Fajny rodzynek
Gibsong napisał(a):Mazdarek sam jesteś najmniejszy, w GF podobnie jak GE 2.5 to max. Zresztą oprócz MPV i 929 mazda chyba nie robiła większego silnika niż KL w latach 90/00. Celowo pisze Mazda bo 3.0 z M6 i Tribute to zdaje się ford/jaguar.
A 626 MPS to chyba tylko prototyp powstał więc nie wymagaj żeby na otomoto stał.
znalazlem jeszcze lepszy 4l pojemnosci prawie 300km 1600kg v-max 250 90r
http://www.wroom.pl/dane,techniczne,maz ... ;7857.html
O gustach się nie dyskutuje, ale ciężko mi przywołać inne równie majestatyczne i eleganckie w linii coupe z tamtego okresu:
Lexus SC wygląda przy nim jak purchawka. Nie odchodźmy jednak od tematu GF A-Spec, tutaj więcej szczegółów:
=> http://www.edmunds.com/used/1999/mazda/626/index.html

Lexus SC wygląda przy nim jak purchawka. Nie odchodźmy jednak od tematu GF A-Spec, tutaj więcej szczegółów:
=> http://www.edmunds.com/used/1999/mazda/626/index.html
BMW E31 czyli seria 8, Lincoln Mark VIII, Bentley Continental.
na tym zdjęciu które podałeś faktycznie nie wygląda źle ale ja kiedyś widziałem na ebayu jednego do kupienia no i były rzuty z różnych stron, jakaś taka niespójność bryły mnie walnęła stąd ta opinia.
Ponawiam pytanie czy GF MPS był produkowany?
na tym zdjęciu które podałeś faktycznie nie wygląda źle ale ja kiedyś widziałem na ebayu jednego do kupienia no i były rzuty z różnych stron, jakaś taka niespójność bryły mnie walnęła stąd ta opinia.
Ponawiam pytanie czy GF MPS był produkowany?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Cosmo, jak dla mnie, jest po prostu cudowne....
Mazda 626 MPS
23 grudnia 2000
Mazda 626 dzięki swej wszechstronności i bardzo bogatemu wyposażeniu podnoszącemu bezpieczeństwo jest w Europie bardzo popularna.
Usportowiona wersja tej popularnej limuzyny zadebiutowała jako wizja tuningu tego auta według Mazdy na tegorocznej wystawie w Genewie.
Skrót w nazwie nowej 626 oznacza "Mazda's Performance Serie". Została ona stworzona aby odpowiedzieć na stale wzrastające zainteresowanie rynku czterodrzwiową limuzyną z silnikiem o dużej mocy. Wzorcem dla 626 MPS był samochód sportowy, wszak jest ona oparta o technologie Mazda Speed, spółki należącej do Mazda Motor Corporation, oraz bolidu, który wygrał słynny wyścig w Le Mans w roku 1991.
626 MPS została gruntownie przebudowana na sportową limuzynę, bez ingerencji w linie nadwozia niedawno zmodernizowanego modelu. Wygląd zewnętrzny ma tylko podkreślić dynamikę auta. Oprócz dużego tylnego spoilera, który ma poprawić przyczepność tylnych kół, samochód posiada przedni spoiler, nakładki boczne, szersze błotniki oraz przewymiarowane alufelgi. Elementy te, oprócz poprawy wyglądu, mają za zadanie poprawienie aerodynamiki i chłodzenia zespołów pojazdu. Do wyglądu zewnętrznego nawiązuje też wnętrze z białymi tarczami zegarów, specjalnymi siedzeniami i aluminiowymi pedałami. Mimo sportowych cech funkcjonalność 626 nie powinna ucierpieć. Wpływają na nią duży bagażnik oraz spora ilość różnych schowków. Oprócz tego, po złożeniu tylnych siedzeń, mogą być przewożone długie przedmioty, np. narty.
Bodywork
Type: 4/5S SAL
Number of doors: 4
Dimensions
Wheelbase: 2610 mm 102.75 in
Length: 4600 mm 181.10 in
Width: 1800 mm 70.86 in
Kerb weight: 1380 kg 3042.37 lb
More Mazda technical data:
Engine
Code: KL-ZE
Type: 6-V
DOHC
4 valves per cylinder
Bore x stroke: 84.60 mm. × 74.00 mm.
Bore / stroke ratio: 1.14
Displacement: 2496 cc 152.31 cu in
Fuel system: EFi
Aspiration: Turbo
Catalytic Converter: Y
Max. output: 279.8 PS (276 bph) (205.8 kW) @ 6500 rpm
Max. torque: 392 Nm (289.1 lbft) (39.9 kgm) @ 4000 rpm
Coolant: Water
Engine location: Front
Engine alignment: Transverse
Wheels F/R: 8J x 18 / 8J x 18
Tyres front: 235/40 ZR 18
Tyres rear: 235/40 ZR 18
Brake diametre: 345/315 mm
Transmission: 5M
Drive: A
Jakiś czas temu był na sprzedaż na ebay, więc zakładam, że był produkowany seryjnie.




Gibsong napisał(a):Ponawiam pytanie czy GF MPS był produkowany?
Mazda 626 MPS
23 grudnia 2000
Mazda 626 dzięki swej wszechstronności i bardzo bogatemu wyposażeniu podnoszącemu bezpieczeństwo jest w Europie bardzo popularna.
Usportowiona wersja tej popularnej limuzyny zadebiutowała jako wizja tuningu tego auta według Mazdy na tegorocznej wystawie w Genewie.
Skrót w nazwie nowej 626 oznacza "Mazda's Performance Serie". Została ona stworzona aby odpowiedzieć na stale wzrastające zainteresowanie rynku czterodrzwiową limuzyną z silnikiem o dużej mocy. Wzorcem dla 626 MPS był samochód sportowy, wszak jest ona oparta o technologie Mazda Speed, spółki należącej do Mazda Motor Corporation, oraz bolidu, który wygrał słynny wyścig w Le Mans w roku 1991.
626 MPS została gruntownie przebudowana na sportową limuzynę, bez ingerencji w linie nadwozia niedawno zmodernizowanego modelu. Wygląd zewnętrzny ma tylko podkreślić dynamikę auta. Oprócz dużego tylnego spoilera, który ma poprawić przyczepność tylnych kół, samochód posiada przedni spoiler, nakładki boczne, szersze błotniki oraz przewymiarowane alufelgi. Elementy te, oprócz poprawy wyglądu, mają za zadanie poprawienie aerodynamiki i chłodzenia zespołów pojazdu. Do wyglądu zewnętrznego nawiązuje też wnętrze z białymi tarczami zegarów, specjalnymi siedzeniami i aluminiowymi pedałami. Mimo sportowych cech funkcjonalność 626 nie powinna ucierpieć. Wpływają na nią duży bagażnik oraz spora ilość różnych schowków. Oprócz tego, po złożeniu tylnych siedzeń, mogą być przewożone długie przedmioty, np. narty.



Bodywork
Type: 4/5S SAL
Number of doors: 4
Dimensions
Wheelbase: 2610 mm 102.75 in
Length: 4600 mm 181.10 in
Width: 1800 mm 70.86 in
Kerb weight: 1380 kg 3042.37 lb
More Mazda technical data:
Engine
Code: KL-ZE
Type: 6-V
DOHC
4 valves per cylinder
Bore x stroke: 84.60 mm. × 74.00 mm.
Bore / stroke ratio: 1.14
Displacement: 2496 cc 152.31 cu in
Fuel system: EFi
Aspiration: Turbo
Catalytic Converter: Y
Max. output: 279.8 PS (276 bph) (205.8 kW) @ 6500 rpm
Max. torque: 392 Nm (289.1 lbft) (39.9 kgm) @ 4000 rpm
Coolant: Water
Engine location: Front
Engine alignment: Transverse
Wheels F/R: 8J x 18 / 8J x 18
Tyres front: 235/40 ZR 18
Tyres rear: 235/40 ZR 18
Brake diametre: 345/315 mm
Transmission: 5M
Drive: A
Jakiś czas temu był na sprzedaż na ebay, więc zakładam, że był produkowany seryjnie.
626 MPS
Ładny silniczek, a jednak KL-ZE da się ładnie uturbić, skoro to seryjnie wychodziło.
To chyba dobra wiadomość dla niektórych forumowiczów
.
Osiągi auta nie powalają na kolana przy 280 konikach ( 7s. do 100)– pewnie masa auta.
Gdzieś już był temat na forum o 626MPS
Ładny silniczek, a jednak KL-ZE da się ładnie uturbić, skoro to seryjnie wychodziło.
To chyba dobra wiadomość dla niektórych forumowiczów
Osiągi auta nie powalają na kolana przy 280 konikach ( 7s. do 100)– pewnie masa auta.
Gdzieś już był temat na forum o 626MPS
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
pawelMX6 napisał(a):Jakiś czas temu był na sprzedaż na ebay, więc zakładam, że był produkowany seryjnie.
Cooo????? Czemu mi nikt nie powiedzial???

A orientujesz się za ile chcial go sprzedać???
Pozdrówki.
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
Gibsong napisał(a):kup Galanta / Legnum VR-4 przynajmniej istnieją a też V6 Twinturbo 4x4
Już widzialem.

Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
Gibsong napisał(a):A tak pozatym to auto jest niewiarygodnie wręcz brzydkie.
już wiesz za co pójdziesz do nieba





"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Cosmo brzydkie
??????????????? 

Cosmo jedno jest na amerykanskim EBayu na sprzedaz teraz. Minimum ustawione na sporo ponizej 10 000$ USD.
Cos dla kolekcjonerow.
Cos dla kolekcjonerow.
- Od: 12 lip 2006, 15:38
- Posty: 61
- Skąd: Warszawa
- Auto: Dodge Magnum SXT
20b to troche bajka... 

"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości