Kills on Road & Street

Postprzez Bartek1986 » 11 lis 2008, 12:44

objechałem kiedyś zgazowanym fsem na śrubie, taką vectre też zgazowaną i nie było większych problemów..

ale pewnie eco-kibel zajechany był ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Pyton162 » 11 lis 2008, 12:59

dzis kolejna ustawka , ty razem beda bardzo szybkie auta typu crx ponad 300km , doge srt4 ok 300km , jednym słowem mówiąc duzo aut z suszarka
Pyton162
 

Postprzez yiabol » 11 lis 2008, 13:49

ostatnimi czasy:

– żółte megane coupe – niski zawias, alu chyba 17 na profilu 250 <lol> neony spoilery... ale w ogole to nie jechalo...
– sprincik z 200sx s14/a niby po jakiś przeróbkach ale stasznie dymił przy zmianie biegu... pewnie nie trzymał mocy
– 328i E90 pani kierowniczka :D na pierwszych światłach zaskoczyła mnie bardzo – pisk i poooszła do przodu ... na drugich w połowie 2 biegu była już moja :D
– i preludka 2.3 160 kucy (wg kierownika) – ze świateł dostał kilka długości... chyba zepsuł start... poźniej jeszcze polataliśmy i przez kierownika w astrze mogło być nie miło – emeryt style <killer>
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez ravo » 11 lis 2008, 14:51

yiabol napisał(a): ale stasznie dymił przy zmianie biegu... pewnie nie trzymał mocy

dymienie nic nie oznacza :P moze oczywiscie ale jak tylko uszczelniacze na turbo nie trzymaja to moc bedzie mial taka sama, chyba ze dym czarny :) to juz pewnie na jakims programie przelany :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 11 lis 2008, 15:27

328i czy E90? ktoś tu wcześniej pisał że dostał od AR 157 2.0 jtd, zarówno silnik jak i auto nieznane nauce. Czy moja mazda FS jest zajechana czy nie to bym musiał prównać z taką po remoncie (jest taka w warszawie liczę że się spotkamy) złote GE6. Czasem ja kogoś czasem ktoś mnie, auto kupiłem w dobrych pieniądzach i nawet jeśli nie jedzie jak powinno to warto było.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pawlak32 » 11 lis 2008, 16:10

Swego czasu na ustawce 626 GE FS (lpg I gen) dostałem spore baty od Megane Coupe 1.6 16V (107 koni). A potem Ta właaśnie meganka dostała minimalne baty od Omegi 2.0 16V (136 koni). Sądzę że gdybym nie miał mixera w 626 szedłbym podobnie z tą megi i omą. Vectra jest lżejsza od omegi a co za tym idzie będzie szybsza. Więc nie dziwie sie ze FS nie daje rady Vectrze 2.0 16V... Teraz kolega ma dwie omegi C jedna 2.5 V6 a druga 3.0 v6 wiec trzeba sprawdzić jak to jedzie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Pyton162 » 11 lis 2008, 18:24

no i po kresce
jechalem 2 razy z mazda 323f bg 1.8 sohc i dwa razy bez problemu wygrałem o jakies 3 długości, gosciu sie zdeka zdziwił potem tlko bylo pytanie jaki masz silnik <lol>
potem zmierzylem sie z glofem II 16v 145km i tu poleglem , na trojce mi uciekl i bylo po zawodach
ten sam golf II pojechał mazde mx6 2.5l
z ciekawszych ustawek to
crx turbo 300km vs neon srt4 ok 300km , 3 razy honda wygrala
Pyton162
 

Postprzez yiabol » 11 lis 2008, 18:42

ravo napisał(a):chyba ze dym czarny


dym był biały ale bylo go bardzo duzo (wysoko kręcił)

Gibsong napisał(a):328i czy E90?


najnowsza trójka ... sedan taka brzydka – miała oznaczenie 328i i kwadratową tablice rej... może US SPEC?
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez MadziaForever » 11 lis 2008, 20:25

pawlak32 napisał(a):Co kosztuje 2-3 razy tyle ? Vectra B kosztuje tyle co ładny FS, no chyba ze macie egzemplarze kupione za "dobre pieniądze" to potem sie nie dziwcie ze nie jadą :]

Człowieku.. chyba sobie kpisz :)
Srednia cena 626 GE to 6tys pln
Vectra B chyba ze 14tys..

Oczywiście mówimy o 2,0 16V a nie jakichś z silnikami ecosraitka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukasz_zdw » 11 lis 2008, 20:40

Pyton162 napisał(a):jechalem 2 razy z mazda 323f bg 1.8 sohc i dwa razy bez problemu wygrałem o jakies 3 długości, gosciu sie zdeka zdziwił potem tlko bylo pytanie jaki masz silnik

Coś to BG nie jechalo. Kumpel ma wl;asnie 323F BG 1.8 SOHC jak je kupił to prałem go wlasnie gdzies o 3 dlugosci. Po lekkich modach typu wyrzucenie kata wstawiona strumiennica tłumik przelotowy i zrobiony dolot, powymieniane filtry paliwa ustawiony zapłon czyszczony krokowiec itp. ogolnie poro sie nad nią znęcał i co to dało?? Ano to ze dzisiaj byla mala ustawka miedzy innymi z jego 323F i zdziwilem sie bardzo bo do konca 3 biegu jechalismy rowniutko( start z rolki, ja w 2 osoby) dopiero na 4 biegu zaczął odpadac. Myśle sobie K8 umarło :| . Potem pawlak32 wystartowal z nim swoim KF i start tez z rolki wiec na jedynie wyszła BG na dwoji rowno i dpiero na 3 biegu była masakra na kozyśc KF. Jego BG jeździ teraz bardzo dobrze. Ciekaw jestem czy ktoś ma tu na forum SOHC co ma takiego buta jak mojego kumpla. Zeby nie bylo komentarzy ze mamy zajechane Vki to byla tez ustawka X6 KANAL'a( po remoncie robionym przez andreasa) z tym wlasnie BG i sporo sie napocił zeby go objechac, dodam ze KANAL'a X6 idzie łeb w łeb z moim K8
Lukasz_zdw
 

Postprzez Pyton162 » 11 lis 2008, 20:48

wiesz nie obchodzi mnie w jakim stanie byla ta mazda koles do mnie podjechał , spytal sie czy sie przejedziemy na 400m to nie odmówiłem, dostal dwa razy i sie zmarszczył ,skoro sam zaproponował to pewnie mial nadzieje ze mnie pojedzie a tu duzy zonk bo nie mial za mna szans
za to golf 2 latal calkiem milo
kolesie nagrywali filmy , moze nagrali moja padake to później wrzucę
ja tez ganiam kf w xedzie
z mazd jakie znam z mojego regionu które sa zdrowe to mazda trolla i kf yarika i z oboma tymi autami wstydu sobie nie robie , a nawet jedna z nich ganiam a z druga idziemy identycznie , wszystko zalezy od startu
Ostatnio edytowano 11 lis 2008, 20:56 przez Pyton162, łącznie edytowano 1 raz
Pyton162
 

Postprzez Bartek1986 » 11 lis 2008, 20:50

MadziaForever napisał(a):Oczywiście mówimy o 2,0 16V a nie jakichś z silnikami ecosraitka


tylko że to 2.0 to właśnie jest eco-tec <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Lukasz_zdw » 11 lis 2008, 20:53

No ja rozumiem dlatego gratki, ale tak jak pisalem ze w dobrym stanie SOHC lekko pomodzone tez potrafi ładnie latac. A co do golfa to tez jestem w szoku bo z golfow oprocz VR6 to malo co dobrze jedzie.

Jeszcze pamietam jak mialem 323 BG 1.3, ze jak wsiadlem do ojca FS to byloem pelen podziwu jak to lata mysle sobie nic tu nie ma szans <lol> , teraz jak wsiadam to mam wrazenie ze to wogole nie jedzie, ale mimo to nie powinno miec problemu z Vectra 2.0 16V. Ale jak widac trzeba wszystko sprawdzac w realu bo dane katalogowe w niektorych przypadkach to pomyłka np 323F KF i X6 KF, niby ten sam czas do setki a dzieli te auta przepaśc.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Kanies » 11 lis 2008, 21:37

Dzis BMW Compact E36 1,6 z rolki.. na poczatku rowniutko na 2..ale juz do konca 2 mojaa..:P
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez Gib » 11 lis 2008, 22:57

A moje marzenie się spełniło, pojechałem ze złotą MX6FS po remoncie, auto Speedone. Niestety ze względu na panujące warunki udało się tylko raz załapać na światłach no i co się okazało: 1 łeb w łeb 2 to samo od trzeciego biegu zaczął delikatnie odchodzić. Ogólnie bym powiedział że bardzo remisowo było więc taka bardzo zajechana ta moja GE nie jest. Wyścig na benzynie, procedura startowa jak najbardziej.
Ciut wcześniej roleczka na 3b i również łeb w łeb.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Speed » 11 lis 2008, 23:01

Gibsong napisał(a):A moje marzenie się spełniło, pojechałem ze złotą MX6FS po remoncie, auto Speedone. Niestety ze względu na panujące warunki udało się tylko raz załapać na światłach no i co się okazało: 1 łeb w łeb 2 to samo od trzeciego biegu zaczął delikatnie odchodzić. Ogólnie bym powiedział że bardzo remisowo było więc taka bardzo zajechana ta moja GE nie jest. Wyścig na benzynie, procedura startowa jak najbardziej.
Ciut wcześniej roleczka na 3b i również łeb w łeb.


oba bardzo ladnie szly :] przy jakich obrotach zmieniałeś biegi ?


jeszcze po drodze objechalem vectre A 150km

ps. Gibson tak sie ścigaliśmy az mi sie ostatni tlumik poluzował i jak dojechałem do domu miałem wersje sportowa hahaha
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Gib » 11 lis 2008, 23:06

zwykle dokręcam do 6-6,2 ale nie patrzę na obrotomierz byleby nie walnąć w odcinke.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Speed » 11 lis 2008, 23:17

to ja skromnie bo tylko 5,6-5,8rpm
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Riki » 11 lis 2008, 23:17

Gibsong no to ja też się cieszę... że wtedy DiTD jeździło już jak zdrowy FS :) wychodzi na to, że M6 CiTD 136PS powinna dostać baty... ale jeszcze dokładnie nie jest sprawdzone czy mój cel został osiągnięty :] więc oficjalnie się nie wypowiadam...

P.S
Dziś delektowałem się momentem obrotowym :D blisko 70km po Warszawie na pełnym luzie.... najlepiej się śmiagło w sobotę wieczorem.. "mokre" zimne powietrze (mała mgła) suuper....
Ostatnio edytowano 11 lis 2008, 23:23 przez Riki, łącznie edytowano 1 raz
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 11 lis 2008, 23:23

wiesz charakterystyka jest taka że moc niby przy 5500 i dalej niby bez sensu kręcić ale ja i tak wiem lepiej :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje