Witam
Pytanie do posiadaczy mazdy 323C – czy z obudowy filtra powietrza od spodu wychodzi u was dodatkowa rura? być może gdzieś w kierunku zderzaka?. U mnie od filtra jest tylko dziura i nic pozatym.
Mam podejrzenia ze gazownicy podczas instalacji usunęli rurę w celu montażu parownika.
Filtr powietrza – dodatkowa rura?
Strona 1 z 1
Dziękuję za info, dzisiaj to zweryfikowałem. Faktycznie tak być powinno, jednakże gościu który montował gaz okazał sie totalnym bezmózgiem , wywalił rurę łączącą obudowę filtra z komorą rezonansową, na jej drodze zamontował parownik...
- Od: 14 paź 2008, 00:06
- Posty: 12
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323C 95rBA 1,5 DOHC 16V
niczym;]ja tak już ponad pół roku mam;]
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Hmm, za dużo powietrza? Właśnie przecież o to chodzi, żeby silnik dostawał dużo powietrza. Brak komory rezonansowej na pewno tym nie skutkuje.
No bo przecież przepływomierz, przy relatywnie niewiele większej (no bo nie są to jakieś wielkie masy tego dodatkowego powietrza zassanego przez dodatkową dziurę, o ile w ogóle jakaś różnica jest) na pewno sobie poradzi. Da sygnał do ECU że tyle i tyle powietrza wlatuje do silnika, a ECU odpowiednio zwiększy dawkę paliwa co skutkuje tym, że auto lepiej by jechało.
A po co ta komora jest? To dosyć proste. Powietrze które tam się dostaje wpada w drgania tym samym podnosząc ciśnienie w układzie dolotowym. I już
No bo przecież przepływomierz, przy relatywnie niewiele większej (no bo nie są to jakieś wielkie masy tego dodatkowego powietrza zassanego przez dodatkową dziurę, o ile w ogóle jakaś różnica jest) na pewno sobie poradzi. Da sygnał do ECU że tyle i tyle powietrza wlatuje do silnika, a ECU odpowiednio zwiększy dawkę paliwa co skutkuje tym, że auto lepiej by jechało.
A po co ta komora jest? To dosyć proste. Powietrze które tam się dostaje wpada w drgania tym samym podnosząc ciśnienie w układzie dolotowym. I już
Spanie w nocy jest dla mięczaków.
- Od: 5 lut 2007, 00:37
- Posty: 763
- Skąd: Gdańsk
Z tego co wiem można tylko odczytać błędy z migającej diody – nie da się podłączyć kompa/ tak mi powiedzieli w serwisie. Błędów nie odczytywałem, niewykluczone jest złe wyregulowanie gazu. Musze pojechać do gazownika i zapytać się czy da rade przenieść parownik w inne miejsce wtedy może przy okazji sprawdzi i wyreguluje.
- Od: 14 paź 2008, 00:06
- Posty: 12
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323C 95rBA 1,5 DOHC 16V
ZonX napisał(a):nie da się podłączyć kompa/ tak mi powiedzieli w serwisie.
Okłamali cię. Da się, tylko po co? Lepiej/taniej/szybciej sprawdzić sobie samemu pod domem. Na stronie i forum znajdziesz jak to się robi.
Spanie w nocy jest dla mięczaków.
- Od: 5 lut 2007, 00:37
- Posty: 763
- Skąd: Gdańsk
kukiz22 napisał(a):Ja mam zagazowaną mazdę II gen. Mimo braku tej rury łączącej filtr z rezonatorem spalanie mam w granicach 8,5 do 10 l/100km, czyli ZonX masz prawdopodobnie źle wyregulowany gaz.
potwierdzam,nie mam rury,nie wiem czy miałem nawet wogóle przed zagazowaniem,ale spalanie i osiągi są ok
- Od: 10 maja 2008, 15:51
- Posty: 243
- Skąd: Siedlce
- Auto: Golf IV 2.3 V5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości