Auto nie odpala po wymianie uszczelki pod głowicą

Postprzez Kailen » 23 lis 2008, 20:12

Zmieniłem uszczelkę pod głowicą simeringi na wale i jeden na wałku rozrzadu i teraz nie mogę uruchomić mojej Madzi kręciłem ja około minuty i jedynie raz na chwile załapała i rozładowałem akumulator. Może zrobiłem coś źle a może zawory sie jeszcze nie napompowały nie mam pojęcia co mam zrobić Prosił bym o jakieś rady
Ostatnio edytowano 23 lis 2008, 23:39 przez Kailen, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 22:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Postprzez Gość » 23 lis 2008, 21:20

rozrząd dobrze ustawiłes??
ps ja złozyłem swoją do kupy i odpaliła od razu :)
Gość
 

Postprzez Kailen » 23 lis 2008, 22:37

próbowałem jeszcze raz po naładowaniu aku. lecz nawet nie kręci iskra jest jutro jeszcze sprawdze czy wszystko z wtryskami dobrze podłączyłem dodam ze komp nie wywala błędów byłem przed chwila kreciłem troche bez swiec i zaczął wywalac błąd nr 8 i 2 chyba coś z przepływomierzem ale zachehła powinien
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 22:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Postprzez waldii » 23 lis 2008, 23:50

Kailen a dobrze wsadziles aparat zaplonowy,zaplon dobrze ustawiony??
waldii
 

Postprzez Kailen » 24 lis 2008, 00:03

aparat zapłonowy da sie włożyc jedynie w jeden sposób poprzez naciecie a jak sciagałem to zaznaczyłem sobie na aparacie i głowicy gdzie był zapłon można wykluczyć sprawdzony teraz do sprawdzenia bede miał wtryskiwacze jutro napisze jak poszło :)
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 22:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Postprzez waldii » 24 lis 2008, 00:39

Kailen napisał(a):teraz do sprawdzenia bede miał wtryskiwacze

ale jak przed remontem chodzily to co z nimi niby mialo sie stac???? :| Lepiej posprawdzaj wszystkie kostki a nie szukaj dziury w calym
waldii
 

Postprzez Bladyy78 » 24 lis 2008, 10:45

Jestem przekonany że masz przestawiony zapłon. Lub coś z aparatem.
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2007, 00:33
Posty: 119 (0/1)
Skąd: Bielsko
Auto: M-323F

Postprzez staś » 24 lis 2008, 13:00

Pisałeś że wymieniałeś zimering na wałku rozrządu a z której jego strony bo jeśli zdejmowałeś koło pasowe to mogłeś się walnać przy jego zakładaniu sprawdz rozrząd.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 16:07
Posty: 180
Skąd: kielce
Auto: 323f 2.0 DITD BJ

Postprzez lotik » 24 lis 2008, 14:19

stawiqm na rozrząd , ale może jakaś wtyczka nie jest podpięta .jak wcześniej chodził to wtrysków nie trafiło poprzez wyciągnięcie.
323F BIEDA EDITION
Początkujący
 
Od: 27 mar 2007, 21:20
Posty: 12
Auto: 323f BG

Postprzez Kailen » 24 lis 2008, 19:21

ehh jak był by rozrząd przestawiony to chociaż coś by Madzia brzęczała :P chyba znalazłem problem pompa paliwa nie pracuje idę dokładnie posprawdzać i wieczorkiem dam znać

jednak sie myliłem obwód zasilania paliwem w jak najlepszym porzadku spróbuje jeszcze zapłon ustawic na nowo (wstępnie) rozrzad sprawdziłem i wszystki znaki sa dobrze koło również dobrze założone


ehh iskra jest a on zalewa swiece juz nie mam pojecia wszystko co mogłem sprawdzic sprawdzone Włosy z głowy chyba bede rwał sprawdziłem wszystko co kazał mi sprawdzic mechanik i lipa ehh
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 22:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Postprzez qbass » 25 lis 2008, 00:25

Kailen, jeśli chcesz dodać coś do poprzedniej wypowiedzi, używaj opcji "Zmień" (prawy górny róg każdego posta).
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Bladyy78 » 25 lis 2008, 10:47

Masz przestawiony zapłon o 180 stopni i zamiast zapłon mieć na pierwszym masz na 4 cylindrze.
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2007, 00:33
Posty: 119 (0/1)
Skąd: Bielsko
Auto: M-323F

Postprzez Kailen » 25 lis 2008, 15:03

Bladyy78 ten problem tez rozwazałem i przełożyłem przewody lecz nadal bez zmian czujnik temp wody może powodowac zwiekszenie mieszanki bo kiepsko wygląda (zminy lut) ??
qbass obiecuje poprawe :)

Czujnik temp cieczy chłodzącej sprawdzony i działa poprawnie
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 22:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Postprzez Bladyy78 » 25 lis 2008, 21:10

Psiknij auto start w dolot i sprawdź czy załapuje jeżeli nie masz coś z zapłonem, jeżeli załapuje to masz coś z układem paliwowym.
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2007, 00:33
Posty: 119 (0/1)
Skąd: Bielsko
Auto: M-323F

Postprzez jacki15 » 25 lis 2008, 22:49

a moze poprostu uszczelka zostala zle zalozona i nie ma odpowiedniej kompresji do zaplonu?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 22:40
Posty: 87
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 323f '91 1.8 SOHC 16V

Postprzez Kailen » 25 lis 2008, 22:55

Przepraszam wszystkich za zawracanie głowy znalazłem usterkę "trzpień" na wałku rozrzadu najnormalniej w świecie sie ułamał i koło pasowe na wałku rozrządu nie było zablokowane sprawdziłem wszystko po kolei i wyszło mi ze to może być tylko rozrząd Dziękuje za wszystkie odzewy i próby pomocy
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 22:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Postprzez jacki15 » 25 lis 2008, 22:56

bywa :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 22:40
Posty: 87
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 323f '91 1.8 SOHC 16V

Postprzez Kailen » 26 lis 2008, 15:07

Biednemu zawsze wiatr w oczy i odrazu Jestem chętny na kupienie wałka rozrządu wraz z kołem pasowym przykręcanym do niego jeśli by ktos miał to walić smiało

Tak dla zainteresowanych zerwanie paska rozrządu lub jakiekolwiek uszkodzenie rozrzadu nie wiąże sie odrazu z wymiana zaworów lub całego silnika w moim przypadku zawory nienaruszone
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 22:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323