Kissu napisał(a):witam mam pytanko a ile wyniosly cie ta pompa od gtx i regulator ciśnienia paliwa skoro to tyle dalo moze tez sobie to sprawie....
Z mojego doswiadczenia przy grzebaniu i zmianie dawek paliwa wynika, ze zapas regulacji przy niskich obciazeniach jest bardzo duzy. Pompa paliwa i regulator moga dac taki efekt, poniewaz najprawdopodobniej jacek zwiekszyl cisnienie paliwa i tym samym dostaje bogatsza mieszanke. Przy normalnej jezdzie komptuer stara sie trzymac dawke 14.7:1, maksymalna moc jest (teoretycznie) przy AFR 12,5:1. Ten sam efekt mozesz uzyskac majstrujac przy przeplywomierzu , nie musisz wcale wymieniac zadnych pomp czy regulatorow. Sprawa ma sie inaczej ,gdy zmodyfikowales silnik i potrzebuje on wiecej paliwa przy maksymalnym obciazeniu (czytaj gaz do deski i obroty od 4 tys w gore). Podstawowa zasada – moc bierze sie ze spalania mieszanki paliwowo powietrznej, dajac wiecej paliwa mozesz uzyskac mala poprawe tam,gdzie ta dawka jest ustawiona na ekonomiczna,a nie wyscigowa. W zasadzie nie jest ci to potrzebne, bo auto bedzie ci wiecej palic przy normalnej jezdzie,a maksymalne osiagi pozostana praktycznie bez zmian.