ZIELONA GÓRA – spotkania regionalne
Troll że tak przysłodze pokrywki w macie miodzio szkoda że kolektor był polerowany przed wściekłą czerwienią , jedzie miło . A wiem co u mnie jest problemem 
- Od: 19 wrz 2007, 23:01
- Posty: 259
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda Xedos 6 CA/KF
Polerowany był tylko niewielki fragment kolektora, więc to nie o to chodzi. Problem w tym, że ta farba się okropnie świeci... a tego w planie nie miałem
Jak bym miał teraz wybierać to bym kolektor pomalował czerwonym matem albo niebieskim matem. Błyszczące kolory do silnika nie pasują
Jarku, a u ciebie co było nie tak, że nie jechała tak jak powinna?
Jarku, a u ciebie co było nie tak, że nie jechała tak jak powinna?
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Troll Bagienny napisał(a):Jarku, a u ciebie co było nie tak, że nie jechała tak jak powinna?
ostatnio jak jechaliśmy razem i szły w miarę równo ,to byl czas przed hmm dłubnieciem kata i wymianą końcowego , dzisiaj jak się w końcu po nockach wyspałem to wpadło mi do głowy . wniosek tak czy inaczej czeka mnie gmeranie przy wydechu
- Od: 19 wrz 2007, 23:01
- Posty: 259
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda Xedos 6 CA/KF
Ja również ię ciesze że spocik sią udał...Troll miałem obawy czy uda mi się złamać Twoją Madzię ale po wyrównanej walce dałem radę...Super było
Było:
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
- Od: 15 wrz 2008, 17:57
- Posty: 148
- Skąd: Sulechów
- Auto: Była Mazda Mx-6 2.5 V6 4WS
yarek to rob to sie znów przejdziemy
NIdhogg86 Kl jedzie cie jak powinna , choc tak duzo mojemu 1.6 nie odszedłeś
NIdhogg86 Kl jedzie cie jak powinna , choc tak duzo mojemu 1.6 nie odszedłeś
-
Pyton162
Pyton162 w sumie różnicy nie było znacznej ale trochę zaspałem na starcie.A Madzia narazie jeszcze jeżdzi i mam nadzieję że będzie ze mną jeszcze choć zastanawiam się czasami nad rozwodem (czyt. sprzedażą)
Było:
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
- Od: 15 wrz 2008, 17:57
- Posty: 148
- Skąd: Sulechów
- Auto: Była Mazda Mx-6 2.5 V6 4WS
Panowie slyszeliscie cos na temat warszatu samochodowego "zrob to sam"
jak tak to sie wypowiedzcie!!
a tak po za tym to w co byscie zrobili na moim miecju
A) kupili amorki i sprezyny
B) kupili tlumik przelotowy
C) kupili Fele
D) kupili naglosnienie
taka mala ankieta:D:D:D
a tak po za tym to w co byscie zrobili na moim miecju
A) kupili amorki i sprezyny
B) kupili tlumik przelotowy
C) kupili Fele
D) kupili naglosnienie
- Od: 9 cze 2008, 22:17
- Posty: 150
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 323F v16 1,5
A) tak, ale dopiero po kupieniu felg
B) urwie ci łeb od basu, chyba że kupisz dedykowany ultera ale to troche kosztuje
C) jak najbardziej
D) ja bym nie kupował, ale mnie car audio zupełnie nie interesuje
Tu jest porównanie 2.5V6 do 1.8V6 (zakładając, że oba zdrowe) przy w miarę podobnych masach więc raczej nie mam szans
Ale gratuluję autka bo zdrowych KL-ek jest coraz mniej 
B) urwie ci łeb od basu, chyba że kupisz dedykowany ultera ale to troche kosztuje
C) jak najbardziej

D) ja bym nie kupował, ale mnie car audio zupełnie nie interesuje
NIdhogg86 napisał(a):Troll miałem obawy czy uda mi się złamać Twoją Madzię ale po wyrównanej walce dałem radę
Tu jest porównanie 2.5V6 do 1.8V6 (zakładając, że oba zdrowe) przy w miarę podobnych masach więc raczej nie mam szans
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
no a taki przelotowy dedykowany ile moze kosztowac:D tak zeby bulgotalo jak u ciebie:D:D he he felo to kurcze chyba naprawde kupie na wiosne wiec teraz ta opcja odpada a car audia mnie interesuje bo lubie miec czysty dzwiek ale ze mam tylko 1200 wiec musze wybrac jedno potem bede mial wiecej
Panowie rozpedzilem madzie do ponad 4K i zaczelo szarpac mi ja co to moze byc
nastepny problem to to ze jak jest odpalona to nagle wydobywa sie taki dziwny dzwiek ni to z silnika ni to z podwozia cos jakby metal o metal obijal (mam rozne przypuszczenia jedne to to ze to moze tlumik a drugie to takie ze pierscienie)
z gory thx za pomoc
Panowie rozpedzilem madzie do ponad 4K i zaczelo szarpac mi ja co to moze byc
nastepny problem to to ze jak jest odpalona to nagle wydobywa sie taki dziwny dzwiek ni to z silnika ni to z podwozia cos jakby metal o metal obijal (mam rozne przypuszczenia jedne to to ze to moze tlumik a drugie to takie ze pierscienie)
z gory thx za pomoc
- Od: 9 cze 2008, 22:17
- Posty: 150
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 323F v16 1,5
Taki jak u mnie to rury robione za zamówienie 2.5", wywalenie kata, wywalenie środkowego, kupienie końcowego przelotowego (u ciebie jest jeszcze pre-kat). Osobiście nie polecam – urywa łeb w trasie. Jak bym miał teraz robić coś z dźwiękiem to bym zostawił standardowy układ (albo zmienił tylko koncowy tłumik) + profesjonalnie założony stożek z odizolowaniem od silnika i dolotem zimnego powietrza.
AND1 następnym razem na spotkaniu przypomnij mi to ci pokażę jak bardzo łatwo, bez jakiejkolwiek ingerencji w silnik podnieść minimalnie moc i trochę zmienić dźwięk
Przetestowane przez Artiksa i działa pięknie, tylko podnosi poziom hałasu
Albo odezwij się na gg to spróbuję ci to jakoś wytłumaczyć... Aha, koszt takiego "tuningu" to jakieś 10zł 
AND1 następnym razem na spotkaniu przypomnij mi to ci pokażę jak bardzo łatwo, bez jakiejkolwiek ingerencji w silnik podnieść minimalnie moc i trochę zmienić dźwięk

- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
a ja znowu pomylilem daty myslalem ze zlot jest w tym tyg:| nie dobrze ;/ a jak na zlocie sie spisaly te nissany?
- Od: 28 wrz 2005, 22:48
- Posty: 29
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: MAZDA MX6 V6
(164PS aktualne)
Zyla napisał(a):a jak na zlocie sie spisaly te nissany?
Na nissany nie było chętnych więc staneły ze sobą...A ja pózniej jeszcze z czarnym się przejechałem ale przegrałem...
Było:
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
- Od: 15 wrz 2008, 17:57
- Posty: 148
- Skąd: Sulechów
- Auto: Była Mazda Mx-6 2.5 V6 4WS
AND1 Jak chcesz to na nastepnym spotkaniu przejedziemy się kawałek to może będe wiedział co to stuka, jeśli nie ja to ktoś z chłopaków rozwiąże Twój problem...Przyczyn może być kilka...
Było:
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
- Od: 15 wrz 2008, 17:57
- Posty: 148
- Skąd: Sulechów
- Auto: Była Mazda Mx-6 2.5 V6 4WS
Ja bym z miłą chęcia coś tu opowiedział, o kole, obwodzie koła i liczbie PI
Jak powszechnie wiadomo, obwód koła to 2Pi*R, liczba Pi to trzy z hakiem, no i własnie ten hak Ci tak stuka
A na serio, kopsnij się na stacje diagnostyczną i za dyszke Ci przetrzepią zawieszenie, dowiesz się na czym stoisz (czy tam jedziesz)
.
Jak powszechnie wiadomo, obwód koła to 2Pi*R, liczba Pi to trzy z hakiem, no i własnie ten hak Ci tak stuka
A na serio, kopsnij się na stacje diagnostyczną i za dyszke Ci przetrzepią zawieszenie, dowiesz się na czym stoisz (czy tam jedziesz)
- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
AND1albo tak jak mówi NIdhogg86 albo to co ci mówiłem już wiele razy... poszukaj na forum, bo o stukaniu w zawieszeniu jest chyba najwięcej tematów. Nie, przepraszam, najwięcej jest o spalaniu oleju w Z5
P.S. Ja stawiam, że to łącznik stabilizatora

P.S. Ja stawiam, że to łącznik stabilizatora
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Ale jak był źle zamontowany to mogło mu się znowu zemrzeć
Kolega w civice, cośtam jakieś tuleje montował, nówki a po dwóch miechach się wytłukły, okazało się ze montował na podniesionym samochodzie, a nie opuszczonym. Nie wiem, nie znam sie, mi też coś tam tłucze, ale samochodu nie ściąga, nie rzuca, czekam aż się wybije i odpicuje na glanc
W 90% przypadków, nie tłucze element zawieszenia ale jakiś detal w środku, klucz od kół w bagażniku albo coś równie dziwnego
Polecam najpierwiej to sprawdzic.
Kolega w civice, cośtam jakieś tuleje montował, nówki a po dwóch miechach się wytłukły, okazało się ze montował na podniesionym samochodzie, a nie opuszczonym. Nie wiem, nie znam sie, mi też coś tam tłucze, ale samochodu nie ściąga, nie rzuca, czekam aż się wybije i odpicuje na glanc
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
W 90% przypadków, nie tłucze element zawieszenia ale jakiś detal w środku, klucz od kół w bagażniku albo coś równie dziwnego
- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
Oj chyba przesadziłeś z tymi procentami 

- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Troll Bagienny napisał(a):Oj chyba przesadziłeś z tymi procentami łoł
WŁAŚNIE
AND1 napisał(a):lacznik zmienialem jakies 4 miesiace temu wiec nie da rady!
słuchaj nie ma znaczenia ja zmieniałem 1,5 miecha temu i już wytłuczone ale u mnie to inna bajka za dużo ręcznego i leśnych szybkich duktów i 90tek
- Od: 19 wrz 2007, 23:01
- Posty: 259
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda Xedos 6 CA/KF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd