Kills on Road & Street

Postprzez yiabol » 1 paź 2008, 06:20

Lukasz_zdw napisał(a):Mimo to nasze V'ki radzą sobie tez z duzo wiekszymi silnikami innych marek zwłaszcza Niemieckich:P

Zapraszam do konfrontacji <lol>

Swoją drogą to nie róbcie z tej integry takiej rewelacji jechałem z taką i zanim się wkręciła na te 10 tys obr byłem juz przed nim <lol> (pewnie był zajechany i nie trzymał mocy i pewnie się nie scigał) <lol> mowa oczywiscie o tym starszym modelu.
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez Lukasz_zdw » 1 paź 2008, 10:40

yiabol napisał(a):Zapraszam do konfrontacji


Mowa tu o wolnossakach nie o autach z suszarami ;) Ale jak juz to pewnie z 1.8T w passacie bym sobie poradzil :P

PS: baty od Pawlaka32 chyba z 5 podejść, rolki z każdej predkości i za kazdym razem plecy. Do 160km/h mogl przede mnie zjechac :( Moze to wina opon bo mam ciut za male jadąc 120 Km/h nawigacja pokazuje 110 <jelen> Musze zalozyc takie jak powinny byc i wtedy sie okaze:D
Lukasz_zdw
 

Postprzez Grzyby » 1 paź 2008, 10:48

Lukasz_zdw napisał(a):Moze to wina opon

albo za rzadkiego powietrza <lol>


Lukasz_zdw napisał(a):jadąc 120 Km/h nawigacja pokazuje 110

słyszałeś o przekłamaniach liczników? Nigdy nie zaniżają – za to zawsze zawyżają.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Lukasz_zdw » 1 paź 2008, 10:58

Grzyby nie śmiej się bo skorzystalem z przelicznika opon i mam duze przekłamanie. Nawigacja dopuszcza do 3 – 4 km przekłamanie ale nie 10. Seryjnie powinienem miec opony 205/55/15 a mam 195/55/15. Zeby licznik pokazywał doklanie powinny byc 195/60/15. Wiec zbedne jest od razu wyśmiewanie się zanim pozna się sprawę. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 1 paź 2008, 12:02 przez Lukasz_zdw, łącznie edytowano 1 raz
Lukasz_zdw
 

Postprzez Grzyby » 1 paź 2008, 11:12

Lukasz_zdw napisał(a):Wiec zbedne jest od razu wyśmiewanie się zanim pozna się sprawę

a dla mnie pocieszne jest tłumaczenie przegranej (sporej jak wynika z Twojego poprzedniego postu) oponami :)

Lukasz_zdw napisał(a):Nawigacja dopuszcza do 3 – 4 km przekłamanie ale nie 10.

Ale masz na to jakieś wsparcie? Czy tylko o tym słyszałeś?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Lukasz_zdw » 1 paź 2008, 11:25

Grzyby napisał(a):Ale masz na to jakieś wsparcie? Czy tylko o tym słyszałeś?

Tak sie składa ze jestem kierowcą w pewnej firmie, jeżdzę busami do 3,5T i tam wlasnie kozystam ze swojej nawigacji. Okłamuje masymalnie 4 km. i nie wazne czy jade 50 czy 150 zawsze 4km jest roznicy.( sprawdzone na kilku autach). A oponami tlumacze ze wzgledu na to ze podczas sparingu z KANALEM na lotnisu jadąc wedlug mojego licznika 200 km KANAL dogonil mnie swoim xedosem i minął jakby jechal ze 220. Mowil ze mial wtedy cos kolo 190 km/h na liczniku. A przy rownoległum sprincie z Pawlakiem32 jest duza roznica bo ja wrzucam 3 bieg w polowie jego 2. Mozliwe tez jest to ze ma inne przełorzenia w skrzuni ( nie wiem czy KF i K8 mają taka samą skrzynie). Wczoraj zauwazylem ze wrzucajac 4 bieg czyli majac cos kolo 140 km/h on ciagnie jeszcze dlugo na 3 biegu.( jedziemy mniej wiecej rowną predkoscią, moze on delikanie szybciej) A jak wiadomo na 4 biegu auto juz nie idzie tak dobrze dzieki czmeu ucieka mi dosc sporo.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Grzyby » 1 paź 2008, 11:32

Lukasz_zdw napisał(a):kozystam ze swojej nawigacji. Okłamuje masymalnie 4 km

więc wg Ciebie wskazania prędkościomierza są prawidłowe a nawigacja oszukuje ??
Macki mi opadły w tym momencie ....

Załóż te właściwe opony i objedź tych z którymi przegrywasz :)
Tylko co będzie jak mimo to dalej będziesz z tyłu?
Trochę inne mam zdanie na ten temat ale niech tam. Nie chce mi się już pisać.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Lukasz_zdw » 1 paź 2008, 11:37

Grzyby napisał(a):więc wg Ciebie wskazania prędkościomierza są prawidłowe a nawigacja oszukuje

Szanowny kolego. Licznik okłamuje o te 4 km, nie nawigacja. O tym obaj dobrze wiemy. Ale wyjaśnie ci to bardziej obrazowo. Jadąc kazdym innym samochodem licznikowe 100 moja nawigacja pokazuje 96-97 km/h. Jadąc moim mx-3 licznikowe 100km/h ta sama nawigacja pokazuje 90-91km/h Dlatego tez chce zmienic opony a nie nawigację. Pozdrawiam.
Lukasz_zdw
 

Postprzez 8dyb8 » 1 paź 2008, 11:41

jak zmienisz opony to bedziesz mial gorszego buta, jedynie vmax sie zwiekszy, ale bucik gorszy :P wiec sie dobrze zastanow :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Jacek176 » 1 paź 2008, 11:51

Lukano napisał(a):
brii napisał(a):Sprawdź – zdziwisz się oczko

Jutro sprawdzę w katalogu wagę jednego i drugiego :)

MX-6 2.5 V6 jest o 60kg cięższy od MX-3 1.8 V6

yiabol napisał(a):Swoją drogą to nie róbcie z tej integry takiej rewelacji jechałem z taką i zanim się wkręciła na te 10 tys obr byłem juz przed nim <lol> (pewnie był zajechany i nie trzymał mocy i pewnie się nie scigał) <lol> mowa oczywiscie o tym starszym modelu.

A czy to napewno był Type R? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Grzyby » 1 paź 2008, 11:54

Lukasz_zdw napisał(a):Szanowny kolego. Licznik okłamuje o te 4 km, nie nawigacja. O tym obaj dobrze wiemy

Owszem – obydwaj o tym wiemy. Więc piszmy po polsku – składnie i logicznie :) A z tego co zacytowałem, wynikało że to navi oszukuje.

8dyb8 napisał(a):jak zmienisz opony to bedziesz mial gorszego buta, jedynie vmax sie zwiekszy, ale bucik gorszy :P wiec sie dobrze zastanow :D

dlatego właśnie czekam z niecierpliwością na efekty po zmianie opon :)

Kurcze, czy tak ciężko przyznać że jakieś auto jeździ lepiej, a nie wynajdywać wymówki?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Pit » 1 paź 2008, 12:06

ogurrek napisał(a):Wypuścili trochę pseudo sportowych modeli, no cóż...
Albo ta ich śmieszna RX8.... Deklarowane 250KM, potem 231KM, a w praktyce jeszcze mniej...

O RX-7 FD słyszał? ...pokaż mi proszę sportowy model Hondy inny niż NSX.

...Jeszcze raz proszę o trzymanie się tematu wątku, bo będą jaja.
Ostatnio edytowano 1 paź 2008, 12:08 przez Pit, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Lukasz_zdw » 1 paź 2008, 12:06

Grzyby napisał(a):Kurcze, czy tak ciężko przyznać że jakieś auto jeździ lepiej, a nie wynajdywać wymówki?

Ja nie szukam wymówki, wiem ze KF jeździ lepiej tylko mam zalozone zle opony i oszukuje mi licznik co tez przekłada sie na osiągi.

8dyb8 napisał(a):jak zmienisz opony to bedziesz mial gorszego buta

Teoretycznie tak powinno byc ale przy wiekszych predkosciach juz dziala to w drugą strone. Do setki faktycznie powinno byc lepiej ale powyzej juz niekoniecznie. I tak jest w tym przypadku do 100 jedziemy prawie rowno, masakra zaczyna sie od 120 w górę.

Dobra koniec tematu. Jak zmienie opony to poedziele się wrażeniami. Pozdrawiam
Lukasz_zdw
 

Postprzez DISItune » 1 paź 2008, 12:13

Lukasz_zdw napisał(a):Ja nie szukam wymówki, wiem ze KF jeździ lepiej tylko mam zalozone zle opony i oszukuje mi licznik co tez przekłada sie na osiągi.


zdecydowanie <zeby> patrzac na licznik wydaje Ci sie ze jest szybka <lol>

MSPANC ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Jacek176 » 1 paź 2008, 12:17

Piotruś napisał(a):
ogurrek napisał(a):Wypuścili trochę pseudo sportowych modeli, no cóż...
Albo ta ich śmieszna RX8.... Deklarowane 250KM, potem 231KM, a w praktyce jeszcze mniej...

O RX-7 FD słyszał? ...pokaż mi proszę sportowy model Hondy inny niż NSX.

Integra Type R? Najlepiej prowadzące się przednionapędowe auto na świecie (przynajmniej kilka lat temu).
S2000? Z silnikiem, który otrzymywał tytuł najlepszego silnika roku kilka lat z rzędu. Do tej pory chyba najwięcej koni z litra pojemności bez turbo w seryjnym aucie.
No i jeszcze kilka chyba by się znalazło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 1 paź 2008, 12:38

S2000 jest autem sportowym. ITR to auto pseudosportowe.
Mniejsze koło na osi napędzanej (obwód) skraca przełożenie (dlatego na ścierce w setupie drag będą 13") daje to lepsze przyspieszanie ale mniejszy v przy danych obrotach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez brii » 1 paź 2008, 13:27

Jacek176 napisał(a):MX-6 2.5 V6 jest o 60kg cięższy od MX-3 1.8 V6

Dokładnie – różnica prawie żadna – wystarczy, że MX-3 będzie miała olej na Full i pełny bak a MX-6 niepełny bak i już wagi są równe :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez piwo » 1 paź 2008, 13:56

z tym olejem to przesadziles kg w ta czy we wta.z paliwem racja.hehehe
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4896 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Jacek176 » 1 paź 2008, 14:15

piwo napisał(a):z tym olejem to przesadziles kg w ta czy we wta.z paliwem racja.hehehe

Znam takich co przed ustawką nie dość, że wyjmują wszystkie siedzenia oprócz kierowcy, koło zapasowe i wszystko z bagażnika, to jeszcze spuszczają benzyne z baku i płyn do spryskiwacza <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 1 paź 2008, 14:19

no ale chyba nie olej <lol>
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4896 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje