Witam Wszystkich!
W mojej mazdzie został wymieniony kompletny rozrząd, łącznie z pompa wody. Nie wiem czy była pompa blokowana podczas wymiany czy nie. Mianowicie co po wymianie musze wyregulować??? Wcześniej miałem audi i wiem że tam musiałęm nastawić pompe, dawkę, kąt wtrysku. A tu nie wiem. Dzwoniłem do serwisu to powiedzieli mi żę tu jakby pompa była źle ustawiona to samochód by mi źle chodził albo wogóle by nie chodził. W mojej audi poprostu czasem się zmulił i wiecej palił. Powiedziałem że teraz w zimie pali mi ok 8 w miescie to mówił że to norma. wiem że zawory chyba nie był regulowane. Pytanie czy po rozrządznie trzeba coś regulować koniecznie typu: dawka paliwa na pompie, kąt wtrysku, regulacja zaworów, podobno wymienia się blaszki przelewowe ale nie wiem gdzie one są i czy trzeba je wymieniać i jeszcze jedno w serwisie mówili mi żę tam przy regulacji zaworów bedzie czasem trzeba wymienić jakies płaytki bo to są zawory płytkowe i że niby trzeba je wymienić jak się reguluje dany zawór.
Proszę koledzy o pomoc pozdrawiam.
Wymiana kompletnego rozrządu, co następnie wyregulować???
Strona 1 z 1
daniel20, co do rozrządu to nie trzeba nic regulować. Zębatki się ustawia na znakach, zakłada pasek, napinacz i finito
Pompy się nie rusza do zmiany rozrządu ale jeśli chodzi o ścisłość to przykręca się ją tylko w jednej pozycji (jest znak w postaci nacięcia). Kąt wtrysku regulowany jest elektronicznie przez zawór TCV. Praktycznie to nic na pompie się nie ustawia
Zawory warto wyregulować ale wszystkiego o nich się dowiesz z poradnika. Aha, żadnych płytek się nie wymienia
Pompy się nie rusza do zmiany rozrządu ale jeśli chodzi o ścisłość to przykręca się ją tylko w jednej pozycji (jest znak w postaci nacięcia). Kąt wtrysku regulowany jest elektronicznie przez zawór TCV. Praktycznie to nic na pompie się nie ustawia
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Zawory warto wyregulować ale wszystkiego o nich się dowiesz z poradnika. Aha, żadnych płytek się nie wymienia
daniel20 napisał(a):żę tam przy regulacji zaworów bedzie czasem trzeba wymienić jakies płaytki bo to są zawory płytkowe i że niby trzeba je wymienić jak się reguluje dany zawór.
Witam!Płytki są w silniku 2.0 D RF.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
topik napisał(a):Płytki są w silniku
... przypomniales mi sytuacje z przed dwóch lat, jak ja chcialem sie dowiedziec o reg. zaworow i pan z serwisu Mazdy chyba na slasku powiedzial wlasnie ze tam sie nie kreci srubkami do szczelinomierza tylko dobiera sie grubosc platynek
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

...nie pamietam ktory to serwis, moze we Wroclawiu a moze w Bytomiu a moze gdzies indziej nie pamietam jakia miejscowosc,l mialem tylko telefon ale go skasowalem a kiedys mechanior u mnie w PTR powiedzial: ..panie jaka raegulacja, tam jest regulacja hydrauliczna i samo sie ustawia
i takie wlasnie byly moje poczatki mojego DiTD 

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości