ZIELONA GÓRA – spotkania regionalne

Zloty, spoty i spociki. Dział przeznaczony do planowania i przeprowadzania spotkań naszej społeczności.

Postprzez Yarick » 14 paź 2008, 17:38

Troll że tak przysłodze pokrywki w macie miodzio szkoda że kolektor był polerowany przed wściekłą czerwienią , jedzie miło . A wiem co u mnie jest problemem :P
CHOPAK BEDZIE :D Franio już jest ;P
Xed [sprzedany]
G-tech 8,17- 8,36 ;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2007, 23:01
Posty: 259
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda Xedos 6 CA/KF

Postprzez Troll Bagienny » 14 paź 2008, 17:59

Polerowany był tylko niewielki fragment kolektora, więc to nie o to chodzi. Problem w tym, że ta farba się okropnie świeci... a tego w planie nie miałem :( Jak bym miał teraz wybierać to bym kolektor pomalował czerwonym matem albo niebieskim matem. Błyszczące kolory do silnika nie pasują :(

Jarku, a u ciebie co było nie tak, że nie jechała tak jak powinna? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Yarick » 14 paź 2008, 19:07

Troll Bagienny napisał(a):Jarku, a u ciebie co było nie tak, że nie jechała tak jak powinna?

ostatnio jak jechaliśmy razem i szły w miarę równo ,to byl czas przed hmm dłubnieciem kata i wymianą końcowego , dzisiaj jak się w końcu po nockach wyspałem to wpadło mi do głowy . wniosek tak czy inaczej czeka mnie gmeranie przy wydechu :|
CHOPAK BEDZIE :D Franio już jest ;P
Xed [sprzedany]
G-tech 8,17- 8,36 ;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2007, 23:01
Posty: 259
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda Xedos 6 CA/KF

Postprzez NIdhogg86 » 14 paź 2008, 20:03

Ja również ię ciesze że spocik sią udał...Troll miałem obawy czy uda mi się złamać Twoją Madzię ale po wyrównanej walce dałem radę...Super było
Było:
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 17:57
Posty: 148
Skąd: Sulechów
Auto: Była Mazda Mx-6 2.5 V6 4WS

Postprzez Pyton162 » 14 paź 2008, 20:47

yarek to rob to sie znów przejdziemy :D
NIdhogg86 Kl jedzie cie jak powinna , choc tak duzo mojemu 1.6 nie odszedłeś :D
Pyton162
 

Postprzez NIdhogg86 » 14 paź 2008, 20:52

Pyton162 w sumie różnicy nie było znacznej ale trochę zaspałem na starcie.A Madzia narazie jeszcze jeżdzi i mam nadzieję że będzie ze mną jeszcze choć zastanawiam się czasami nad rozwodem (czyt. sprzedażą)
Było:
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 17:57
Posty: 148
Skąd: Sulechów
Auto: Była Mazda Mx-6 2.5 V6 4WS

Postprzez AND1 » 14 paź 2008, 23:17

Panowie slyszeliscie cos na temat warszatu samochodowego "zrob to sam" ?? jak tak to sie wypowiedzcie!!


a tak po za tym to w co byscie zrobili na moim miecju

A) kupili amorki i sprezyny
B) kupili tlumik przelotowy
C) kupili Fele
D) kupili naglosnienie

?? taka mala ankieta:D:D:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 22:17
Posty: 150
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323F v16 1,5

Postprzez Troll Bagienny » 14 paź 2008, 23:24

A) tak, ale dopiero po kupieniu felg
B) urwie ci łeb od basu, chyba że kupisz dedykowany ultera ale to troche kosztuje
C) jak najbardziej <spoko>
D) ja bym nie kupował, ale mnie car audio zupełnie nie interesuje :P

NIdhogg86 napisał(a):Troll miałem obawy czy uda mi się złamać Twoją Madzię ale po wyrównanej walce dałem radę

Tu jest porównanie 2.5V6 do 1.8V6 (zakładając, że oba zdrowe) przy w miarę podobnych masach więc raczej nie mam szans ;) Ale gratuluję autka bo zdrowych KL-ek jest coraz mniej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez AND1 » 16 paź 2008, 12:11

no a taki przelotowy dedykowany ile moze kosztowac:D tak zeby bulgotalo jak u ciebie:D:D he he felo to kurcze chyba naprawde kupie na wiosne wiec teraz ta opcja odpada a car audia mnie interesuje bo lubie miec czysty dzwiek ale ze mam tylko 1200 wiec musze wybrac jedno potem bede mial wiecej :D


Panowie rozpedzilem madzie do ponad 4K i zaczelo szarpac mi ja co to moze byc
nastepny problem to to ze jak jest odpalona to nagle wydobywa sie taki dziwny dzwiek ni to z silnika ni to z podwozia cos jakby metal o metal obijal (mam rozne przypuszczenia jedne to to ze to moze tlumik a drugie to takie ze pierscienie)


z gory thx za pomoc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 22:17
Posty: 150
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323F v16 1,5

Postprzez Troll Bagienny » 16 paź 2008, 12:24

Taki jak u mnie to rury robione za zamówienie 2.5", wywalenie kata, wywalenie środkowego, kupienie końcowego przelotowego (u ciebie jest jeszcze pre-kat). Osobiście nie polecam – urywa łeb w trasie. Jak bym miał teraz robić coś z dźwiękiem to bym zostawił standardowy układ (albo zmienił tylko koncowy tłumik) + profesjonalnie założony stożek z odizolowaniem od silnika i dolotem zimnego powietrza.

AND1 następnym razem na spotkaniu przypomnij mi to ci pokażę jak bardzo łatwo, bez jakiejkolwiek ingerencji w silnik podnieść minimalnie moc i trochę zmienić dźwięk :D Przetestowane przez Artiksa i działa pięknie, tylko podnosi poziom hałasu :) Albo odezwij się na gg to spróbuję ci to jakoś wytłumaczyć... Aha, koszt takiego "tuningu" to jakieś 10zł <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Zyla » 16 paź 2008, 13:40

a ja znowu pomylilem daty myslalem ze zlot jest w tym tyg:| nie dobrze ;/ a jak na zlocie sie spisaly te nissany?
http://www.ztpnet.pl/~zyla//oczyszczalnie/index.php

Mile widziane odwiedziny na stronce
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 22:48
Posty: 29
Skąd: Zielona Góra
Auto: MAZDA MX6 V6
(164PS aktualne)

Postprzez NIdhogg86 » 16 paź 2008, 21:03

Zyla napisał(a):a jak na zlocie sie spisaly te nissany?

Na nissany nie było chętnych więc staneły ze sobą...A ja pózniej jeszcze z czarnym się przejechałem ale przegrałem...
Było:
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 17:57
Posty: 148
Skąd: Sulechów
Auto: Była Mazda Mx-6 2.5 V6 4WS

Postprzez AND1 » 18 paź 2008, 08:21

czym moze byc spowodowane dziwne stukanie (jakby metal o metal) z podwozia (raczej nie z pod maski ale nie jestem w 100% pewny)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 22:17
Posty: 150
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323F v16 1,5

Postprzez NIdhogg86 » 18 paź 2008, 12:34

AND1 Jak chcesz to na nastepnym spotkaniu przejedziemy się kawałek to może będe wiedział co to stuka, jeśli nie ja to ktoś z chłopaków rozwiąże Twój problem...Przyczyn może być kilka...
Było:
Astra 1.4 60 KM
323F 1.6 16V 90 KM
Escort 1.8 Xr3i 130 KM
MX-6 2.5 V6 164 KM...
Został nadal Xr3i
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 17:57
Posty: 148
Skąd: Sulechów
Auto: Była Mazda Mx-6 2.5 V6 4WS

Postprzez ogurrek » 18 paź 2008, 12:47

Ja bym z miłą chęcia coś tu opowiedział, o kole, obwodzie koła i liczbie PI :P

Jak powszechnie wiadomo, obwód koła to 2Pi*R, liczba Pi to trzy z hakiem, no i własnie ten hak Ci tak stuka :)

A na serio, kopsnij się na stacje diagnostyczną i za dyszke Ci przetrzepią zawieszenie, dowiesz się na czym stoisz (czy tam jedziesz) :D.
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez Troll Bagienny » 18 paź 2008, 12:48

AND1albo tak jak mówi NIdhogg86 albo to co ci mówiłem już wiele razy... poszukaj na forum, bo o stukaniu w zawieszeniu jest chyba najwięcej tematów. Nie, przepraszam, najwięcej jest o spalaniu oleju w Z5 <lol> ;)

P.S. Ja stawiam, że to łącznik stabilizatora :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez AND1 » 18 paź 2008, 18:21

ha ha i przegrales lacznik zmienialem jakies 4 miesiace temu wiec nie da rady!!!:"D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 22:17
Posty: 150
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323F v16 1,5

Postprzez ogurrek » 18 paź 2008, 18:47

Ale jak był źle zamontowany to mogło mu się znowu zemrzeć ;)
Kolega w civice, cośtam jakieś tuleje montował, nówki a po dwóch miechach się wytłukły, okazało się ze montował na podniesionym samochodzie, a nie opuszczonym. Nie wiem, nie znam sie, mi też coś tam tłucze, ale samochodu nie ściąga, nie rzuca, czekam aż się wybije i odpicuje na glanc :]

W 90% przypadków, nie tłucze element zawieszenia ale jakiś detal w środku, klucz od kół w bagażniku albo coś równie dziwnego ;P Polecam najpierwiej to sprawdzic.
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez Troll Bagienny » 18 paź 2008, 19:11

Oj chyba przesadziłeś z tymi procentami <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Yarick » 18 paź 2008, 20:22

Troll Bagienny napisał(a):Oj chyba przesadziłeś z tymi procentami łoł

WŁAŚNIE
AND1 napisał(a):lacznik zmienialem jakies 4 miesiace temu wiec nie da rady!

słuchaj nie ma znaczenia ja zmieniałem 1,5 miecha temu i już wytłuczone ale u mnie to inna bajka za dużo ręcznego i leśnych szybkich duktów i 90tek :D wszystko zależy kto jak po jakich i jak często drogach jeździ podjedź tak jak chłopaki mówili na szrpaki powinno wyjść co to jest ale nie ździw się jak nie wyjdzie bynajmniej do momentu jak nie będziesz wiedział co to to radzę nie przeginaj w zakrętach szczególnie mokrych bo możesz się zdziwić jak cię bokiem postawi . Pozdróófka
CHOPAK BEDZIE :D Franio już jest ;P
Xed [sprzedany]
G-tech 8,17- 8,36 ;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2007, 23:01
Posty: 259
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda Xedos 6 CA/KF

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd