim czyms kiedys??
Lukasz_zdw
 

Postprzez Lukasz_zdw » 7 gru 2008, 00:55

Mialo nie byc OT ale jak misiek^wro jest taki chetny to ja mu cos powiem. Teraz wyskakujesz z jakimis modami ze jakies 150,230 a za moment napiszesz ze jutro przysylają ci silnik z Bugatti Veyron. Jak wydusisz z niej 200 KM to mozemy sie przejechac bo w innym przypadku szkoda mi paliwa. Adaś pisal ze 180 konna corolla verso dochodzila go dopiero gdy wbijal 4 bieg a octavia chyba troszke wieksza i ciezzsza jest. Jestes gotów przerobic cale auto na jedną ustawke a powiedz czego ty sie tak boisz?? musisz programy wgrywac suszarki zmieniac i IC na 626 FS?? czy K8?? No chlopie w takim razie ja jestem bardzo dumny z tego ze trzeba skode rozebrac na czesci i swapowac wszystkie klamoty od kij wie czego zeby sie ze mna scigac. Wycisnij z niej 133 KM tak jak moja ma w oryginale podejrzewam ze teraz nawet 120 nie bedzie i ja wrzuce sobie jeszcze dwa worki pyrek po 50 KG zebys nie marudzil ze mam za lekka i mozemy sie ciąc. Jak wygrasz odpale ci kilka ziemniaczków na frytki.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Riki » 7 gru 2008, 01:12

żenada......
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Lukasz_zdw » 7 gru 2008, 01:15

Riki moze powiesz co jest zenadą?? to ze przyznałem racje qlesh'owi czy to ze napisalem prawde miskowi^wro bo bardzo rozwlekle sie wyraziłeś
Lukasz_zdw
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje