Kills on Road & Street

Postprzez Krasnal » 7 mar 2005, 00:55

Dzisiaj miałem ubaw ;)
Jade sobie do Wawki Al. Jerozolimskimi, zaraz za Puszkowem siadam na zderzaku Audi A4 TDi Kombi. Jade, jade – kolo ewidentnie nie chce ustąpić a ja ewidentnie nie chce wyprzedzić prawym pasem...
Wreszcie światła. Z daleka zapala się czerwone, jedziemy sami, kolo jak nic – myk na przawy pas – CWANIAK heheh
Stajemy obok siebie i czekamy.... Ona nie gazuje, ja nie gazuje...
Zapala się pomarańczowe i ..................... pełny luz – jakbyśmy się umówili, delikatnie bez nerwów, spokojnie sprzęgła puszczamy......, 2 spokojnie (jedziemy równiutko).... ja na obrotomierzu 4000 rpm i widze że kolo 2ke już ciągnie i ciągnie – no to buta....
2 do 6000rpm obok siebie, zapinam 3 i do momentu 1 VRIS'a 4krpm idziemy równiutko..... no a potem zaczął wąchać gazy :D
Zapinam 4, 5 został pare długości i co........ no a co miał zrobić – poddał sie biedaczek :)

A teraz drugi przypadek:
Troche dalej – dojechałem do ronda Zesłańców Syberyjskich, jade sobie na trase Łazienkowską i na światłach staje jako 3 ale widze pierwszych. Nagle ni stąd ni z owąd ze świateł wyrywa Renault Clio. Zero tuningu, zadnych naklejek, zwykłe Clio. Myślę sobie ooooooo pojade sobie za nim.
Dochodze po paru manewrach do Clio (jest jedno autko przede mną). Za pomnikiem lotnika – długa prosta i doganiam Clio ale jakoś tak wolno :( W końcu w pierwszym tunelu Clio robi błąd – myk 2 pasy w prawo, potem w lewo i jestem przed nim :) Bucik w podłoge a Clio za mną :| Ja zmykam a on goni. Skacze po pasach jak zawodowiec, autentycznie – szybko, zdecydowanie ale bezpiecznie – idealny rajd.
Zmykam cały czas ale Clio gdzieś tam ciągle w lusterku się pojawia raz na jakiś czas. W końcu dojeżdżam do Ostrobramskiej gdzie odbijałem – Clio ze 3 samochody za mną – zjechałem na prawo i ewidentnie zwalniam – Clio trzyma się lewej – jedzie prosto :(
A teraz najlepsze – zwolniłem na tyle żeby zobaczyć kierowcę – KOBIETA <szok> Nawet nie spojrzała bo tak się spieszyła, ale albo była niesamowicie walnięta i tak jechała w amoku jakimś, albo była tak dobra w manewrowaniu między samochodami – jak by nie było RESPECT dla tej pani że tak długo udało jej się jechać za mną :)
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Adaś » 7 mar 2005, 02:57

Respect dla silnikow TDI . W zeszla srode wieczorkiem jechalem modlinska i na wysokosci FSO stanalem na swiatlach za Passatem kombi TDI, ruszyl ostro spod swiatel wiec ja za nim... a co troche frajdy sie nalezy ;) ... i tutaj bardzo sie zdziwilem bo cisnalem oporowo a ten Passat wcale sie nie zblizal jechalismy bardzo rowno az do nastepnych swiatel.... ta sama sytuacja on cisnie to i ja tylko tym razem wskoczylem na pas obok i znowu leb w leb szlismy az gosciu przy 160 odpuscil i myknalem przed niego dziekujac mu awaryjnymi za dobry wyscig :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Khirali » 15 mar 2005, 19:51

TDI to agresory ale jeszcze lepsze sa te Fiatowskei JTD 140 konne istne zło na kołach :)
90 PS 125Nm i 850 kg :) nieco przytulona do ziemi i na boskiej króciutkiej skrzyni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2004, 19:40
Posty: 181
Skąd: Świdnik
Auto: Corsa B 1.4 16v

Postprzez nemi » 15 mar 2005, 22:59

Wessałem citroena xantię, błehehe
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Pajko » 15 mar 2005, 23:09

Volvo modelu nie pamietam chyba 850 lub cos takiego na autostradzie chlop nie chial mi zjechac pomimo iz mrugalemi trabilem az sie wq...i na 3 i po lewej po poboczu go i potem jak juz 210 mialem to juz daleko daleko za mna byl :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Morder » 16 mar 2005, 09:17

po prostu nie chciał się ścigać...a tu chyba opisujemy wyścigi ? nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez Pajko » 16 mar 2005, 13:35

no tak ale od bramek przez jakies 30 km jechal taka predkoscia jak ja
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Kubutek » 19 mar 2005, 17:18

Niedawno mój znajomy kupił sobie Peugota 206, silniczek 1.2 (75 KM)
Pomyślałem sobie, że z moją 1.4 (75 KM), ale o wiele lżejszą Madzią spokojnie go łykne, a tu..... lipa :(
Już na 3-ce mnie wyprzedzał o pół długości samochodu :(

Nie jest to pocieszające... Zaczołem się zastanawiać ile pozostało z tych moich koników, albo dlaczego się tak rozleniwiły...
Obrazek 323F BA KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2004, 11:51
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA 2,5 V6 '95
Smart ForTwo 0,8 CDI '03
Mazda 6 GY 2.0 CITD '07
Mazda CX7 2.2 CITD '10

Postprzez Khirali » 19 mar 2005, 19:29

peguot 206 silniki 1.1 60 km 1,4 75km 1,6 90 km wariant 16 zaworowy 110 km 2.0 16v 167 a po modernicaji ponad 170 kucy diesle 1.9d 68 km 2.0 hdi 90 km 1.6 16v HDI 110km 1.4 hdi 47 km

pozatym autko do pupy :) a silnika nawet nawet jeżdżą objechał Cie bo nieco dłuższą skrzynie
90 PS 125Nm i 850 kg :) nieco przytulona do ziemi i na boskiej króciutkiej skrzyni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2004, 19:40
Posty: 181
Skąd: Świdnik
Auto: Corsa B 1.4 16v

Postprzez Globy » 19 mar 2005, 20:32

Ostatnio byl lifting i zwiekszyli pulap mocy dla nizszych pojemnosci :] Kuba, pomysl o tym Peugot'cie za 14 lat...
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Khirali » 19 mar 2005, 21:20

...zmienili?? na jakie moce wydaje mi sie ze tylko wycofali kilka i a niektorych nie oferuja na poslkim rynku ja podalem wszykie jakie byBy oferowane wogóle w tym samochodzie
90 PS 125Nm i 850 kg :) nieco przytulona do ziemi i na boskiej króciutkiej skrzyni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2004, 19:40
Posty: 181
Skąd: Świdnik
Auto: Corsa B 1.4 16v

Postprzez Kubutek » 19 mar 2005, 22:05

Wyjaśniłem sytuacje z kumplem :)
Wprowadził mnie w błąd, bo to jednak był silniczek 1.4 – 75 KM

Coż... Sam osobiście nie lubię "francuzów". Kumpel tak samo do tej pory samymi japończykami jeździł, a to autko podobało się... żonie...

Śmialiśmy się ostatnio, że zdradził japońskie samochody. A on na to, że podobno "mały francuz", to jeszcze nie zdrada :D

Co tu dużo mówić... 14 lat, to jednak troszkę czasu i podejrzewam, że jego Peugot za tyle lat też nie będzie tak śmigał, jak moja Mazda dziś.
Obrazek 323F BA KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2004, 11:51
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA 2,5 V6 '95
Smart ForTwo 0,8 CDI '03
Mazda 6 GY 2.0 CITD '07
Mazda CX7 2.2 CITD '10

Postprzez MAXX » 20 mar 2005, 23:00

Tak to juz jest ze ze starosci koniki umykają i hasają sobie wtedy co najwyzej bo niebiańskich polanach <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez Khirali » 21 mar 2005, 15:24

dlatego lepiej jest ich an poczatku miec ich nadmiar :) przynajmniej jest co uciekać :)
90 PS 125Nm i 850 kg :) nieco przytulona do ziemi i na boskiej króciutkiej skrzyni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2004, 19:40
Posty: 181
Skąd: Świdnik
Auto: Corsa B 1.4 16v

Postprzez Globy » 29 mar 2005, 23:47

Mnie wczoraj skillowala na 400 m 323F BG GT :) Po zmianie biegu 1-2 wysuwala sie na prowadzenie. Jechalem na LPG, potem Pb. Odbilem sobie w drodze na Accordzie 2.0 '93, najpierw siedzial mi na tylku, potem jedno skrzyzowanie i wio, ale dognal mnie jeszcze... Musielismy zwolnic i wyprzedzic inna skrecajaca Honde, potem sobie poradzilem i kierowca odpadl po 140 km/h.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Malico » 18 kwi 2005, 21:11

Przygoda sprzed 15 minut: Golf IV vs Mazda. Nie byl to klasyczny wyscig, raczej pogon za golfem :) Niestety ze wstydem musze przyznac ze na LPG bylem minimalnie gorszy i golf odjezdzal, natomiast na PB bylem minimalnie szybszy. Tak wiec szlismy rowno przez prawie cala Fordonska w Bydgoszczy tak do 160km/h :) Skubany nie chcial dac sie wyprzedzic :D . Nie wiem dokladnie co to byl za golf, ale jesli jakis kiepski, to zle swiadczy o mojej madzi – mam nadzieje, ze to byla jakas mocna wersja golfa :)
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2004, 01:08
Posty: 291 (0/9)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 323 1.8 GT '91

Postprzez LoB » 18 kwi 2005, 21:22

mam nadzieje, ze to byla jakas mocna wersja golfa


R32 ?? hahaha
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez Puhcio » 18 kwi 2005, 21:25

Malico napisał(a):ze to byla jakas mocna wersja golfa




LoB napisał(a):R32 ?? hahaha



A może klzeeeeeee hahaha
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Malico » 18 kwi 2005, 21:29

Sie smiejcie, nie wiem czy przypadkiem cos jest nie tak z moja madzia. Bede musial w koncu pojechac na hamownie i zobaczyc ile ma konikow i/lub zmierzyc jaki ma czas do setki.
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2004, 01:08
Posty: 291 (0/9)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 323 1.8 GT '91

Postprzez JimmyK » 18 kwi 2005, 22:02

ja skillowałem na spocie KL'kę Khirali... na pierwszych 80m <lol>
Pozdrawiam, JimmyK™ Obrazek
________________

!!! Sprzedam alufelgi !!!
________________
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2004, 16:10
Posty: 235
Skąd: Lublin
Auto: 626 GE FS sedan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje