Odkad mam DITD z silnikiem RF4 ogladam inne, a ze ostatnio w Lodzi jest ich wysyp to obserwuje je w akcji (zwalniam, daje sie wyprzedzic i obserwuje rure wydechowa) obsesja :–).
Zastanawia mnie jedno, wszystkie strasznie kopca (jak stare kutery) podczas ruszania, ze swiatel czy to jest przypadlosc i urok tego modelu?? Chyba nie, ale widze, ze ludzie nie zwracaja na to uwagi i depcza i wtedy to jest zaslona dymna ...
Kolega ma 626 z 1998 z pierwszym DITD (RF2) i u niego tego efektu nie widac a przejechane ma ponad 200kkm (pierwszy i jedyny wlascicel)?
Czy macie takie same spostrzezenia?
M.
Czarny dym z rury 323F vs. 626
Strona 1 z 1
Nie jezdze za rurami wydechowymi nie mam takiego zboczenia jak ty ....
ale ja nie widze aby w
W-wie jak ruszaja DiTD badz TDVI to ze im sie kopci z rury jakos strasznie.

W-wie jak ruszaja DiTD badz TDVI to ze im sie kopci z rury jakos strasznie.
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
witam.powiem ci tyle polski diesel jest do pupy.jezdze ditd 98 r 626.w irlandii zero dymu .krotko za granicami polski na zachod nie zobaczysz dymu.bylem w polsce [dramat}tankowalem na orlenie bio paver. lgiiczy jakies tam gowno.czarny dym za mna.zatankowalem w belgii czysto.
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
no moja też dymi:) zwlaszcza jak jej depne powyzej 2500:) bardzo dobrze to widac w nocy w swietle reflektorow auta jadacego za mna:) auto ma 140kkm jezdzi na syntetyku tankuje na shellu.
przestalem sie tym martwic bo wazne co jest przede mna a nie za mna:)
Po za granicami RP nie zauwazylem az takiego kopcenia, takze chyba paliwo:(
przestalem sie tym martwic bo wazne co jest przede mna a nie za mna:)
Po za granicami RP nie zauwazylem az takiego kopcenia, takze chyba paliwo:(
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć
!!

- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
a moze EGR'y siadaja
??
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć
!!

- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
EGR'y to jedno a płucka (IC) to drugie.
W kraju wszelkie diesle kopcą. RF2A trochę może mniej kopcić ze względu na inne sterowanie turbiną. Ale to niekoniecznie musi być reguła. Najwięcej zależy od kierownika.
W kraju wszelkie diesle kopcą. RF2A trochę może mniej kopcić ze względu na inne sterowanie turbiną. Ale to niekoniecznie musi być reguła. Najwięcej zależy od kierownika.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
na z powyższego to ja mam wymienione filtry i zalanego Forte specyfika, dolotu i czyszczenia IC jeszcze nie planowałem. Riki smigłl moja magdaleną i stwierdzłl że nie zamulona:) no i jakoś nadzwyczajnie nie kopci:)
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć
!!

- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
MarekW napisał(a):Odkad mam DITD z silnikiem RF4 ogladam inne, a ze ostatnio w Lodzi jest ich wysyp to obserwuje je w akcji (zwalniam, daje sie wyprzedzic i obserwuje rure wydechowa) obsesja :–).
Zastanawia mnie jedno, wszystkie strasznie kopca (jak stare kutery) podczas ruszania, ze swiatel czy to jest przypadlosc i urok tego modelu?? Chyba nie, ale widze, ze ludzie nie zwracaja na to uwagi i depcza i wtedy to jest zaslona dymna ...
Kolega ma 626 z 1998 z pierwszym DITD (RF2) i u niego tego efektu nie widac a przejechane ma ponad 200kkm (pierwszy i jedyny wlascicel)?
Czy macie takie same spostrzezenia?
M.
umnie ne ma tego , ne bywo do momentu kedy zmenonoi mi pasek.
i mam zaphane wstryskiwacze.
-
MACHO_AL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości