Kills on Road & Street

Postprzez Kryształ » 16 wrz 2008, 17:01

pawlak32 napisał(a):Oby z górki było na stacje benzynową bo nie wiem czy dojedziesz jak dalej bedzie butował <lol>

hehehe udalo sie dojechac na stacje:) hehe bo akurat podczas tej próby sie rezerwa dopiero wlaczyla

Gibsong napisał(a): bardzo chętnie zmierzę się z MX-3 dohc...

a ja z jakimś FSem
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez Jacek176 » 16 wrz 2008, 18:07

yiabol napisał(a):masz czego żałować bo ten silniczek (d16A8 seria 122 kucy) juz po wywaleniu kata ma 130 kucy i jest juz D16A9.

A czy to jest sprawdzone na hamowni?
Bo więskszość osób tak samo myśli o BP DOHC z katem (128KM) i bez kata (137KM).
A to jest nieprawda. Obecność kata w przypadku tych silników to chyba najmniejsza różnica pomiędzy tymi silnikami :)
Wywalenie kata w wersji 128KM wcela nie da 137KM :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 16 wrz 2008, 18:13

to jest straszne gawędziarstwo, sobie kupię, tylko to wystarczy zrobić i będę mieć pińcet koni. A mało kto tak naprawde robi bo sie nie chce części szukać, bo się śruba nie chciała odkręcić albo kasy brak.
KUPUJCIE i RÓBCIE, fotostory mile widziane, wykresy przed i po też.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pyton162 » 16 wrz 2008, 18:35

gibsong mx3 1.6 zarowno wersje 88km jak i 107 pojedziesz bez problemu swoja mazda nie mówiąc o sicerce
Pyton162
 

Postprzez yiabol » 16 wrz 2008, 19:06

Jacek176 napisał(a):A czy to jest sprawdzone na hamowni?
Bo więskszość osób tak samo myśli o BP DOHC z katem (128KM) i bez kata (137KM).
A to jest nieprawda. Obecność kata w przypadku tych silników to chyba najmniejsza różnica pomiędzy tymi silnikami :)




D16A8 DOHC PGM-FI, kat. 124KM Integra 88-91 US
D16A8 DOHC PGM-FI, kat. 124KM CRX 1.6i-16 ED9 88-91
D16A8E DOHC PGM-FI, kat. 124KM Concerto 4,5d 1.6i-16 90-94
D16A8E DOHC PGM-FI, kat. 124KM Rover 216, 416
D16A9 DOHC PGM-FI 131KM Civic 3d 1.6i-16 ED7 88-91 AT=D16Z4
D16A9 DOHC PGM-FI 131KM CRX 1.6i-16 ED9 88-91
D16A9E DOHC PGM-FI 131KM Concerto 4,5d 1.6i-16 90-92
D16A9E DOHC PGM-FI 131KM Rover 216, 416

Silniki Hondy to blizniacze konstrukcje. Wszystko pasuje Plug & Play :)
Ostatnio edytowano 16 wrz 2008, 19:48 przez yiabol, łącznie edytowano 1 raz
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez Jacek176 » 16 wrz 2008, 19:35

yiabol napisał(a):
Jacek176 napisał(a):
yiabol napisał(a):A czy to jest sprawdzone na hamowni?
Bo więskszość osób tak samo myśli o BP DOHC z katem (128KM) i bez kata (137KM).
A to jest nieprawda. Obecność kata w przypadku tych silników to chyba najmniejsza różnica pomiędzy tymi silnikami :)




D16A8 DOHC PGM-FI, kat. 124KM Integra 88-91 US
D16A8 DOHC PGM-FI, kat. 124KM CRX 1.6i-16 ED9 88-91
D16A8E DOHC PGM-FI, kat. 124KM Concerto 4,5d 1.6i-16 90-94
D16A8E DOHC PGM-FI, kat. 124KM Rover 216, 416
D16A9 DOHC PGM-FI 131KM Civic 3d 1.6i-16 ED7 88-91 AT=D16Z4
D16A9 DOHC PGM-FI 131KM CRX 1.6i-16 ED9 88-91
D16A9E DOHC PGM-FI 131KM Concerto 4,5d 1.6i-16 90-92
D16A9E DOHC PGM-FI 131KM Rover 216, 416

Silniki Hondy to blizniacze konstrukcje. Wszystko pasuje Plug & Play :)

Nie rozumiemey się. Silniki Mazdy BP DOHC to niby też bliźniacze konstrukcje.
Czy jesteś pewien, że różnica pomiędzy tymi dwoma to tylko katalizator? Bo ja bardzo wątpie aby sam katalizator powodował taką różnicę mocy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez brii » 16 wrz 2008, 19:51

Z tego co mi wiadomo to MX-5 ma kata i BP-DOHC 140KM :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Lukasz_zdw » 16 wrz 2008, 20:19

Gibsong napisał(a):z Passatem 130 KM TDI, wygrałem


Pewnie sie nie ścigal, albo kierownik nie mial pojecia jak jeździ sie dieslem i zmienial biegi przy 5k rpm ;)

Jest jeszcze jedna opcja, a mianowicie, bylo to zwykle TDI 90KM z naklejką z marketu za 3 zł majacą w napisie DI czerwone :D
Lukasz_zdw
 

Postprzez check » 16 wrz 2008, 20:27

Lukasz_zdw napisał(a):Pewnie sie nie ścigal, albo kierownik nie mial pojecia jak jeździ sie dieslem i zmienial biegi przy 5k rpm oczko

Jest jeszcze jedna opcja, a mianowicie, bylo to zwykle TDI 90KM z naklejką z marketu za 3 zł majacą w napisie DI czerwone

a czemu miałby nie wygrać ? Przecież passat to ciężka krowa a 130 KM szału nie robi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Lukasz_zdw » 16 wrz 2008, 20:36

kamilgt napisał(a):Przecież passat to ciężka krowa a 130 KM szału nie robi.


Ale taki Passat juz ładnie lata jeśli to naprawde bylo 130 KM. Jak sie umiejetnie dieslem jeździ to nie jeden moze sie jeszcze zdziwić. Ja dzisiaj slużbowym Crafterem TDI 2.5 136KM wersja long coprawda pod pełnym obciążeniem dostalem baty od T4 Caravelle na gierkówce :| 160km/h ide lewym pasem a koles mowi ze jak bedzie wolne to zebym troche przyspieszyl bo go blokuje :| Spojrzalem na predkosciomierz myśle sobie to pewnie nie do mnie <lol> ale powtorzył. Wiec pytam go co tam za motor ma ze tak sie spieszy a on ze 2.8 VR6. Juz wiecej pytań nie mialem, wiec noga z gazu i przepisowe 90km/h <lol>
Lukasz_zdw
 

Postprzez Lukano » 16 wrz 2008, 20:54

Jacek176 napisał(a):Czy jesteś pewien, że różnica pomiędzy tymi dwoma to tylko katalizator?

Już nie raz było o tym na forum. Różnią się nie tylko katem, stopniem sprężania, głowicą itp.wywalenie kata nic nie da.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Jacek176 » 16 wrz 2008, 21:30

Lukano napisał(a):
Jacek176 napisał(a):Czy jesteś pewien, że różnica pomiędzy tymi dwoma to tylko katalizator?

Już nie raz było o tym na forum. Różnią się nie tylko katem, stopniem sprężania, głowicą itp.wywalenie kata nic nie da.

Ja to akurat wiem.
Myśle, że w tych silnikach Hondy jest podobnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 16 wrz 2008, 22:37

<killer> może kierownik nie ogarniał może miał złamaną rękę lub nogę a może gwóźdź w oponie a do tego zupa była za słona, czy ja mówie, że nie był to sticker tuning? Może to wogóle było 1.6
Cfaniaczek stanął na światłach na pasie który za skrzyżowaniem się kończył i ewidentnie chciał mnie wyd..ać, nie udało mu się to i bardzo był zdenerwowany tym faktem, bo dał po hamulach i zmienił od razu 2 pasy ponieważ byliśmy dość sporo przed stawką i miał wolną drogę.
Ja tam jak jadę i stoję na światłach pierwszy to zawsze się rozglądam co i jak by tu z kim porywalizować, dlatego moje auta palą ile palą.

MX-3 objadę czy nie, niech się to w końcu stanie, jest jakieś MX-3 DOHC w Warszawie?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukasz_zdw » 16 wrz 2008, 22:49

Gibsong napisał(a):Ja tam jak jadę i stoję na światłach pierwszy to zawsze się rozglądam co i jak by tu z kim porywalizować,


Ja mam to samo hahaha , tylko u mnie w miescie malo sie takich trafia. Czasami na obwodnicy sie cos trafi ale tez bardzo rzadko. Czasami trzeba sie dlugo najeździc od ronda do ronda zeby cos upolowac <lol>
Lukasz_zdw
 

Postprzez Wujek Kamil » 17 wrz 2008, 11:25

I Wy tak 140km autkami polujecie hahaha nieźle :)
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez pawlak32 » 17 wrz 2008, 11:28

Tak bo te troche mocniejsze mają turbiny w regeneracji i stoją po garażach <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Jacek176 » 17 wrz 2008, 11:28

Wujek Kamil napisał(a):I Wy tak 140km autkami polujecie hahaha nieźle :)

A czemu nie?
Mina objeżdżanego kolesia w najnowszym Masaczu SLK albo Audi Q7 3.0TDI – bezcenna <lol>
Poza tym aut które wypluły na hamowni 140KM lub więcej wcale nie ma tu tak dużo na forum :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Wujek Kamil » 17 wrz 2008, 11:54

Hehe ja ze 105km nawet sie nie przymierzam na kresce ;)

Heh jakby te slk i q7 kupowali kierowcy a nie grubasy nie majacy siły biegu zmieniać i musza mieć automat bo sie zasapią to mogłoby być ciekawie :)

Właśnie zauważyłem,że mało tu mocnych autek :) ale i takimi sie da conieco pomieszać przy pododbnych mocach...
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez Jacek176 » 17 wrz 2008, 12:00

Wujek Kamil napisał(a):Heh jakby te slk i q7 kupowali kierowcy a nie grubasy nie majacy siły biegu zmieniać i musza mieć automat bo sie zasapią to mogłoby być ciekawie :)

W obydwu przypadkach za kierownicą siedział młody gniewny. Najprawdopodobniej bogaty tatuś pożyczył furę a młody wyjechał poszaleć na mieście i myślał, że ma super wypasioną fure <lol>
Co do Q7 to według katalogu ma 9.5s do setki a mi wychodzi ok. 7.5 także w sumie to nawet nie ma się czym chwalić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez brii » 17 wrz 2008, 12:02

Wujek Kamil napisał(a):Właśnie zauważyłem,że mało tu mocnych autek

Z mocniejszymi autkami stąd nikt się już nie chce ścigać :(
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje