Iktorn92 napisał(a):no i w koncu nowy EGR i teraz juz smiga 210km/h
Po co kupować nowy – ZAŚLEPIĆ. I dolot będzie czysty jak spaliny nie będą szły na ssanie.
www.mazdaspeed.pl
Iktorn92 napisał(a):no i w koncu nowy EGR i teraz juz smiga 210km/h
Iktorn92 napisał(a):no i w koncu nowy EGR i teraz juz smiga 210km/h
Riki napisał(a):maJster ile masz tego oleju w dolocie?
xANDy napisał(a):Turbina w silniku RF3/4 ma stałą geometrię łopatek (zawór byepass), zaś turbina w M6 ma zmienną geometrię.
xANDy napisał(a):Najpierw zrób procedurę z zaślepieniem wlotu odmy przed turbiną (a samą odmę puść gdzieś "pod pokład"). Czasem rodzaj oleju mocno wpływa na zbieranie się go w wężach od IC.
No to dziwne bardzo bo ja mialem DiTD i z 2001r i miala turbine o zmiennej geometrii lopatekRiki napisał(a):Każde DiTD ma turbinę stałogeometryczną.. różnice w modelu RF3/4F polegają na tylko i wyłącznie innym wastegate (i jest już na podciśnieniu)
Moze byly takie i takie Ja mialem 110kM. Sterowanie lopatkami bylo identyczne jak mazdzie 6xANDy napisał(a):Wiesz – miałem w ręku ROZEBRANĄ turbinę od RF4.
To jest turbina o zmiennej geometrii lopatekmaJster napisał(a):VJ30/RHF4/RF4F firmy IHI
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6