Silnik bierze olej. Co zrobić? Zalac Doctorka czy minerał? Sprzedać czy zmienic motor?
było tak, napiszę jeszcze raz, ale gdzieś to już pisałem. Auto nie było zalane doktorem, na początku od maja do września tylko czasem z rana zakopciło po nocce-ale z 5x mniej niż na filmiku i przez te 5 miechów na 6tys km przejechanych wziął 0,8l oliwy. A jakoś w połowie września zaczęła się jazda. Z dnia na dzień zaczął bardziej kopcić, i łykać więcej oliwy, aż do października kiedy to łyknął mi 1l na 1500km
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Tak to jest panowie. Kupujemy Mazdeczke i nic niekpoci itd.. itd... Az w końcu wymieniamy ładnie olej i filterki i zaczyna sie kopcenie i branie oleju. Bo pan handlarz wlał doctorka i nic niekpociło. A ja dla niektórych mam kolejny złoty środek z Ameryki ,który jest na rynku 30 lat i ponoć spełnia właściwości spowalniające branie oleju itd.. http://www.lucasoil.com/
Tak tak moi mili.Ostatnio odwiedził mnie w sklepie pan który siedział jakis czas w USA a wiedzmy,ze Amerykanie robią najlepsze uszlachetniacze w ratowaniu starych trupów (Z5
np) i reklamował taki złoty środek i obiecał mi że jak autko bierze w ok.1l/1000km to po wlaniu tego śrokda weżmie 50 ml . Ile w tym prawdy
Jakto mówią "Jak nieposmarujesz,to niepojedziesz" . Koszt takiego specyfiku kosztuje 40 pare złotych . I zapewniał mnie,że poprawa będzie. Powiedział tyllko jedno . Jakie sa popychacze w Z5. Bo jak hydrauliczne to niepolecał. Ale jak normalne to w porządku. Ale czy warto
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Tak tak moi mili.Ostatnio odwiedził mnie w sklepie pan który siedział jakis czas w USA a wiedzmy,ze Amerykanie robią najlepsze uszlachetniacze w ratowaniu starych trupów (Z5
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers napisał(a):i reklamował taki złoty środek i obiecał mi że jak autko bierze w ok.1l/1000km to po wlaniu tego śrokda weżmie 50 ml
sprzedawca zawsze chwali...
ps napiszę to ostatni raz...jak z5 pije masowo olej i kopci z rańca to żaden środek, nawet z kosmosu, Wam nie pomoże

-
Gość
KEEL napisał(a):zapieczonych pierścieni nic nie ruszy
A skąd wiesz,ze skoro kopci i bierze olej to zaraz pierścienie muszą byc zapieczone?? U mnie przy remoncie zmienił pierścienie tylko dlatego ,że przepuszczały a nie dlatego że były zapieczone
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers napisał(a):U mnie przy remoncie zmienił pierścienie tylko dlatego ,że przepuszczały a nie dlatego że były zapieczone
co przepuszczały, olej czy komprechę
ps widziałeś tłoki po wyjęciu
-
Gość
Nic niewidziałem po remoncie. Raz mechanika zczaiłem jak grzebał i pucował głowiceco przepuszczały, olej czy komprechę ile brała Ci przed remontem a ile pije teraz
ps widziałeś tłoki po wyjęciu
_________________
Po wyjeżdżeniu zapasu oliwy przerzucam sie na minerała
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers napisał(a):Tylko pytanie jakie są popychacze w Z5 . Słyszałem ,ze napewno nie hydruliczne .Prawda to
prawda
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
wkleję jeszcze raz bo może nie widziałeś popychaczy i płytek

ps to ze komprecha była różna na garach to mogła być wina wypalonych zaworów...
-
Gość
Za fote dzięki
A zawory były wypalone. Wszystkie wydechowe,całe 8 sztuk
Czyli jak niesą hydrauliczne to można śmiało lać minerał 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
konrad278
ja też teraz mam taki widok, ale szkoda że nie miałem tłumika duplex jak mi kopciła- ale byłby czad- ten dym z 2 rur
ja też teraz mam taki widok, ale szkoda że nie miałem tłumika duplex jak mi kopciła- ale byłby czad- ten dym z 2 rur
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
soul to tylko filmik poglądowy aby nie było znów gadanie ze mazda robi lipe.mariusz_sti mówisz ze był taki ogień??:D
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
to Ty nie widziałeś???
http://pl.youtube.com/watch?v=-x_eZ_sbRGg
http://pl.youtube.com/watch?v=-x_eZ_sbRGg
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
nie no widziałem widziałem;]
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Mam madzie 323f 1.5 ba z 94r ale zaczeła brać olej tak ok 1lna 1000km zalałem Valvoline 10w40 i kopci lekko ale nie na zimnym, tylko puzniej
z tego co wiem z forum to pierscienie i uszczelniacze zaworów. Jakiej firmy najlepiej kupic części? ile to moze kosztować? co jeszcze trzeba robić? Może ktoś zna dobrego mechanika w pobliżu Kielc? POZDRAWIAM i czekam na odp
- Od: 25 lis 2008, 17:46
- Posty: 20
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323f ba 1.5 16v rok 1995
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość