Światla do jazdy dziennej zamiast pozycyjnych.
1, 2
zamiast postojowek wsadzic zarowki 21W i tak jezdzic, ponoc policja nie moze sie dowalic bo na reflektorze pisze ze sa przystosowane wlasnie do takich zarowek przy jezdzie w Szwecji
ja obecnie tak jezdze, ale chcialbym uzyskac potwierdzenie ze nie kusze losu i mi jakis smerf nie walnie mandatu bo sobie cos umyslilem
ja obecnie tak jezdze, ale chcialbym uzyskac potwierdzenie ze nie kusze losu i mi jakis smerf nie walnie mandatu bo sobie cos umyslilem
- Od: 31 sty 2006, 00:43
- Posty: 694
- Skąd: CKMK
tez tak kiedyś zrobiłem jak było wymagane jeszcze jeździć w okresie jesienno zimowym, z niebieskimi ok a w nocy jak sie dobrze jedzie pobocza oswietlone i ładnie wyglada ,tak szeroko z przeciwka jadący myśla ze to ciezarówka
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
A może ktoś coś więcej napisać o tej homologacji niby na Szwecję?
I które oznaczenia na lampie wskazują, że może ona być używana jako światła dzienne?
Pytam, żeby w razie czego wiedzieć, co gadać miśkom
A sam patent genialny w swojej prostocie!!!
Może to będzie nowy znak rozpoznawczy forumowiczów MazdaSpeed
Ja przed chwilą wymieniłem i wygląda to świetnie!
ps.
Są gdzieś może jakieś mocniejsze żarówki niż 21W? Taka 35W to by było optymalne rozwiązanie.
I które oznaczenia na lampie wskazują, że może ona być używana jako światła dzienne?
Pytam, żeby w razie czego wiedzieć, co gadać miśkom
A sam patent genialny w swojej prostocie!!!
Może to będzie nowy znak rozpoznawczy forumowiczów MazdaSpeed
Ja przed chwilą wymieniłem i wygląda to świetnie!
ps.
Są gdzieś może jakieś mocniejsze żarówki niż 21W? Taka 35W to by było optymalne rozwiązanie.
- Od: 19 maja 2007, 13:36
- Posty: 73
- Auto: 626 Coupe GD GT '91r. 2,0 16V
modzik napisał(a):A może ktoś coś więcej napisać o tej homologacji niby na Szwecję?
I które oznaczenia na lampie wskazują, że może ona być używana jako światła dzienne?
Pytam, żeby w razie czego wiedzieć, co gadać miśkom![]()
na zespolonej obudowie calego reflektora, na tym plastiku jak otworzysz maske i spojrzysz od gory pisze po angielsku co i jak
w razie czego moge zrobic jakies zdjecie
- Od: 31 sty 2006, 00:43
- Posty: 694
- Skąd: CKMK
jazzzy napisał(a):
na zespolonej obudowie calego reflektora, na tym plastiku jak otworzysz maske i spojrzysz od gory pisze po angielsku co i jak
w razie czego moge zrobic jakies zdjecie
Zdjęcia wstawiać nie musisz, ale możesz przetłumaczyć, co tam jest dokładnie napisane, bo ja po angielsku to tak średnio...
- Od: 19 maja 2007, 13:36
- Posty: 73
- Auto: 626 Coupe GD GT '91r. 2,0 16V
jazzzy napisał(a):jest tam mniej wiecej napisane ze normalnie idzie zarowka 5W a w Szwecji 21 W
No to misiek powie:
– Jedź pan do Szwecji, a teraz podpisuj pan mandacik na 50zł
Bo to homologacji na Polskę nie ma jako światła dzienne.
Ale jak się trafi na jakiegoś normalnego, to powinno być OK, albo na jakiegoś przygłupa, to można mu kit wcisnąć, że tam jest napisane, iż wkładając żarówkę 21W lampa służy jako światło dzienne
dzięki za info
pozdrawiam
- Od: 19 maja 2007, 13:36
- Posty: 73
- Auto: 626 Coupe GD GT '91r. 2,0 16V
napisane jest 21+5
i powinna być oprawa na taką żarówkę
teraz tez mam założone 21
i powinna być oprawa na taką żarówkę
teraz tez mam założone 21
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
chodzi o to że we szwecji jest oprawka na żarówkę dwuwłóknową 21+5
5w na swiatła pozycyjne i 21w na dzienne
dokad żarówka się nie przepali nie widać czy jest taka czy pojedyńcza
dlatego mam włozone zwykłe 21W ale zastanawiam się nad zaadoptowaniem oprawki na żarówki dwuwłóknowe
5w na swiatła pozycyjne i 21w na dzienne
dokad żarówka się nie przepali nie widać czy jest taka czy pojedyńcza
dlatego mam włozone zwykłe 21W ale zastanawiam się nad zaadoptowaniem oprawki na żarówki dwuwłóknowe
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Wiecie tylko jest jeden problem, jeśli ten klosz jest faktycznie przystosowany do pracy w charakterze DRL (Daytime Running Lights) to zapewne rozprasza światło równomiernie a nie jest ukierunkowane jak np. światła drogowe, co w nocy się niestety nie sprawdza bo oślepia kierowców z naprzeciwka. Mówię to z doświadczenia, bo u siebie w F-ce mam światła dzienne i po zmroku jednak strasznie dają po oczach.
nie mam zamiaru tego przełączać
chcę wykluczyć sytuację że jak się przepali jedno z włókien to mam ciemną całą stronę
nie chcę przerabiać oprawki tylko zaadoptować odpowiednią
np z kierunkowskazów i obrysówek amerykańskiej mx-6 mam taką jedną oprawke
przy H4 nightbreakerach ta żarówka 21w i tak swieci w nocy żółto i nie oślepia
chcę wykluczyć sytuację że jak się przepali jedno z włókien to mam ciemną całą stronę
nie chcę przerabiać oprawki tylko zaadoptować odpowiednią
np z kierunkowskazów i obrysówek amerykańskiej mx-6 mam taką jedną oprawke
przy H4 nightbreakerach ta żarówka 21w i tak swieci w nocy żółto i nie oślepia
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
moim zdaniem nie
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6