Fajny rodzynek

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Gib » 21 lis 2008, 15:19

a są jakieś z rejestracją?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Speed » 30 lis 2008, 01:01

Gibsong napisał(a):Mazdarek sam jesteś najmniejszy, w GF podobnie jak GE 2.5 to max. Zresztą oprócz MPV i 929 mazda chyba nie robiła większego silnika niż KL w latach 90/00. Celowo pisze Mazda bo 3.0 z M6 i Tribute to zdaje się ford/jaguar.
A 626 MPS to chyba tylko prototyp powstał więc nie wymagaj żeby na otomoto stał.



znalazlem jeszcze lepszy 4l pojemnosci prawie 300km 1600kg v-max 250 90r

http://www.wroom.pl/dane,techniczne,maz ... ;7857.html
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Gib » 30 lis 2008, 01:18

to 3 rotorowy wankel, jak liczysz pojemność skokową skoro niema skoku :P A tak pozatym to auto jest niewiarygodnie wręcz brzydkie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Globy » 30 lis 2008, 01:41

O gustach się nie dyskutuje, ale ciężko mi przywołać inne równie majestatyczne i eleganckie w linii coupe z tamtego okresu:

Obrazek

Lexus SC wygląda przy nim jak purchawka. Nie odchodźmy jednak od tematu GF A-Spec, tutaj więcej szczegółów:

=> http://www.edmunds.com/used/1999/mazda/626/index.html
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Gib » 30 lis 2008, 10:19

BMW E31 czyli seria 8, Lincoln Mark VIII, Bentley Continental.
na tym zdjęciu które podałeś faktycznie nie wygląda źle ale ja kiedyś widziałem na ebayu jednego do kupienia no i były rzuty z różnych stron, jakaś taka niespójność bryły mnie walnęła stąd ta opinia.
Ponawiam pytanie czy GF MPS był produkowany?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pawelMX6 » 30 lis 2008, 12:24

Cosmo, jak dla mnie, jest po prostu cudowne....
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Gibsong napisał(a):Ponawiam pytanie czy GF MPS był produkowany?

Mazda 626 MPS
23 grudnia 2000

Mazda 626 dzięki swej wszechstronności i bardzo bogatemu wyposażeniu podnoszącemu bezpieczeństwo jest w Europie bardzo popularna.

Usportowiona wersja tej popularnej limuzyny zadebiutowała jako wizja tuningu tego auta według Mazdy na tegorocznej wystawie w Genewie.

Skrót w nazwie nowej 626 oznacza "Mazda's Performance Serie". Została ona stworzona aby odpowiedzieć na stale wzrastające zainteresowanie rynku czterodrzwiową limuzyną z silnikiem o dużej mocy. Wzorcem dla 626 MPS był samochód sportowy, wszak jest ona oparta o technologie Mazda Speed, spółki należącej do Mazda Motor Corporation, oraz bolidu, który wygrał słynny wyścig w Le Mans w roku 1991.

626 MPS została gruntownie przebudowana na sportową limuzynę, bez ingerencji w linie nadwozia niedawno zmodernizowanego modelu. Wygląd zewnętrzny ma tylko podkreślić dynamikę auta. Oprócz dużego tylnego spoilera, który ma poprawić przyczepność tylnych kół, samochód posiada przedni spoiler, nakładki boczne, szersze błotniki oraz przewymiarowane alufelgi. Elementy te, oprócz poprawy wyglądu, mają za zadanie poprawienie aerodynamiki i chłodzenia zespołów pojazdu. Do wyglądu zewnętrznego nawiązuje też wnętrze z białymi tarczami zegarów, specjalnymi siedzeniami i aluminiowymi pedałami. Mimo sportowych cech funkcjonalność 626 nie powinna ucierpieć. Wpływają na nią duży bagażnik oraz spora ilość różnych schowków. Oprócz tego, po złożeniu tylnych siedzeń, mogą być przewożone długie przedmioty, np. narty.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Bodywork
Type: 4/5S SAL
Number of doors: 4
Dimensions
Wheelbase: 2610 mm 102.75 in
Length: 4600 mm 181.10 in
Width: 1800 mm 70.86 in
Kerb weight: 1380 kg 3042.37 lb
More Mazda technical data:

Engine
Code: KL-ZE
Type: 6-V
DOHC
4 valves per cylinder
Bore x stroke: 84.60 mm. × 74.00 mm.
Bore / stroke ratio: 1.14
Displacement: 2496 cc 152.31 cu in
Fuel system: EFi
Aspiration: Turbo
Catalytic Converter: Y
Max. output: 279.8 PS (276 bph) (205.8 kW) @ 6500 rpm
Max. torque: 392 Nm (289.1 lbft) (39.9 kgm) @ 4000 rpm
Coolant: Water

Engine location: Front
Engine alignment: Transverse
Wheels F/R: 8J x 18 / 8J x 18
Tyres front: 235/40 ZR 18
Tyres rear: 235/40 ZR 18
Brake diametre: 345/315 mm
Transmission: 5M
Drive: A

Jakiś czas temu był na sprzedaż na ebay, więc zakładam, że był produkowany seryjnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Gib » 30 lis 2008, 12:41

to znajdz fotke auta z rejestracją bo tak w necie się przewijają ciągle te same.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez iiyama » 30 lis 2008, 14:17

626 MPS
Ładny silniczek, a jednak KL-ZE da się ładnie uturbić, skoro to seryjnie wychodziło.
To chyba dobra wiadomość dla niektórych forumowiczów :) .
Osiągi auta nie powalają na kolana przy 280 konikach ( 7s. do 100)– pewnie masa auta.
Gdzieś już był temat na forum o 626MPS ;)
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez Mev » 30 lis 2008, 14:18

pawelMX6 – takie felgi jak na pierwszym foto bym na xedzie widział <list>
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez marek » 30 lis 2008, 14:26

pawelMX6 napisał(a):Cosmo, jak dla mnie, jest po prostu cudowne....


wiem, jeździłem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Mev » 30 lis 2008, 15:49

marek napisał(a):wiem, jeździłem

Wieeedziałem, że to napiszesz <lol>
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Martinez81 » 2 gru 2008, 22:22

pawelMX6 napisał(a):Jakiś czas temu był na sprzedaż na ebay, więc zakładam, że był produkowany seryjnie.



Cooo????? Czemu mi nikt nie powiedzial??? :D No to już wiem na co zbierać. :D V6 i do tego z turbo. <jupi>

A orientujesz się za ile chcial go sprzedać???

Pozdrówki.
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com

Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 22:59
Posty: 248
Skąd: Suwałki/Cała Polska
Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG

Postprzez Gib » 3 gru 2008, 00:02

kup Galanta / Legnum VR-4 przynajmniej istnieją a też V6 Twinturbo 4x4
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Martinez81 » 3 gru 2008, 00:53

Gibsong napisał(a):kup Galanta / Legnum VR-4 przynajmniej istnieją a też V6 Twinturbo 4x4


Już widzialem. :D Jest kilka filmików na youtube. :D Auto konkret. Niestety trzeba kierę przekladać, więc ewentualny zakup i do tego jakieś 10 tyś PLN (koszt części i porządnej robocizny), ale efekt zabójczy dla większości aut na światlach. <killer> :D
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com

Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2007, 22:59
Posty: 248
Skąd: Suwałki/Cała Polska
Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG

Postprzez Gib » 3 gru 2008, 01:33

a 626 MPS jeśli istnieje, bo cały czas czekam na zdjęcia aut zarejestrowanych, to raczej również kiera do przekładki.
Jak już miałbym coś przekładać to byłby to Skyline R32
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez bazyl wspaniały » 4 gru 2008, 03:19

Gibsong napisał(a):A tak pozatym to auto jest niewiarygodnie wręcz brzydkie.

już wiesz za co pójdziesz do nieba <jelen> bo w piekle tylko <faja> COSMO <faja> się jeździ <diabełek> <diabełek> <diabełek>
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Pit » 4 gru 2008, 08:35

Cosmo brzydkie ????????????????? <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Aloo » 4 gru 2008, 11:23

Cosmo jedno jest na amerykanskim EBayu na sprzedaz teraz. Minimum ustawione na sporo ponizej 10 000$ USD.

Cos dla kolekcjonerow.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2006, 15:38
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Auto: Dodge Magnum SXT

Postprzez Gib » 4 gru 2008, 11:51

fiu fiu i to 20B
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez strOOs » 4 gru 2008, 13:14

20b to troche bajka... <jem>
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Moto