Jacek176 napisał(a):A czy to jest sprawdzone na hamowni?
Bo więskszość osób tak samo myśli o BP DOHC z katem (128KM) i bez kata (137KM).
A to jest nieprawda. Obecność kata w przypadku tych silników to chyba najmniejsza różnica pomiędzy tymi silnikami

D16A8 DOHC PGM-FI, kat. 124KM Integra 88-91 US
D16A8 DOHC PGM-FI, kat. 124KM CRX 1.6i-16 ED9 88-91
D16A8E DOHC PGM-FI, kat. 124KM Concerto 4,5d 1.6i-16 90-94
D16A8E DOHC PGM-FI, kat. 124KM Rover 216, 416
D16A9 DOHC PGM-FI 131KM Civic 3d 1.6i-16 ED7 88-91 AT=D16Z4
D16A9 DOHC PGM-FI 131KM CRX 1.6i-16 ED9 88-91
D16A9E DOHC PGM-FI 131KM Concerto 4,5d 1.6i-16 90-92
D16A9E DOHC PGM-FI 131KM Rover 216, 416
Silniki Hondy to blizniacze konstrukcje. Wszystko pasuje Plug & Play

Ostatnio edytowano 16 wrz 2008, 19:48 przez
yiabol, łącznie edytowano 1 raz