Czarny dym z rury 323F vs. 626

Postprzez MarekW » 4 paź 2008, 21:12

Odkad mam DITD z silnikiem RF4 ogladam inne, a ze ostatnio w Lodzi jest ich wysyp to obserwuje je w akcji (zwalniam, daje sie wyprzedzic i obserwuje rure wydechowa) obsesja :–).

Zastanawia mnie jedno, wszystkie strasznie kopca (jak stare kutery) podczas ruszania, ze swiatel czy to jest przypadlosc i urok tego modelu?? Chyba nie, ale widze, ze ludzie nie zwracaja na to uwagi i depcza i wtedy to jest zaslona dymna ...

Kolega ma 626 z 1998 z pierwszym DITD (RF2) i u niego tego efektu nie widac a przejechane ma ponad 200kkm (pierwszy i jedyny wlascicel)?

Czy macie takie same spostrzezenia?

M.
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 4 paź 2008, 21:58

Nie jezdze za rurami wydechowymi nie mam takiego zboczenia jak ty .... <lol> ale ja nie widze aby w
W-wie jak ruszaja DiTD badz TDVI to ze im sie kopci z rury jakos strasznie.
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez thomass » 4 paź 2008, 23:37

witam.powiem ci tyle polski diesel jest do pupy.jezdze ditd 98 r 626.w irlandii zero dymu .krotko za granicami polski na zachod nie zobaczysz dymu.bylem w polsce [dramat}tankowalem na orlenie bio paver. lgiiczy jakies tam gowno.czarny dym za mna.zatankowalem w belgii czysto.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez MarekW » 5 paź 2008, 10:30

Czyli zalezy to od paliwa? albo od uszkodzonych DITD sprowadzanych z zagranicy.
Temat moze isc do kosza ...
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez freshbratek » 5 paź 2008, 14:52

no moja też dymi:) zwlaszcza jak jej depne powyzej 2500:) bardzo dobrze to widac w nocy w swietle reflektorow auta jadacego za mna:) auto ma 140kkm jezdzi na syntetyku tankuje na shellu.
przestalem sie tym martwic bo wazne co jest przede mna a nie za mna:)
Po za granicami RP nie zauwazylem az takiego kopcenia, takze chyba paliwo:(
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez thomass » 5 paź 2008, 19:15

uszkodzone ditd to prawda kazda cos ma.przewaga pompy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez freshbratek » 5 paź 2008, 20:01

a moze EGR'y siadaja ????
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez xANDy » 5 paź 2008, 21:05

EGR'y to jedno a płucka (IC) to drugie.

W kraju wszelkie diesle kopcą. RF2A trochę może mniej kopcić ze względu na inne sterowanie turbiną. Ale to niekoniecznie musi być reguła. Najwięcej zależy od kierownika.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez MarekW » 6 paź 2008, 10:21

Fakt moze jak juz DITD ma 100kkm przejechane i nie zna sie historii to powinno sie przeczyscic IC, odlot, wymienic filtry, zalac FORTE .... i w droge.
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez freshbratek » 6 paź 2008, 12:16

na z powyższego to ja mam wymienione filtry i zalanego Forte specyfika, dolotu i czyszczenia IC jeszcze nie planowałem. Riki smigłl moja magdaleną i stwierdzłl że nie zamulona:) no i jakoś nadzwyczajnie nie kopci:)
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez MACHO_AL » 6 paź 2008, 16:10

MarekW napisał(a):Odkad mam DITD z silnikiem RF4 ogladam inne, a ze ostatnio w Lodzi jest ich wysyp to obserwuje je w akcji (zwalniam, daje sie wyprzedzic i obserwuje rure wydechowa) obsesja :–).

Zastanawia mnie jedno, wszystkie strasznie kopca (jak stare kutery) podczas ruszania, ze swiatel czy to jest przypadlosc i urok tego modelu?? Chyba nie, ale widze, ze ludzie nie zwracaja na to uwagi i depcza i wtedy to jest zaslona dymna ...

Kolega ma 626 z 1998 z pierwszym DITD (RF2) i u niego tego efektu nie widac a przejechane ma ponad 200kkm (pierwszy i jedyny wlascicel)?

Czy macie takie same spostrzezenia?

M.


umnie ne ma tego , ne bywo do momentu kedy zmenonoi mi pasek.
i mam zaphane wstryskiwacze.
MACHO_AL
 

Postprzez Paweł Mo » 7 paź 2008, 09:26

Hmmm.. moja raczej nie kopci.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323