ale pewnie eco-kibel zajechany był
Kills on Road & Street
objechałem kiedyś zgazowanym fsem na śrubie, taką vectre też zgazowaną i nie było większych problemów..
ale pewnie eco-kibel zajechany był
ale pewnie eco-kibel zajechany był

dzis kolejna ustawka , ty razem beda bardzo szybkie auta typu crx ponad 300km , doge srt4 ok 300km , jednym słowem mówiąc duzo aut z suszarka
-
Pyton162
ostatnimi czasy:
– żółte megane coupe – niski zawias, alu chyba 17 na profilu 250
neony spoilery... ale w ogole to nie jechalo...
– sprincik z 200sx s14/a niby po jakiś przeróbkach ale stasznie dymił przy zmianie biegu... pewnie nie trzymał mocy
– 328i E90 pani kierowniczka
na pierwszych światłach zaskoczyła mnie bardzo – pisk i poooszła do przodu ... na drugich w połowie 2 biegu była już moja
– i preludka 2.3 160 kucy (wg kierownika) – ze świateł dostał kilka długości... chyba zepsuł start... poźniej jeszcze polataliśmy i przez kierownika w astrze mogło być nie miło – emeryt style
– żółte megane coupe – niski zawias, alu chyba 17 na profilu 250

– sprincik z 200sx s14/a niby po jakiś przeróbkach ale stasznie dymił przy zmianie biegu... pewnie nie trzymał mocy
– 328i E90 pani kierowniczka
– i preludka 2.3 160 kucy (wg kierownika) – ze świateł dostał kilka długości... chyba zepsuł start... poźniej jeszcze polataliśmy i przez kierownika w astrze mogło być nie miło – emeryt style

MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
yiabol napisał(a): ale stasznie dymił przy zmianie biegu... pewnie nie trzymał mocy
dymienie nic nie oznacza
328i czy E90? ktoś tu wcześniej pisał że dostał od AR 157 2.0 jtd, zarówno silnik jak i auto nieznane nauce. Czy moja mazda FS jest zajechana czy nie to bym musiał prównać z taką po remoncie (jest taka w warszawie liczę że się spotkamy) złote GE6. Czasem ja kogoś czasem ktoś mnie, auto kupiłem w dobrych pieniądzach i nawet jeśli nie jedzie jak powinno to warto było.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Swego czasu na ustawce 626 GE FS (lpg I gen) dostałem spore baty od Megane Coupe 1.6 16V (107 koni). A potem Ta właaśnie meganka dostała minimalne baty od Omegi 2.0 16V (136 koni). Sądzę że gdybym nie miał mixera w 626 szedłbym podobnie z tą megi i omą. Vectra jest lżejsza od omegi a co za tym idzie będzie szybsza. Więc nie dziwie sie ze FS nie daje rady Vectrze 2.0 16V... Teraz kolega ma dwie omegi C jedna 2.5 V6 a druga 3.0 v6 wiec trzeba sprawdzić jak to jedzie 
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
no i po kresce
jechalem 2 razy z mazda 323f bg 1.8 sohc i dwa razy bez problemu wygrałem o jakies 3 długości, gosciu sie zdeka zdziwił potem tlko bylo pytanie jaki masz silnik
potem zmierzylem sie z glofem II 16v 145km i tu poleglem , na trojce mi uciekl i bylo po zawodach
ten sam golf II pojechał mazde mx6 2.5l
z ciekawszych ustawek to
crx turbo 300km vs neon srt4 ok 300km , 3 razy honda wygrala
jechalem 2 razy z mazda 323f bg 1.8 sohc i dwa razy bez problemu wygrałem o jakies 3 długości, gosciu sie zdeka zdziwił potem tlko bylo pytanie jaki masz silnik

potem zmierzylem sie z glofem II 16v 145km i tu poleglem , na trojce mi uciekl i bylo po zawodach
ten sam golf II pojechał mazde mx6 2.5l
z ciekawszych ustawek to
crx turbo 300km vs neon srt4 ok 300km , 3 razy honda wygrala
-
Pyton162
ravo napisał(a):chyba ze dym czarny
dym był biały ale bylo go bardzo duzo (wysoko kręcił)
Gibsong napisał(a):328i czy E90?
najnowsza trójka ... sedan taka brzydka – miała oznaczenie 328i i kwadratową tablice rej... może US SPEC?
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
pawlak32 napisał(a):Co kosztuje 2-3 razy tyle ? Vectra B kosztuje tyle co ładny FS, no chyba ze macie egzemplarze kupione za "dobre pieniądze" to potem sie nie dziwcie ze nie jadą
Człowieku.. chyba sobie kpisz
Srednia cena 626 GE to 6tys pln
Vectra B chyba ze 14tys..
Oczywiście mówimy o 2,0 16V a nie jakichś z silnikami ecosraitka.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Pyton162 napisał(a):jechalem 2 razy z mazda 323f bg 1.8 sohc i dwa razy bez problemu wygrałem o jakies 3 długości, gosciu sie zdeka zdziwił potem tlko bylo pytanie jaki masz silnik
Coś to BG nie jechalo. Kumpel ma wl;asnie 323F BG 1.8 SOHC jak je kupił to prałem go wlasnie gdzies o 3 dlugosci. Po lekkich modach typu wyrzucenie kata wstawiona strumiennica tłumik przelotowy i zrobiony dolot, powymieniane filtry paliwa ustawiony zapłon czyszczony krokowiec itp. ogolnie poro sie nad nią znęcał i co to dało?? Ano to ze dzisiaj byla mala ustawka miedzy innymi z jego 323F i zdziwilem sie bardzo bo do konca 3 biegu jechalismy rowniutko( start z rolki, ja w 2 osoby) dopiero na 4 biegu zaczął odpadac. Myśle sobie K8 umarło
-
Lukasz_zdw
wiesz nie obchodzi mnie w jakim stanie byla ta mazda koles do mnie podjechał , spytal sie czy sie przejedziemy na 400m to nie odmówiłem, dostal dwa razy i sie zmarszczył ,skoro sam zaproponował to pewnie mial nadzieje ze mnie pojedzie a tu duzy zonk bo nie mial za mna szans
za to golf 2 latal calkiem milo
kolesie nagrywali filmy , moze nagrali moja padake to później wrzucę
ja tez ganiam kf w xedzie
z mazd jakie znam z mojego regionu które sa zdrowe to mazda trolla i kf yarika i z oboma tymi autami wstydu sobie nie robie , a nawet jedna z nich ganiam a z druga idziemy identycznie , wszystko zalezy od startu
za to golf 2 latal calkiem milo
kolesie nagrywali filmy , moze nagrali moja padake to później wrzucę
ja tez ganiam kf w xedzie
z mazd jakie znam z mojego regionu które sa zdrowe to mazda trolla i kf yarika i z oboma tymi autami wstydu sobie nie robie , a nawet jedna z nich ganiam a z druga idziemy identycznie , wszystko zalezy od startu
Ostatnio edytowano 11 lis 2008, 20:56 przez Pyton162, łącznie edytowano 1 raz
-
Pyton162
MadziaForever napisał(a):Oczywiście mówimy o 2,0 16V a nie jakichś z silnikami ecosraitka
tylko że to 2.0 to właśnie jest eco-tec


No ja rozumiem dlatego gratki, ale tak jak pisalem ze w dobrym stanie SOHC lekko pomodzone tez potrafi ładnie latac. A co do golfa to tez jestem w szoku bo z golfow oprocz VR6 to malo co dobrze jedzie.
Jeszcze pamietam jak mialem 323 BG 1.3, ze jak wsiadlem do ojca FS to byloem pelen podziwu jak to lata mysle sobie nic tu nie ma szans
, teraz jak wsiadam to mam wrazenie ze to wogole nie jedzie, ale mimo to nie powinno miec problemu z Vectra 2.0 16V. Ale jak widac trzeba wszystko sprawdzac w realu bo dane katalogowe w niektorych przypadkach to pomyłka np 323F KF i X6 KF, niby ten sam czas do setki a dzieli te auta przepaśc.
Jeszcze pamietam jak mialem 323 BG 1.3, ze jak wsiadlem do ojca FS to byloem pelen podziwu jak to lata mysle sobie nic tu nie ma szans

-
Lukasz_zdw
A moje marzenie się spełniło, pojechałem ze złotą MX6FS po remoncie, auto Speedone. Niestety ze względu na panujące warunki udało się tylko raz załapać na światłach no i co się okazało: 1 łeb w łeb 2 to samo od trzeciego biegu zaczął delikatnie odchodzić. Ogólnie bym powiedział że bardzo remisowo było więc taka bardzo zajechana ta moja GE nie jest. Wyścig na benzynie, procedura startowa jak najbardziej.
Ciut wcześniej roleczka na 3b i również łeb w łeb.
Ciut wcześniej roleczka na 3b i również łeb w łeb.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):A moje marzenie się spełniło, pojechałem ze złotą MX6FS po remoncie, auto Speedone. Niestety ze względu na panujące warunki udało się tylko raz załapać na światłach no i co się okazało: 1 łeb w łeb 2 to samo od trzeciego biegu zaczął delikatnie odchodzić. Ogólnie bym powiedział że bardzo remisowo było więc taka bardzo zajechana ta moja GE nie jest. Wyścig na benzynie, procedura startowa jak najbardziej.
Ciut wcześniej roleczka na 3b i również łeb w łeb.
oba bardzo ladnie szly
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
jeszcze po drodze objechalem vectre A 150km
ps. Gibson tak sie ścigaliśmy az mi sie ostatni tlumik poluzował i jak dojechałem do domu miałem wersje sportowa

Gibsong no to ja też się cieszę... że wtedy DiTD jeździło już jak zdrowy FS
wychodzi na to, że M6 CiTD 136PS powinna dostać baty... ale jeszcze dokładnie nie jest sprawdzone czy mój cel został osiągnięty
więc oficjalnie się nie wypowiadam...
P.S
Dziś delektowałem się momentem obrotowym
blisko 70km po Warszawie na pełnym luzie.... najlepiej się śmiagło w sobotę wieczorem.. "mokre" zimne powietrze (mała mgła) suuper....
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
P.S
Dziś delektowałem się momentem obrotowym
Ostatnio edytowano 11 lis 2008, 23:23 przez Riki, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje