Wymiana płynu wspomagania – pytania, problemy.
Witam mój problem polega na tym, że chcę wymienić płyn wspomagania ale wiem że samo spuszczenie ze zbiorniczkanic nie da więc co mam zrobić od samego początku
proszę o wskazówki dotyczące wymiany z góry dzięki
proszę o wskazówki dotyczące wymiany z góry dzięki
- Od: 1 cze 2010, 19:11
- Posty: 50
- Skąd: ZWOLEŃ
- Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT
- Od: 30 sty 2005, 12:07
- Posty: 1016
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)
chudy dobrze napisał można sobie zepsuć pompe albo cos zacznie nie domagać znam taki przypadek nadgorliwości z wymianą płynu pierwsze dwa tygodnie ok a później ciezko kiera zaczeła działać, pompa siadła
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
powiem tak wydaje mi się że moja kierownica zbyt ciężko chodzi w porównaniu do innych aut i dlatego pytam czy wymiana płynu by pomogła
- Od: 1 cze 2010, 19:11
- Posty: 50
- Skąd: ZWOLEŃ
- Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT
maliniak112 napisał(a):moja kierownica zbyt ciężko chodzi w porównaniu do innych aut
wątpie,zeby to byla wina plynu.Raczej stawiam na pompe lub ew.maglownice.A moze gorne mocowania amorkow w kolumnie McPersona sa zatarte??Jak stoisz na postoju i krecisz kierownica to nic nie stuka??
-
waldii
knu a stuka na odpalonym silniku? Na zgaszonym każda maglownica może stukać. Na odpalonym nie powinna.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Nie masz czego. To normalne.knu napisał(a):mam sie obawiac??
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hmm, czyli nieszerokie. Pytam, bo przy np 225 kierownica chodzi zdecydowanie ciężej.
Z jakimi autami porównujesz? Sprawdzałeś jak chodzi w innej GE? Bo być może tylko wydaje Ci się, że jest ciężko.
Podnieś cały przód w górę i sprawdź, czy na wył. silniku też kręci się ciężko.
Z jakimi autami porównujesz? Sprawdzałeś jak chodzi w innej GE? Bo być może tylko wydaje Ci się, że jest ciężko.
Podnieś cały przód w górę i sprawdź, czy na wył. silniku też kręci się ciężko.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
witam porównuje np. do laguny rok 1996 tam to naprawdę lekko dział a jeżeli chodzi o stuki to są ale takie delikatne ale to już jest od początku kiedy ją kupilem to jest takie wrażenie jak by tak przy skręcaniu było trrrrrrrr plastik o plastik nie wiem jak to opisać
- Od: 1 cze 2010, 19:11
- Posty: 50
- Skąd: ZWOLEŃ
- Auto: MAZDA 626 2,0 16V
1996r. Pb + LPG AG COMPACT
maliniak112 przesmaruj łożyska kolumn Mcphersona.
Jakie opony ma ta Laguna?
Jakie opony ma ta Laguna?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
maliniak112 napisał(a):porównuje np. do laguny rok 1996 tam to naprawdę lekko dział
To nie masz co porównywać – laguna to auto dla kobiet więc sie tym nie sugeruj – zupełnie inaczej dobrana siła wspomagania. W lagunie kręci się lżej niż w mazdach ale przy tym słabiej "czuje się drogę"
- Od: 30 sty 2005, 12:07
- Posty: 1016
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)
Przypne sie do tematu. Od kiedy posiadam Mazde, lozyska na mcphersonach daja o sobie znac na postoju i przy powolnej jezdzie, lecz pisza tu i tam, ze mozna z tym zyc. No i tak sobie jezdzilem jezdzilem, az doszlo do tego, ze na postoju prawie w ogole nie dziala wspomaganie kierownicy, podczas jazdy jest ok, dopoki nie zaczne zwalniac/hamowac w zakrecie, kierownica wtedy stawia ogromny opor – lozyska na kolumnach czy obstawiacie cos innego?
PS
Pompe wymienialem, jest tak samo.
PS
Pompe wymienialem, jest tak samo.
Ostatnio edytowano 3 cze 2015, 16:15 przez y, łącznie edytowano 1 raz
odgrzewam kotleta – potrzebuję info nt. oleju do wspomagania do BF-ki.
wyczytałem w manualu, że stosuje się olej do skrzyń fordowskich z lat 70-80 ATF type F, spełniający normę ESW-M2C33-F.
poczytałem trochę na stronkach hamerykańskich, ale w sumie nikt konkretnie nie odpowiada na pytanie czy można stosować inny olej zamiast type F, a jeżeli tak to jaki (kupiłbym ATF type F, ale jest nie do dostania praktycznie).
teoretycznie w przypadku pompy wspomagania typ oleju nie ma az takiego znaczenia jak w przypadku oleju do skrzyni automatycznej, ale nie chciałbym sztucznie skracać żywotu pompy tylko dlatego, że nie chciało mi się dobrze poszukać – stąd moje pytanie.
pozdr.
edit: dopiero teraz widzę, że temat w dziale 626/mx-6/xedos (uzywałem "szukaj") – jeżeli któremuś z modów to przeszkadza to proszę usunąć – zdubluję w dziale 323.
wyczytałem w manualu, że stosuje się olej do skrzyń fordowskich z lat 70-80 ATF type F, spełniający normę ESW-M2C33-F.
poczytałem trochę na stronkach hamerykańskich, ale w sumie nikt konkretnie nie odpowiada na pytanie czy można stosować inny olej zamiast type F, a jeżeli tak to jaki (kupiłbym ATF type F, ale jest nie do dostania praktycznie).
teoretycznie w przypadku pompy wspomagania typ oleju nie ma az takiego znaczenia jak w przypadku oleju do skrzyni automatycznej, ale nie chciałbym sztucznie skracać żywotu pompy tylko dlatego, że nie chciało mi się dobrze poszukać – stąd moje pytanie.
pozdr.
edit: dopiero teraz widzę, że temat w dziale 626/mx-6/xedos (uzywałem "szukaj") – jeżeli któremuś z modów to przeszkadza to proszę usunąć – zdubluję w dziale 323.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Zaraz tam nie do kupienia. nie ty jeden potrzebujesz ATF type F http://www.anpolpw.pl/quaker_state_stro ... _przek.htm
Któryś tam od góry
Któryś tam od góry
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6